Opinie o LABRANDA Bahia Fanabe

Kategoria lokalna: 3

4.9/6
(390 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.2
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Labranda Bahia Fanabe

    Szczepan, Ustka 28.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Odradzam pobyt w tym hotelu ze względu na obsługę serwisową pokoju oraz ośrodek, który wymaga już kapitalnego remontu. Pokój był w miarę ok, lecz łazienka trzeba uważać aby coś na głowę nie spadło ze względu na brak wentylacji w pomieszczeniu co w efekcie powoduje łuszczenie i pęcznienie farby. Jedzenie średniej jakości. Jeśli się zastanawiacie to odradzam to miejsce. Szkoda, że nie można tu dołączyć zdjęć. Wycieczki objazdowe ok. Korzystałem z "Teneryfa w pigułce", "Wulkan Teide i wioska Masca", "Skarby północy", "W poszukiwaniu wielorybów". Z tych czterech nie polecam "Skarby północy", gdyż lepiej na te miejsca wynająć auto i zwiedzić spokojnie samemu.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    korzystać z miasta nie z hotelu

    Kacper, Gdańsk 16.11.2023 | Termin pobytu: październik 2023

    Teneryfa mnie uwiodła - napewno wrócę . jeżeli chodzi zaś o hotel to niestety rozczarowanie pokoje do remontu okna się nie zamykają na „zamek” klimatyzacja chodzi jakby zaraz miała wybuchnąć sprzęt zużyty . Jedzenie w hotelu słabej jakości nic nie było tak dobre żebym to teraz wspomniał ( na moje 30 wyjazdów zagranicznych pierwszy raz coś takiego mam 😂) niedomyte talerze braki w menu…

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Hotel przyzwoity

    Monika, Warszawa 27.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Sam hotel, to typowe 3 gwiazdki. Nic szczególnego. Standard podstawowy. Trafiliśmy pokój prawie jak w piwnicy. Ciemny, mało przytulny. Wypoczynek z dwójką małych (3 i 5) lat. Hotel wybraliśmy z racji na rzekomo podgrzewany basen (pobyt na początku marca) i aneks kuchenny. Żadna z powyższych się nie sprawdziła. Baseny zimne jak nie lodowate zupełnie nie dla małych dzieci, a aneks to pozabijane gwoździami szafki i niedziałająca płyta grzewcza. Zresztą i tak nie było ani poł garnka, kubka czy czajnika by choć wodę dziecku zagotować. Hotel zatem traktowaliśmy jako baza wypadowa i miejsce noclegu. Wyżywienie powtarzające się i dość przeciętne. W wersji all inclusive z alkoholi dostępne tylko wino i piwo z beczki, słabej jakości. Okolica super, wszystko pod ręką, do plaży miły spacerek.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Jako baza ściśle noclegowa i wypadowa do zwiedzania wyspy - ok.

