Opinie klientów o Servatur Playa Bonita (ex. LABRANDA Playa Bonita)

5.1 /6
162 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.1
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Izabela 11.09.2018
Termin pobytu: grudzień 2018

Sierpniowy wypad na Gran Canarię

Bardzo przyjemne wakacje na Gran Canarii. Sam hotel warty swojej ceny, świetnie położony, doskonałe jedzenie. Na samej wyspie bardzo dużo obiektów wartych zobaczenia. Wypad gondy polecenia!

5.0/6

Grzegorz, Radom 09.07.2021

Covidovy all

Hotel znaleziony w ostatniej chwili przed planowaną datą wyjazdu a mimo to okazał sìę świetnym wyborem, bardzo miła obsługa, czysto a jedzenie smaczne, piękny widok na góry, do plaży 5 min spacerkiem, wyspa z dobrze zorganizowanym transportem publicznym, także autobusem spod hotelu można dotrzeć do wielu atrakcji Gran Canaria, naprawdę polecam. Jedyny niesmak pozostał z sytuacji w jakiej zostawił nas R. Wakacje w innym hotelu kupiliśmy we wrześniu 2019, z powodu niezależnych od R. nie było możliwe zorganizowanie wyjazdu w czerwcu 2020, jako że, rozumieliśmy w jak ciężkiej sytuacji z powodu covid jest nasze biuro podróży postanowiliśmy nie wycofywać rezerwacji i za dopłatą przesunąć na 2021r. Rowno 21 dni przed wylotem poinformowano nas o anulowaniu wyjazdu z propozycjami hoteli które były poza naszym zasięgiem (4 hotele gdzie w 2 nie było miejsc a kolejne z ceną o 50% wyższą) R. nie zainteresowane klientem, radźcie sobie sami (grupa 9 osób, all na 15 dni) tylko dzięki zaangażowaniu naszej przyjaciółki trafiliśmy do Labranda który serdecznie polecam.

5.0/6

Irena, Warszawa 19.11.2017
Termin pobytu: grudzień 2017

fajny hotel na tygodniowy pobyt w znakomitej lokalizacji

Bardzo przyjemny hotel w dobrej lokalizacji położony w pięknym palmowym ogrodzie. Duże przestronne pokoje codziennie sprzątene. Niestety brak łóżek matrymonialnych a te pojedyncze , bardzo zresztą duże rozjeżdżały się. Dość monotonne sniadania, ale na otarcie łez schłodzone proseco. Wystarczający wybór dań na inne posiłki, choć owoców morza stosunkowo mało. Cudownie zlokalizowana restauracja - posiłki można spożywać nad basenem. Duży wybór nierozcieńczanych drinków. Pyszna kawa. Przemiła obsługa. Leżaki notorycznie zajmowane ręcznikami bez żadnej reakcji ze strony obsługi. Gość nie uznający tego typu metod nie ma praktycznie szans na leżak nad basenem. Dość słabe animacje, choć animatorzy bardzo zaangażowanie. Ogólna ocena - NA PIĄTKĘ

5.0/6

Marzena 11.06.2017
Termin pobytu: czerwiec 2017

Ogólnie OK

Prosiliśmy o pokój z widokiem na basen - dostaliśmy z widokiem na ścianę kuchni. Pokój był na parterze - pierwsze wrażenie nie bylo zbyt dobre. Z czasem okazało się że takie ulokowanie miało dużo atutów. Cisza, spokój, po południu pokój w cieniu, można było wychodzic przez taras i zostawić kartę w pokoju /włączona klimatyzacja, ładowanie telefonów i tabletu/ Blisko do basenu i restauracji. Wyżywienie bardzo dobre - kilka razy były kolacje tematyczne. Ogólnie może nie było gigantycznego wyboru, ale zawsze można było coś znaleźć dobrego i nowego. Mnie zaczarowały sałatki na kolacje z rybami lub owocami moża - po prostu niebo w gębie !!! Położenie bardzo dobre - blisko na promenadę, do centrum handlowego, wydm Maspalomas Wieczorem animacje w hotelu, a na mieście muzyka na żywo, dyskoteki i mnóstwo knajpek. Plaża na 4 - w Polsce mamy ładniejsze. Wynajeliśmy samochód na 2 dni - polecamy jazdę w góry - widoki niesamowite !!!!
129303141
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem