4.9/6 (591 opinii)
Kategoria lokalna 4
1.0/6
Witam. Byłam z rodziną w lutym miało być 9 dni. I to był najgorszy wybór jeżeli chodzi o biuro podróży i o hotel.Hotel był najgorszy w jakim byłam. Jeżeli chodzi o obsługę biura to klapa . Przyjechaliśmy w czwartek o 9 rano pokój dostaliśmy o 12. proszę sobie wyobrazić zmęczeni podróżą z małym dzieckiem głodni musieliśmy czekać na pokój do 12 TO CHYBA NIE TAK POWINNO WYGLĄDAĆ !!! Rezydentka pojawiła się na lotnisku i widzieliśmy ją może 10 min. Raz jeszcze była w hotelu żeby sprzedać wycieczki które zdecydowanie na własną rękę taniej pojechać. W dniu wyjazdu musieliśmy pokój opuścić o 10 rano wyjazd z pod hotelu na lotnisko 20 .po śniadaniu opuszczamy hotel i na własną rękę musisz sobie zorganizować wyżywienie .w sumie byliśmy w hotelu 7 dni.(POKÓJ DOSTALIŚMY O 12 W CZWARTEK A ZDALIŚMY O 10 W CZWARTEK) biuro zostawia swoich klientów na lodzie oszukując ich wycieczka sprzedana i radź se sam. DZIĘKUJĘ ZA ZEPSUCIE NAM URLOPU I WYDATEK NIE POTRZEBNIE PIENIĘDZY WIĘCEJ Z PAŃSTWA USŁUG NIE SKORZYSTAMY..
1.0/6
NIE POLECAM - KARALUCHY NA KAŻDYM KROKU- W RESTAURACJI, W POKOJACH , W ŁOŻKACH, REZYDENTKĘ TYLKO INTERESUJE SPRZEDAŻ WYCIECZEK- NIC POZA TYM, BRUD, JEDZENIE MONOTONNE- ZLOZYŁAM REKLAMACJĘ I DOSTAŁAM NIEGRZECZNĄ ODPOWIEDŹ, NIE POLECAM TEGO HOTELU I FIRMY RAINBOW TOURS
1.0/6
Tylko lokalizacja jedynym atutem... obok najlepsza dyskiteka w okolicy reszta szkoda czasu pisać
0.5/6
Stary, brudny hotel od lat nie remontowany, droga podróż w czasie do lat 90-tych. Bardzo dużo małych dzieci, hałas, basen tuż przy ulicy, jedzenie raczej średnie, brudne naczynia i sztućce na stołówce - w efekcie wino piliśmy z jednorazowych kubków. Pokoje zdezelowane - jedynie łóżka wyposażone w dość wygodne materace. Za to w łazience mydło tylko przy wannie za szybą, także po skorzystaniu z toalety, należało wejść do wanny, żeby dostać się do mydła. Po urządzeniu „sceny” w recepcji wydano nam małe mydełka. Może w cenie last minute za małe pieniądze byłby to hotel do przyjęcia, ale ja zapłaciłam cenę za 4 gwiazdkowy hotel, a dostałam słabe 3 gwiazdki. Czuje się oszukana przez RAINBOW, gdyż ten hotel nigdy nie powinien być sprzedawany za cenę, którą zapłaciłam. To moja pierwsza i ostatnia podróż z Rainbow.