    Michał 26.01.2025

    Ocenę można podzielić na minimum 4 kategorie. 1. Położenie hotelu prawie idealne . Trzy różne plaże obok siebie w lewo , dwie w prawo więc codziennie można być na innej spacerując do 30 minut w każdą stronę . Sklepy wszelkiego rodzaju w promieniu 1 km, podobnie wypożyczalnie samochodów. Z balkonów wielu apartamentów widać ocean . Pod hotelem przystanek autobusowy. 2. Wyżywienie świeże i smaczne. Nikogo brzuch nie bolał , nikt nie miał biegunki itp. Co do różnorodności to są wieczory/kolacje tematyczne np. Włoska czy Azjatycka . Poza tym , klasyka hotelowa jajka w różnych odsłonach , sałatki , mięso , dwa rodzaje ryby , pizza i makarony . Na deser owoce świeże oraz krojone, a także ciasta , galaretki , musy itp. Alkohole : tutaj już gorzej . W wersji all - kiepskie wino białe, różowe i czerwone - tylko wytrawne oraz jeden rodzaj, za to dość smacznego piwa . Drinki z bardzo słodkim sokiem w kilku smakach . Doskonała kawa oraz spory wybór herbaty. Napoje gazowane oraz niegazowane . 3. Rozrywka, a w zasadzie jej brak . Dwa stoły do bilarda , płatne po 1 euro za grę oraz kilka innych automatów do zabaw zręcznościowych . Brodzik oraz dwa baseny z podobno podgrzewaną wodą tj. około 21-22 stopni Celsjusza. W oceanie cieplej . Woda w basenach jest czysta i nie czuć było chlorem . Największym problemem hotelu jest brak miejsca do tzw. animacji. Zarówno tych dziennych jak i wieczornych . Te ostatnie odbywają się pod gołym niebiem na betonie pomiędzy budynkami hotelowymi. Dwoje animatorów robi wszystko co w ich mocy , aby zachęcić gości hotelowych do zabawy np. karaoke z laptopa stojącego na malutkim stoliku , czy branie udziału w konkursie typu jaka to melodia . Na tym rozrywka się kończy . Jeżeli ktoś ma porównanie do innych hoteli 3* na Kanarach , a już nie mówiąc w innych krajach, będzie totalnie rozczarowany. 4. Budynki hotelowe . Ogólnie i obiektywnie trzeba przyznać, że lata świetności mają bardzo dawno za sobą. Budynki zewnątrz z odpadającą farbą oraz tynkiem . Hotel jest podobno w fazie permanentnego remontu , tj. część apartamentów ma już np. nowe okna , ale większość to stare drewniane i nieszczelne. Problemem w pokojach jest zapach z pochodzący z łazienki z kanalizacji . Dla osób wrażliwych może to być problem, podobnie jak wchodzące przez dziurawe okna karaluchy. Pomijam już pleśń pod prysznicem na kafelkach. Łóżka w sypialni bardzo niewygodne ze starymi, cienkimi materacami. W salonie oraz sypialni klimatyzacja . Dla miłośników telewizji , brak jakiegokolwiek polskiego kanału… Część apartamentów ma balkony lub tarasy wychodzące na głośną ulicę , co może przeszkadzać w spaniu . Pogoda, słońce, góry, atmosfera , fantastyczni uśmiechnięci ludzie wynagradzają jednak wszelkie niedogodności.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Teneryfa

    ANETA ANNA, ZYWIEC 07.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel ładnie położony o przeciętnymstandardzi, czysto, bardzo dobre jedzenie . Miła obsługa. Miejsce dobrze skomunikowane.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Szału nie było ale tragedii też nie

    Mateusz, Rzeszow 02.04.2023 | Termin pobytu: marzec 2023

    Na początku naszego pobytu byliśmy bardzo rozczarowani warunkami. Otrzymaliśmy pokój, w którym śmierdziało kanalizacją. Wnętrze też pozostawiało bardzo duzo do życzenia. Wszechobecna rdza włącznie z wanną. Do łazienki ze względu na smród z kanalizacji i jej wygląd nie chciało się wchodzić. Niestety zapachu nie można było się pobyć w żaden sposób. Zgłosiliśmy problem do recepcji kilkukrotnie, niestety co chwilę mówili, że ktoś naprawi usterkę. Chcieliśmy nawet dopłacić za lepszy pokój ale nas odsyłali i kazali czekać na naprawę. W końcu zjawił się miły Pan, który bardzo chciał pomóc i zapach zniknął na 5h. Po nocy znowu nie dało się oddychać w pokoju a o wejściu do łazienki nie było mowy. Poszliśmy dalej prosić o zmianę pokoju i w końcu po kilku razach stania w kolejce do recepcji otrzymaliśmy informację, że dostaniemy inny pokoj. Otrzymaliśmy wtedy pokój po stronie kanaryjskiej (wcześniejszy znajdował się w części greckiej) i ten pokój był już zadowalający i czysty więc nasze wakacje wtedy zaczęły kształtować się pozytywnie. Jedzenie bardzo dobre, choć pewnie ktoś mógłby narzekać, że niezbyt różnorodne natomiast nie zapominajmy, że jest to hotel 3 gwiazdkowy. Leżaków wystarczająco jak na marzec ale nie wyobrażam sobie jak mieliby pomieścić się ludzie w szczycie sezonu, chyba że ktoś nie siedzi nad basenami tylko jest nastawiony na pobyt tylko nad oceanem. Z zewnątrz hotel niestety też nie zachęca ale jest czysto i smacznie. Jeśli ktoś jedzie na Teneryfę pozwiedzać i pospacerować i dobrze zjeść to jest to dobre miejsce. Pobyt ogólnie w porządku. Szkoda tylko, że zmarnowaliśmy pierwsze dwa dni na załatwianie czegoś co powinno być od początku zapewnione.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Pobyt w kwietniu

    Marzena 23.04.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    W tej części byłam 1 raz ogólnie na wyspie 3. Jeśli chodzi o hotel odpowiada ilości * nas przeniesiono na 2 dzień do innego pokoju gdyż z sufitu leciała woda jak kapali się piętro wyżej oczywiście obsługa hotelowa Nas przeprosiła . U znajomych w pokoju było dużo karaluchów u Nas nie. Obsługa bardzo miła I pomocna . Jedzenie dla mnie dobre. Super Rezydent-Bartek!!!

