Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel raczej jako baza wypadowa. Bardziej mocne 3 gwiazdki niż 4. Jedzenie dość monotonne, mało miejsc przy barze, mało rozrywek dla dzieci.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Opisuję swoje wrażenia, mając porównanie do innych hoteli 4*, w których miałam przyjemność być na Wyspach Kanaryjskich. Nie będę negować braku aquaparku, skoro świadomie zdecydowałam się na hotel bez takiej infrastruktury, czy dojścia na plażę, bo spacer przez śliczne miasteczko wzięłam pod uwagę jako pożądany. Hotel niestety wymaga remontu, w każdej części, zarówno pokoje jak i infrastruktura. Stołówka jest strasznie głośna, ciężko w niej rozmawiać, dlatego na szczęście za każdym razem udawało się nam zdobyć stoliki na zewnątrz. W innych hotelach tej klasy, ekipa klientów witała na wejściu i wskazywała stolik, dlatego nie było bałaganu i np panowie z gołym torsem nie zostali wpuszczeni. Tutaj odwrotnie, na stołówce na kolacji były osoby z klapkach, pół nagie. Wybór jedzenia bardzo skromny, chociaz nikt nie chodził głodny ani się nie zatruł. Po prostu przywykłam do wyboru 4 rodzajów ryb, tutaj jeden, słabo przyprawiony. Brak owoców morza, co uważam za mega negatywnie, bo na Kanarach w hotelach jest ich mnóstwo. Drinki okropne, 8 rodzajów wymienionych w tzw karcie all inclusive, nalewane są one już też gotowe z automatów. Po kilku, które musiałam wylać, prosiłam już o czysty alkohol i sama sobie coś dolewalam wg uznania. Mimo że wiem, że napoje alkoholowe importowane nie wchodzą w grę, to lokalne były absolutnie najtańsze najniższej jakości. Za to piwo Amstel oryginalne. W barze nie robiła się kolejka z powodu ilości gości, kolejka powstawała, gdyż notorycznie nie było nikogo, barman był wysyłany do sprzątania stołówki. Jeśli chodzi o przekąski, to tak samo, jak był keczup, to brakło frytek, jak były frytki, to kończyło się mięso , jak było mięso, to brakowało talerzy itp itd. Pokój sprzątany ok, porządnie, nie ma czego się przyczepić, ale nie wiem, dlaczego na łóżka nakładane śliskie ceratki, które przez prześcieradło odparzaja. Mydła i szamponu, czyli kosmetyków nie ma. Hotel sensownie wybudowany, bo każdy pokój ma widok na ocean. Show wieczornego nie było żadnego, mimo zapowiedzi. W hotelach tej klasy naprawdę oglądałam pokazy profesjonalne flamenco, tutaj jedynie animator z basenu dawał.mikrofon dzieciom do ryczenia. Żadnego wieczornego show, chociażby amatorskiego clowna, nic a nic nie było. Dużym plusem to brak Niemców , za to pełno niższej klasy Brytyjczyków, którzy się zachowują, jakby nigdy nie jedli i nie pili. Duże nieporozumienie na początku, bardzo uprzejmy rezydent z rainbow przy wieczornym przyjeździe zaprosił prosto do stołówki na kolację ,a dopiero potem do meldunku. Za to recepecjonistka przyszła się na grupę wydrzeć, że nie wolno tak było, bo ona tak mówi. Zachowanie bardzo słabe, w ogóle nie dopuszczalne w stosunku do klienta. Mimo tłumaczeń, że rezydent nam tak powiedział, to była wściekła. Wieczorem nie da się siąść na zewnatzr przy jedynych stolikach przy strefie basenowej, gdyż zawsze czuć smród jakiejs kanalizacji, hotel ewidentnie coś zaczyna robić wieczorem w tej sprawie. Hotel ogólnie z serwisem na poziomie 2 gwiazdek, mimo tego mieliśmy świetny czas, gdyż Costa Adeje jest super. Jedynie miejsce z takimi plażami i falami w oceanie !
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel dość ładny, ale wymaga już odświeżenia szczególnie pokoje, basen duży dzieci zadowolone, cześć dla młodszych dzieci bardzo fajna, jedzenie dobre, obsługa ok, minus daleko do plaży ok 20min, najwięszy mankament karaluchy przy basenach i w restauracji w naszym pokoju na szczęście nie było. Ogólnie hotel dobry jak za tą cenę.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety cztery gwiazdki dla tego hotelu to zbyt wiele. Pokoje niestety nie wszystkie zostały odnowione, co nie jest zgodne z opisem w ofercie. Niezgodność dotyczy także opłaty za leżaki na plaży. Z oferty wynika, że opłata wynosi 8 euro, a stan faktyczny jest taki, że trzeba zapłacić 15-18 euro w zaleznosci od wlasciciela lezaków. Na potwierdzenie tego faktu mam odpowiedni bilet. Niestety o cenie dowiedziałam sie juz pod koniec korzystania i niezręcznie było mi zrezygnować. Poza tym jedzenie dobre, dużo animacji dla dzieci. Dla jednych to plus, dla innych minus.