Opinie o Servatur Playa Bonita (ex. LABRANDA Playa Bonita)

5.1/6 (166 opinii)

5.1/6
166 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.1
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.0/6

    Udane wakacje

    Witam. Hotel Labranda Playa Bonita spełnił nasze oczekiwania. Pobyt 14-21.02.2020 r. Byliśmy w 6 osób. Ogólnie Grań Canaria pozytywnie nas zaskoczyła. Okazała się wyspą czystą i mającą wiele do zaoferowania. Oprócz pięknej pogody zachwycaliśmy się jej kontrastem, przyrodą, urokiem małych miasteczek i miejsc pełnych atrakcji. Hotel Playa Bonita posiada cztery gwiazdki i rzeczywiście na nie zasługuje. Oddany do użytku 5 lat temu po gruntownym remoncie. Lokalizacja bardzo dobra, mimo że w centru kurortu to cicho i spokojnie. Do morza w linii prostej około 200 metrów i jest gdzie spacerować . Sam obiekt składa się z czterech budynków , które są zadbane. Jedzenie bardzo smaczne, pokoje urządzone przyzwoicie, co ważne codziennie sprzątane, obsługa uśmiechnięta i życzliwa i co ważne leżaki wolne o każdej porze dnia. Basen średniej wielkości, lecz tłoku nie było. W hotelu głównie ludzie starsi , najczęściej z Niemiec .

    Mularzuk - 25.02.2020

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Gran Canaria

    Udane wakacje w dobrym hotelu. Ciekawa okolica, moim zdaniem najlepsza na Gran Canarii. Maspalomas to rozrywkowa okolica z Ładnymi plażami . Zdecydowanie polacam wypożyczyć samochód i zwiedzić resztę wyspy a szczególnie Puerto Rico,

    Katarzyna, Nowe Chechło - 20.05.2022

    5/8 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Bardzo dobrze

    Na pierwszym miejscu rezydent Mariusz - pełny profesjonalizm i 100% skuteczności - wie jak pomóc skutecznie ludziom i doradzić. Ci co piszą że ciągle to samo na obiad , śniadanie czy kolację i brak urozmaicenia w jadłospisie to chyba dotyczy rozpieszczonych dzieci którzy co dziennie w kraju jedzą parówę albo jajo. Jedzenie w hotelu przepyszne i robione na bieżąco przez kucharzy przy konsumencie, każdy może podziwiać kunszt i ich uśmiech. Przepyszne pize robią .... Szybka reakcja kelnerów to nie ich wada, ale wręcz troska o czyste naczynia i talerze - nie przejdzie obok żeby nie zabrać czegoś brudnego - no cóż można powiedzieć że Hiszpański temperament. W zależności kto za co zapłaci - taki pokój dostaje: apartemanty w porządku z widokiem na basen, co dziennie sprzątane, przestronne - OK,. Bary i drinki brak zastrzeżeń, lali alkoholu na życzenie, brak zastrzeżeń, uprzejmi aż korci dać mały napiwek - nie narzucają się. Fakt że hotel jest przy ruchliwej drodze, ale jedziemy przecież nad ocean a nie siedzieć przy basenie . Polecam wycieczkę całodniową za 52,5euro od osoby z przewodniczką, nie tylko można coś dowiedzieć się o historii wyspy ale i nacieszyć się przepięknymi widokami bez stresu, obiad na styl rodowitych wyspiarzy. Ogólna ocena hotelu 8/10.

    Józef, Kamyk - 09.07.2018  | Termin pobytu: czerwiec 2018

    2/4 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Sierpniowy wypad na Gran Canarię

    Bardzo przyjemne wakacje na Gran Canarii. Sam hotel warty swojej ceny, świetnie położony, doskonałe jedzenie. Na samej wyspie bardzo dużo obiektów wartych zobaczenia. Wypad gondy polecenia!

    Izabela - 11.09.2018  | Termin pobytu: grudzień 2018

    3/3 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem