Opinie klientów o LABRANDA Bahia Fanabe

4.9 /6
256 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.3
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Grzegorz, Radom 01.08.2022

Lipiec 2022

Pokoje w stylu greckim, urągają jakości jaka jest prezentowana na dość dobrze podrasowanych zdjęciach. Udało nam się jednak przenieść do pokoi w stylu Kanaryjskim i tam było już znacznie lepiej. All inclusive dotyczące lokalnych napoi alkoholowych, raczej skromne i równocześnie podawane tylko w jednym z barów. Z plusów bardzo dobra kuchnia z owocami morza w codziennym menu. Bardzo miła, zaangażowana i mocno zapracowana obsługa.

3.0/6

Sylwia 23.11.2021

Nie polecam

Byłam w hotelu z córką w połowie października i powiem jedno - Nie Polecam. Jedzenie mało urozmaicone, jedynie śniadania ok. Owoce nagnite, jeśli chodzi o dziecko to ciężko podczas obiadu/kolacji było coś wybrać dla niego. Nigdy nie byłam w hotelu o takim standardzie i takim fatalnym jedzeniu. Wiem, że to tylko 3 gwiazdki, ale naprawdę bardzo słabo. Bardzo mały wybór potraw do obiadu i kolacji w restauracji nie działał ekspres, nawet nie było możliwości zrobienia sobie herbaty, trzeba było chodzić do baru przy recepcji. Pokój sprzed epoki, w stanie wymagającym remontu, nie za czyste. Brak w apartamencie czajnika (a miałyśmy aneks kuchenny), przy basenie karaluchy. Dobrze, że blisko jest dużo restauracji z przepysznym jedzeniem w przyzwoitych cenach to jakoś dałyśmy radę. Jedynym plusem to położenie hotelu - blisko plaży i przystanków autobusowych, z których można było dojechać praktycznie wszędzie. Hotel wg mnie, żeby się przespać i na pewno nie brać opcji all, jedynie śniadania. Ale Teneryfa przepiękna i na pewno wrócimy.

3.0/6

Maciej, Warszawa 08.04.2024
Termin pobytu: marzec 2024

Hotel wymaga gruntownego remontu

Po pierwsze KARALUCHY. Raz po nocnym deszczu rano w pokoju mieliśmy ok. 5-centymetrowego karalucha amerykańskiego, dwa razy widzieliśmy podobny okaz (tylko już martwy) po drodze z pokoju do restauracji. Można się tylko domyślać, ile ich jest w miejscach, których nie widać. Ale dla porządku trzeba dodać, że w opiniach o okolicznych hotelach o wyższym standardzie też przewija się temat karaluchów, więc może to po prostu taka lokalna fauna, jak dzikie koty. Hotel wymaga gruntownego remontu, co widać na każdym kroku - w pokoju ciężko znaleźć płytkę, która *nie* jest popękana czy uszkodzona, meble i elementy armatury łazienkowej rozpadają się ze starości, gniazdka wypadają ze ścian (w kuchni nie działało wcale). Dodatkowo usterki są naprawiane byle jak - w naszym pokoju (nr 130) odpadł kawałek płytki na schodku z przedpokoju do salonu i ktoś go przykleił... silikonem. Zamek w drzwiach z sypialni na taras był urwany, więc ktoś wkręcił śrubkę w futrynę tak, żeby w ogóle nie dało się ich otworzyć. Umywalka w łazience połączona z odpływem zwykłą rurką elastyczną, bez kolanka ani syfonu (=smród). Reszta hotelu wygląda podobnie - np. w restauracji codziennie jest coś smażone, ale wentylacja ledwo działa, więc zdarzało się, że wszystko było zadymione mimo otwartych drzwi. Jednego dnia zdarzyło się, że na śniadaniu w restauracji nie było w ogóle prądu, więc nie dało się zrobić kawy/herbaty i nie było nic ciepłego do jedzenia, a obsługa rozdawała papierowe talerzyki, bo nie mieli jak umyć normalnych. W kwestii jedzenia, jeśli ktoś ma alergie pokarmowe to trzeba bardzo uważać. Owsianka z mlekiem krowim była oznaczona, jako wegańska, podobnie zupa krem z warzyw, mimo że kilka razy pytaliśmy i okazywało się, że jest w niej masło. Ale dobrze, że w ogóle oznaczenia są (a po naszej uwadze obsługa poprawiła oznaczenie zupy). Dobre strony: hotel ma całkiem niezłą lokalizację, do plaży ok. 600m, blisko wielu sklepów i restauracji. Jedzenia jest dużo, dobrej jakości i jest dosyć zróżnicowane. Baseny są czyste, a woda jest podgrzewana, nie było (w marcu) problemów ze znalezieniem leżaków. Ogólnie hotelu nie polecam, lepiej kupić sam lot czarterowy a hotel zarezerwować sobie samemu.

3.0/6

Adam 29.09.2022

Miła obsługa, niesmaczne jedzenie

Hotel i pokój w porządku, z drobnymi mankamentami np. niedomykajace się drzwi czy brak mydła, miła obsługa na terenie całego hotelu, ale jedzenie pozostawiało wiele do życzenia. Słabe drinki i inne napoje, jedynie wino całkiem okej. Jedzenie mało urozmaicone, niezbyt smaczne, często zimne lub wysuszone, niedoprawione lub przesolone, zrobione raczej z produktów tanich i niskiej jakości.
156575864
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem