Opinie klientów o Abora Buenaventura

5.3 /6
168 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.2
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

LECH DAWIDOWICZ 19.01.2020

Lecha i Oksanki wrażenia z Grand Canarii.

Ogólne wrażenia bardzo pozytywne. Dotyczy to wielu elementów: przelotu,hotelu,opiekuna,przewodniczki na wycieczkach,obsługi hotelowej,tzw."wyżerki",kończąc na pogodzie. W przypadku tej ostatniej potwierdziła się znana powszechnie opinia o wiecznej wiośnie na"Kanarach"

4.5/6

Małgorzata 08.07.2018
Termin pobytu: lipiec 2018

Ostrzeżenie

Kochani niedawno wróciliśmy z Gran Canarii byliśmy w hotelu IFA BUENAVENTURA wszystko OK, ale chcę ostrzec przed wycieczką jaką proponuje biuro a mianowicie nurkowanie. Proszę się dobrze zastanowić zanim wydasz75- 85 euro. Mareczek, który prowadz ten biznas jest czarujący na spotkaniu potrafi zachęcić, ale jak przyjdzie co do czego to okazuję się że jest zupełnie inaczej. Ludzie z prolemami zdrowotnymi powinni się zastanowić czy chcą nurkować, bo na spotkaniu nie ma mowy o tym natomiast na miejscu okazuję się,że jet dużo przeciw wskazań do tego a odzyskać pieniądze było by trudno. Po całym już nurkowaniu, nawet nie zapytał jak było przeszedł udał że nie zna.Pozdrawiam.

4.5/6

Zbigniew, Szczecin 22.10.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

Opinia pozytywna , warto skorzystać

Opinia ogólna pozytywna , uwzględnia cene .....

4.5/6

Marek, 02.10.2018
Termin pobytu: sierpień 2018

Pobyt w hotelu Ifa Buenaventura

Juz dwa razy odwiedziliśmy ten hotel. Pierwszy raz w styczniu drugi raz w sierpniu. Jeśli planujesz pobyt w szczycie turystycznym np. jak my spedzaliśmy urlop w wakacje to odradzam chyba, że lubisz walczyć o leżaki, stolik w restauracji czy w barze przed sceną. Drugi raz zdecydowaliśmy sie na wizytę w tym hotelu ponieważ m.in obsługa, którą spotkaliśmy za pierwszym razem skutecznie skusiła nas do ponownej wizyty. Dobra firma to nie szyld, to nie reklama, to nie położenie, budynki. Dobra firma to ludzie, którzy ja tworzą a do tego wszystko robią z pasją. Zacznę od p.rezydenta Mariusza. Miło było go spotkać ponownie i patrzeć jak swoja prace wykonuje z pełnym zaangazowaniem i uśmiechem na twarzy. Przechodząc do recepcji hotelowej chciałem złożyć specjalne podziękowania dla p. recepcjonistki, (nie pamiętam imienia ale mówi po Polsku) oraz p.recepcjoniście Robaina (przesyłam serdeczne pozdrowienia - turysta z pokoju 606). Musze tu wspomnieć o kelnerze z restauracji w której jadaliśmy śniadania lunch i kolację. Można go spotkać zaraz po wejściu do restauracji. Z uśmiechem na twarzy nakrywa stoliczki. Pozdrawiam barmanów a szczegolnie p. Dan - turysta od Cuba Libre. Nie moge zapomnieć o Animation Team. To ten Team postawił kropeczke nad "i" kiedy wahałem sie nad wyborem, wycieczki, biura podrózy .... i finalnie hotelu. Specjalne podziekowanie dla osób z grupy animacyjnej a szczegolne dla Mariny Diez Sanchez (szkoda,że jej przygoda z Hotelem IFA dobiegła końca), Elizaber Meldere, Matt Jalincas, Angelo Cerini (który obecnie pracuje w IFA Continetal). To tyle z miłych, rzeczy. Jeżeli wybierasz sie do hotelu poza sezonem jak najbardziej polecam. W szyczcie, tak jak nasz druga wizyta w sierpniu - zastanów się. O 9-10 ranonie masz co szukać wolnego miejsca przy basenie, czy wolnego leżaka. Wszystkie są już zarezerwowane. Przy barze Banna nie wszystkie leżaki sa chowane więc mozesz sobie zarezerwować leżak jeszcze wieczorem, resztę musisz wczesnie rano - najlepiej parę min po 6:00. Najciekawsze z tego wszystkiego było to, że przez 4 kolejne dni nie spotkałem właścicela ręczników, które były połozone na leżaki i przypięte spinaczami. Ręczniki rzucały się w oczy, duże, czerowne z dużym znakim McDonalds. Czwartego dnia śmaiłem się, że ktoś zapomniał, że zrobił rezerwację, zostawił ręczniki i wrócił do domu :) Piątego dnia pojawili się właściciel ręczników. To jest przykład że Dyrekcja ma w nosie swoich gości i dozwolone sa bezterminowe rezerwacje leżaków. W normalnych hotelach obsługa basenowa zbiera takie ręczniki zwalniając w ten sposób rezerwację. niby dużo leżaków a tak naprwdę połowa calymi dniami stała pusta. W styczniu udawało się znaleźć wolny leżak bez większego problemu. Przy okazji chciałem zwrócić uwagę na wszechobecny dym papierosowy oraz niedopałki wlające sie nawet w basenie :( Moze Dyrekcja hotelu wprowadzi w końcu zakaz palenia i wyznaczy miejsca gdzie można palić - dlaczego niepalący mają wdychać dym w restauracji, w barze na świezym powietrzu przed sceną, na balkonie, czy przy basenie Planujemy kolejny urlop i co prawda bierzemy pod uwagę ten Hotel, ale nie wiem czy go odwiedzimy w lutym 2019 - może...
136373842
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem