5.4/6 (280 opinii)
Kategoria lokalna 3.5
3.0/6
Hotel jak hotel trzy gwiazdki co tu wymagać, woda zimna ,jedzenie hmmm... jadłem lepiej, czystość trzy gwiazdkowe. W sumie co kto lubi, zdecydowałem się na hotel słabszy ale ostatni raz, albo odpoczywam albo myślę jak mam odpoczac☺
3.0/6
Generalnie wyjazd i hotel oceniam na mocne 3/6. Hotel był częściowo odremontowany, niestety te stare elementy w pokoju i na zewnątrz sprawiały dość marne wrażenie. Dużym plusem jest obsługa, bardzo sympatyczna i pomocna. Jedzenie niestety w dużej mierze słabe, monotonne i generalnie nieciekawe. Lokalne przysmaki w śladowych ilościach. Położenie hotelu jest naprawdę dobre, blisko plaży, promenady i pobliskich sklepów. Zejście do plaży po schodach. Wycieczka organizowana przez rainbow (gran tour) okazała się ogromnym rozczarowaniem i jedynie szansą na zakupy. Przystanki inne niż zakupy trwały zaledwie 10 /20 min, a te na zakupy ponad godzinę. Pani przewodnik głównie opowiada o roślinności. Jesli poprawi się jedzenie i wycieczki to ocena z pewnością byłaby wiele lepsza.
3.0/6
Hotel doskonale położony blisko plaży choć my I tak chodziliśmy do maspalomas oddalonego ok 20 min pieszo od hotelu,gdzie plaza była bajeczna.Jedzenie zimne (niezaleznie o ktorej by sie nie poszlo)i praktycznie każdego dnia takie samo.Pokoj dostaliśmy na 1 piętrze od wejścia głównego brak klimatyzacji nie był tak uporczywy gdyż byliśmy w listopadzie.Minus taki że przy otwartym balkonie człowiek się czuł jakby po pokoju jeździły autobusy i autokary bardzo głośno!.Pokój bardzo czysty i ładny widac że świeżo odnowiony.woda w basenie lodowata a w jacuzzi to juz nie wspomne lodowata!!!!reszta opini poszczególne opisana ponizej
2.5/6
Dałam 3 gwiazdki, bo na tyle oceniam ten hotel i nic więcej, niby po remoncie, ale tego nie widać, poza tym to co jest najgorsze w pobycie to ostatni dzień, bo w momencie wymeldowania o 12 w dzień przez 12 godzin (samolot do W-wy jest o 12 w nocy) jest się bez wyżywienia, hotel pozbawia możliwości zjedzenia lunchu czy kolacji mimo, a kolacja się należy, bo pierwszego dnia przylot jest o 22.00, a meldowanie o 15. Rainbow o tym wie, jednak rezydent po moim pytaniu, co w takiej sytuacji zaproponował mi wyjście na miasto do restauracji lub wykupienie wycieczki ostatniego dnia, w której jest kolacja....... z tego powodu nie polecam tego hotelu osobom lecącym z W-wy. Druga przykra sytuacja to kasowanie dodatkowej opłaty 10EU za noc za wyższe (od 4) piętra w hotelu. Ale wybiórczo część gości dostała pokoje na 5 piętrze z automatu bez żadnych opłat. Bardzo słabe praktyki stosuje ten hotel. Plusem jest różnorodne wyżywienie, lokalizacja i to, że zabierają ręczniki z leżaków na basenach jeśli za długo nie ma właścicieli. Hotel ma 3 baseny dość dużo miejsca i wybór jest wybór. Baseny nie są czyszczone codziennie więc w wodzie jest brudno. Pokoje mają małe szafie na dwa tygodnie dla dwóch osób brakuje miejsca. Plaża nie jest daleko jednak ciemna, ciemny błotnisty piach. Nie polecam wycieczki do Las Palmas stracone pieniądze, poza tym inne ok, warto pojechać do Palmitos Park samemu autobusem, bardzo miłe miejsce.