5.2/6 (17 opinii)
Kategoria lokalna 5
6.0/6
Hotel w dobrej lokalizacji. Czysty, odnowiony z dobrym serwisem. Bardzo dobra kuchnia, urozmaicona, codziennie ryby i owoce morza. Do śniadania szampan i świeżo wyciskane soki. Obsługa miła i pomocna. Jedynym minusem jest przejście na plażę i komplet plażowy parasol i 2 leżaki w cenie 18 euro/dzień.
6.0/6
Kolejny raz z Iberostarem i kolejny bardzo udany :) Pokój na plus, zdarzyły się drobne usterki (jak wypadnięcie przesuwanych drzwi od łazienki), ale szybko naprawiane. Recepcja przemiła, bardzo otwarta. Zdecydowaliśmy się na opcję Star Prestige i to był bardzo dobry wybór - osobne strefy, jak i możliwość przygotowywania sobie drinków z markowych alkoholi bardzo na plus. Jedzenie w hotelowej restauracji bardzo zróżnicowane, owoców morza sporo (do tego dobrze przyrządzonych - po raz pierwszy homar mi smakował). Hotel położony blisko plaży, ale i blisko sklepów czy przystanków autobusowych, z których można ruszyć na podziwianie wyspy. Sama Teneryfa zaś zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie - przyjemny klimat, bardzo sympatyczni ludzie, piękne widoki. Woda w oceanie w sierpniu przyjemna, może nie ciepła, lecz rześka i bez problemu dało się pływać. Zarówno hotel, jak i samą Teneryfę bardzo polecam :)
6.0/6
Wszystko Naj zero problemów i kłopotów poprosty wypoczynek dzięki.
6.0/6
Pobyt bardzo udany, podstawowa zaleta, to fakt, że to hotel dla dorosłych. Personel bardzo uprzejmy i pomocny, śniadania bogate - bardzo duży wybór, można było codziennie jeść co innego, dania na zimno, ciepło, owoce, ciasta, napoje łącznie z winem wliczone w cenę posiłku (z obiadów i kolacji nie korzystałyśmy, więc ocenić mogę tylko śniadania). W przypadku wcześniejszego wyjścia z hotelu, np. na wycieczkę, śniadanie podawane w formie kontynentalnej bezpośrednio do pokoju. Pokoje przyjemne, czyste, ładny widok na ocean i góry, wyposażenie wystarczające, zwłaszcza żelazko i deska do prasowania bardzo przydatna, a nie jest to często spotykane w hotelach, do dyspozycji jest też czajnik, herbata i kawa. Goście mają też dostęp do darmowej wody i lodu - na korytarzach znajdują się dystrybutory z których można sobie nalewać do karafki znajdującej się w pokoju. Basen niewielki, ale wystarczający dla gości hotelowych. Niestety, pomimo zakazu, sporo osób rezerwowało sobie leżaki jeszcze przed śniadaniem, chociaż spokojnie można było znaleźć wolne o każdej porze dnia. Hotelowe spa bardzo przyjemne, przy wykupieniu masażu otrzymywało się dodatkowo 2 godziny na korzystanie ze strefy wellness w której znajdował się oddzielny basen, jacuzzi i sauny. Ze spraw poza hotelowych muszę pochwalić rezydentkę Marię - zawsze dostępna i pomocna, szybko reagująca na problemy, dbająca o komfort klientów biura, Korzystałyśmy z wycieczek organizowanych prze rainbow i jesteśmy pod wrażeniem pilotki Dżesiki (Jessiki? - nie wiem jak pisać jej imię), która oprowadzała nas na jednym z wyjazdów. Widać, że jest pasjonatką turystyki, ma bardzo dużą wiedzę, umie zainteresować przekazywanymi informacjami, jak nie zna odpowiedzi na zadane pytanie, stara się jak najszybciej ją uzupełnić i odpowiedzieć. Jedyny zgrzyt to transport powrotny na lotnisko - tutaj jednak winę ponosił lokalny kierowca, który zmienił bez uzgodnienia trasę odbioru i do naszego hotelu przyjechał z 20 minutowym opóźnieniem w stosunku do czasu podanego przez biuro. Nie da się ukryć, że była to sytuacja stresująca, ale kontakt z rezydentką, która skontaktowała się z kierowcą i wyjaśniła powód spóźnienia oraz zaoferowała podesłanie taksówki w razie zwiększenia opóźnienia trochę nas uspokoił. Myślę, że takich sytuacji można by uniknąć, gdyby w autokarze znajdował się przedstawiciel biura. Był to mój pierwszy wyjazd z biurem rainbow na wypoczynek, wcześniej korzystałam z wycieczek objazdowych. Myślę, że biuro zdało egzamin w obydwu rodzajach wyjazdów.