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Hotel średni

    Eliza, --- 28.12.2024 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Właśnie wróciliśmy z tego hotelu. Hotel ma swoje lata i jest do odświeżam, pokoje duże, taras również, jedzenie każdy znajdzie coś dla siebie

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    pobyt grudzień 2004

    Agnieszka, --- 23.03.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024

    hotel ma bardzo dobre położenie, blisko do plaży i głównej promenady, ma dość rozległy teren z niską zabudową. Hotel ma potencjał, ale jest jest bardzo, ale to bardzo zaniedbany i brudny. Ma 3 gwiazdki, ale to nie upoważnia do wszechobecnego brudu - nawet talerze na stołówce są brudne - także zwracajcie uwagę. Meble w pokojach z poprzedniej epoki, stare i śmierdzące, często sprzątane, pościel zawsze świeża. Personel na recepcji niezbyt miły, za to podczas posiłków obsługa REWELACJA. Jedzenie dobre. Dużo zwiedzaliśmy i często korzystaliśmy z plaży, więc nie spędzaliśmy w hotelu dużo czasu. W połowie grudnia temperatura ok 20 st, mocno wiało, więc łodzie nie wypływały na wycieczki z delfinami - nam się nie udało przez tydzień, z tego też powodu kolejka na wulkan była nieczynna.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Przyzwoity hotel 3*, dobra lokalizacja

    sylwia 13.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Teneryfa cudowna i warta zobaczenia. Byłyśmy z córką 11 dni a i tak zabrakło nam czasu żeby wszystko zobaczyć. Hotel jak na 3* całkiem przyzwoity. Widać upływ czasu i odpadającą farbę. Dostałam apartament dwupokojowy- sypialnia i salon, do tego kuchnia- bez wyposażenia oraz taras ze stolikiem i krzesłami. Pokoje duże, w każdym szafa więc nie było problemu ze schowaniem walizek. W kuchni mała lodówka, na recepcji bez problemu dostałam czajnik do pokoju. Baseny hotelowe niezbyt duże, zakaz pływania na materacach i kółkach. Zawsze znalazł się jakiś wolny leżak. Doskonała lokalizacja hotelu- do Playa Fanebe nad oceanem prosta droga, 7-8 minut spacerkiem przez uliczki ze sklepikami i restauracjami; przy hotelu przystanek autobusowy, którym można dojechać w okolice Siam Parku, a kawałek dalej przystanek darmowego autobusu do Siam Parku. Jedzenie w hotelu smaczne, różnorodne choć niewielki wybór. Dostępne bez ograniczeń w ciągu dnia dystrybutory z napojami bezalkoholowymi, lokalnym piwem i winem. Po śniadaniu i obiedzie dostępne przekąski w okolicach restauracji. Animacje wieczorne na bardzo niskim poziomie. Co drugi dzień bingo i karaoke, raz w tygodniu jakiś śpiewak. Żadnych profesjonalnych artystów, występów i pokazów. Atrakcje wieczorne dla dzieci i dorosłych obsługiwała na zmianę dwójka hotelowych animatorów. W hotelu bardzo dużo Anglików i Hiszpanów. Korzystałyśmy z wielu wycieczek fakultatywnych kupionych u rezydentki. Warto poszukać polskich lokalnych organizatorów bo nic nie było bezpośrednio organizowane przez Rainbow tylko odkupowane u lokalnych operatorów. Polecam Teneryfa w pigółce z Loro Parkiem oraz La Gomera VIP - podróż jipami z cudowną Gabi. Odradzam bardzo „Magia północnego wybrzeża VIP” - przewodnik Paweł kiepski i nie ma plantacji bananów, a wycieczka kosztuje 145 euro od osoby. Dzieci powyżej 11 r.ż nie mają już żadnych ulg wież za moją 12 łatkę płaciłam pełną stawkę.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem