Opinie klientów o Chatur Playa Real Resort

4.9 /6
541 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.1
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.0/6

Dawid, Białystok 28.11.2015

Obiekt turystyczny a nie hotel (4 gwiazdki - to farsa)

Hotel zdecydowanie nie zasługuje na 4 gwiazdki.Obiekt stary, zniszczone pokoje a na dodatek bardzo brudno. Meble w opłakanym stanie - kanapy i fotele nie były prane bardzo dawno. Reklamowany jako hotel z trzema basenami (dwa brodziki i basenik 3x3 do moczenia nóg). Kącik zabaw dla dzieci prezentuję na zdjęciach (1000 słów nie zastąpi jednego obrazka). Jedzenie słabe i codziennie takie same. Obsługa nie miła, a w recepcji po zdaniu klucza od sejfu trzeba było dopominać się o zwrot kaucji (recepcjonista "zapomniał" o oddaniu 20 euro). Szkoda słów. Teneryfa zdecydowanie TAK, hotel PLAYA REAL zdecydowanie nie.

1.0/6

Grzegorz, Ślęza 08.01.2024
Termin pobytu: grudzień 2023

Rainbow przy platnosci kantuje

Przy platnosci za wycieczke odrzucilo mi platnosc. Nie bylo przycisku ponow. Musialem ponownie wpisac wszystkie dane uczestnikow wycieczki (10min), po czym cena byla.wyzsza o 1400zl. Sprawe opisalem w emailu do rainbow. 14 dni i zero odpowiedzi.

1.0/6

Damian, Warszawa 07.06.2024
Termin pobytu: maj 2024

Prawda o hotelu…

Dawno nie byłem tak niezadowolony z pobytu. Opóźnione zakwaterowanie ze względu na nieposprzątane pokoje. Po wejściu do pokoju smród i ogromny syf: brudna pościel, wszechobecny kurz, szafy w piachu, nie wspomnę o podłodze. Zabudowa stara, grzyb na całym prysznicu. Strach się myć. Pokojówki odwiedzające pokoje celem ich posprzątania w kolejności losowej. Sprzątanie opiera się o ułożenie pościeli i wymianę worków na śmieci. Brak czystych ręczników, trzeba poprosić o papier toaletowy. Szczególnie w ostatnim dniu zostaliśmy potraktowani w bezczelny sposób, gdyż na prośbę o użyczenie papieru toaletowego pokojówka poinformowała, że go nie otrzymamy, gdyż nasz serwis w ostatnim dniu pobytu został już zamknięty. Zaznaczam, iż opłata za pobyt dotyczy pełnych dni. Jedzenie pozostawia wiele do życzenia. Na śniadanie, obiad i kolację wyciągane to samo, odgrzewane mrożonki wyciągane przy ludziach i wkładane do oleju przed samym nosem, dania zimne, brudne kubki w restauracji i talerze, sztućce z zaciekami ze zmywarki. Wlewając wodę do szklanki można się natknąć na pozostałości soku pomarańczowego po poprzednim gościu. W trakcie pobytu naszą kartą nie mogliśmy otworzyć drzwi. Straciliśmy godzinę w oczekiwaniu na jakąkolwiek pomoc ze strony recepcji. Brak parkingu hotelowego, animacje opierają się o położenie głośnika przy badanie i puszczenie muzyki z telefonu. Nad basenem syf, kiła i mogiła. Podłoga klejącą się na każdym milimetrze. Leżąc na leżaku wącha się smród z koszy, z których wysypują się śmieci. Nie mam pojęcia skąd te 4 gwiazdki, osobiście w moim odczuciu maksymalnie 2. Jako biuro podróży powinni Państwo zapoznać się z opiniami Google, gdzie odczucia ludzi w dużym stopniu pokrywają się z naszymi. Wydając ponad 7 tys. za pobyt oczekuje się profesjonalizmu ze strony hotelu i Państwa. Niestety i tu i tu tego zabrakło. Zdjęcia przedstawione na ekranie w trakcie rozmów z Panią konsultant odbiegają tak znacząco od rzeczywistości, że można się przerazić po przejeździe na miejsce. Mniej retuszu.

1.0/6

Wioletta, Białystok 14.10.2015

nie polecam

Witam. Byłam z rodziną w lutym miało być 9 dni. I to był najgorszy wybór jeżeli chodzi o biuro podróży i o hotel.Hotel był najgorszy w jakim byłam. Jeżeli chodzi o obsługę biura to klapa . Przyjechaliśmy w czwartek o 9 rano pokój dostaliśmy o 12. proszę sobie wyobrazić zmęczeni podróżą z małym dzieckiem głodni musieliśmy czekać na pokój do 12 TO CHYBA NIE TAK POWINNO WYGLĄDAĆ !!! Rezydentka pojawiła się na lotnisku i widzieliśmy ją może 10 min. Raz jeszcze była w hotelu żeby sprzedać wycieczki które zdecydowanie na własną rękę taniej pojechać. W dniu wyjazdu musieliśmy pokój opuścić o 10 rano wyjazd z pod hotelu na lotnisko 20 .po śniadaniu opuszczamy hotel i na własną rękę musisz sobie zorganizować wyżywienie .w sumie byliśmy w hotelu 7 dni.(POKÓJ DOSTALIŚMY O 12 W CZWARTEK A ZDALIŚMY O 10 W CZWARTEK) biuro zostawia swoich klientów na lodzie oszukując ich wycieczka sprzedana i radź se sam. DZIĘKUJĘ ZA ZEPSUCIE NAM URLOPU I WYDATEK NIE POTRZEBNIE PIENIĘDZY WIĘCEJ Z PAŃSTWA USŁUG NIE SKORZYSTAMY..
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem