Opinie klientów o Chatur Playa Real Resort

4.9 /6
541 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.1
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.0/6

RENATA, GNIEZNO 18.11.2014

NIE POLECAM!!!!

NIE POLECAM - KARALUCHY NA KAŻDYM KROKU- W RESTAURACJI, W POKOJACH , W ŁOŻKACH, REZYDENTKĘ TYLKO INTERESUJE SPRZEDAŻ WYCIECZEK- NIC POZA TYM, BRUD, JEDZENIE MONOTONNE- ZLOZYŁAM REKLAMACJĘ I DOSTAŁAM NIEGRZECZNĄ ODPOWIEDŹ, NIE POLECAM TEGO HOTELU I FIRMY RAINBOW TOURS

1.0/6

Paweł, Mikołów 11.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Tylko nocleg

Tylko lokalizacja jedynym atutem... obok najlepsza dyskiteka w okolicy reszta szkoda czasu pisać

0.5/6

Marian 30.11.2018
Termin pobytu: grudzień 2018

Nie polecam!!

Wróciłam z pobytu w tym hotelu 19.11.2018r. Osoba w biurze podróży bardzo polecała hotel i tym bardziej byliśmy zawiedzeni. Nazywa się,że hotel jest po remoncie, a jest tylko odmalowany. Pokoje duże, ale zimne, bez klimatu z brudnymi meblami,wręcz czarnymi z brudu firanami, a łazienka, to już poniżej wszelkiej krytyki. Po prostu masakra!!! SPA szumnie nazwane posiada stare 30-to letnie przyrządy.Woda w basenie zimna ( w biurze przy zakupie usłyszałam, że jest podgrzewana), leżaki zepsute i bardzo brudne.Bar w hotelu śmierdzi stenchlizną, posiada rozpadające się brudne fotele.

0.5/6

Michał, Łódź 23.06.2016

Proszę uważać na ten hotel!

Hotel – zakwaterowanie w innym hotelu – w ofercie pokój był w standardzie Junior Suitew budynku głównym z widokiem na basen i ocean, zakwaterowanie nastąpiło w pokoju rodzinnymz widokiem na tył hotelu, w którym powinniśmy być zakwaterowani. Pokój dzienny miał być wyposażony w komfortową rozkładaną sofę, tymczasem były to dwie drewniane prycze przykryte cienkim piankowym materacem, na których nawet nie można było usiąść. Wyżywienie, zgodnie z umową - all inclusive w 3 restauracjach (głównej, a’la carte i snack bar) –w pierwszych dniach posiłki serwowane były w małej „restauracji” a’la carte w formie bufetu szwedzkiego. Restauracja nie była przystosowana do większej ilości gości i trzeba było czekaćna stolik. Restauracja główna została otwarta na dwa dni przed naszym wylotem – 18.05.2016i nie była w stanie zapewnić standardu hotelu 4* - snack bar również był otwarty tylko na dwa dni przed naszym wylotem. Jedzenie było monotonne i w małych ilościach. Z warunków umowy wynikało, że podczas pobytu raz możemy skorzystać z restauracji a’la carte,ale również nie było to możliwe. Bar przy głównym basenie i lobby bar były nieczynne w ciągu całego naszego pobytu. Jedyny otwarty bar to Irish Pub – raczej na wieczornego drinka - otwarty wieczorami. Rozrywka – w związku z tym, że żaden inny tour operator nie zdecydował się zakwaterowaćw tym hotelu gości i byliśmy jedyną grupą – nie było żadnych organizowanych rozrywek(ani animacje dzienne ani wieczorne nie miały miejsca). Rezydenci tylko przyjeżdżali i robili zdjęcia. Grupa Anglików została odesłana do innego hotelu, zaraz po tym, jak rezydent stwierdził,że hotel nie zapewnia warunków bezpieczeństwa. Z opisu oferty niedostępne były również – disco theatre, zumba fitness, jak również spa,z którego jednorazowe skorzystanie było w cenie. O wszystkich powyższych uchybieniach poinformowaliśmy na spotkaniu informacyjnym rezydentkę. Pani zbagatelizowała sprawę mówiąc, że dostaliśmy i tak lepsze pokoje, niż są w Playa Real. Po obejrzeniu remontowanych pokoi, okazało się, że pokojew Playa Real są w o wiele wyższym standardzie. Przez cały okres byliśmy w stałym kontakcie z rezydentką, informując ją o wszystkich niedociągnięciach, jak również, zgodnie z pkt. 4 ogólnych warunków uczestnictwa, zażądaliśmy zmiany hotelu na standard odpowiadający warunkom podpisanej umowy. Pani rezydentka poinformowała nas, że nie będzie to możliwe. Podsumowując - wybierając hotel zdecydowaliśmy się na duży obiekt 4*, żeby mieć gwarancję udanych wakacji w komfortowym obiekcie, różnorodność jedzenia, dużą ilość rozryweki przede wszystkim błogi spokój. Żaden z powyższych punktów nie mógł być spełniony zgodnie z umową w związku z prowadzonym remontem w hotelu Playa Real Resort 4* Dodatkowymi uciążliwościami były bardzo głośne hałasy związane z remontem, ciągłe przechodzenie robotników i ogólnie panujący bałagan, brud i kurz remontowy. Gruz i stare meble były zrzucane z pięter przez okna bezpośrednio do kontenera stojącego pod budynkiem. Zaoferowana rekompensata w postaci darmowego wi-fi, jak również możliwość pozostania w pokojudo czasu transferu na lotnisko, była co najmniej śmieszna. W związku z tym, że chcieliśmy spędzić spokojne wakacje internet nie był dla nas istotny. Hotel nie miał innych gości, więc również przedłużenie nam pobytu nie blokowało pokoju.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem