4.9/6 (298 opinii)
Kategoria lokalna 3
2.5/6
Jedynym atutem hotelu jest atrakcyjne położenie (blisko plaża i "deptak"). Kierowca wysadził nas przy hotelu po drugiej stronie ulicy (nawet nie było go w ofercie Rainbow). Zakwaterowano nas w pokojach "greckich". Do dyspozycji mieliśmy salonik z aneksem kuchennym (nie wiem po co aneks kuchenny, skoro nie było w nim żadnych naczyń), sypialnię i łazienkę. Pokoje czyste, jednak do całkowitego remontu. Codziennie, między 2-3 w nocy przyjeżdżała śmieciarka, co dzięki starym oknom (szpary w oknach Ok 2 cm) było super słyszalne. Jedzenie niesmaczne, zimne, często brakowało talerzy. Baseny małe z małą ilością leżaków. Rozrywka - bez komentarza.
2.5/6
cóz napisać....jedyne co było ok to jedzenie. Jak na taki słaby hotel było smaczne i róznorodne, duzo ryb, owoce morza tez były podawane. animacje słabiutkie, basen również. pani z ochrony poniżej krytyki, czuliśmy sie jak na obozie dziecięcym.... czysto było w pokojack w częsci Greckiej, w cz. Kanaryjskiej karaluchy chodziły.....Nie polecam!!!
2.0/6
Hotel wymaga remontu. Łóżka na których spaliśmy jedno się rozjeżdżało w sypialni, bo nie było dwójki tylko dostawione dwa. W pokoju nie dało się spać na łóżku, które było wyciągnięte od rozkładanej sofy. Podczas leżenia pseudo łóżko się składało samo, co uniemożliwiało spanie na nim. W łazience wanna w opłakanym stanie, wrażenie mało przyjemne, deska sedesowa pościeraną z jakimś czarnymi plamami. Brak Wi-Fi w pokoju, a na recepcji słaby zasięg. Brak uzupełniania wody na bieżąco. Będąc na wczasach w all inclusive musiałam zaopatrywać się w wodę do picia samodzielnie kupując ją w sklepie.Nie jesteśmy zadowoleni z pobytu w tym hotelu.
2.0/6
W hotelu głośno więc zasnąć jest ciężko. Podczas pobytu byliśmy zmuszeni zażądać zmiany pokoju z uwagi na pleśń i grzyb na ścianie pod klimatyzacją w sypialni (klimatyzacja nie wyglądała zresztą na czyszczoną). W samym pokoju było czysto ale zamieszkujemy zazwyczaj z mrówkami faraona, a przy braku szczęścia z karaluchami (u mnie były mrówki i 3 karaluchy). Hotel niedokapitalizowany, wymaga istotnego remontu, meble zniszczone. W porównaniu do innych hoteli Labrandy wyraźnie niższa jakość i różnorodność oferowanego wyżywienia. Na plus obsługa hotelu i położenie które zapewnia dostęp tak do plaży jak i całego spektrum sklepów i sklepików, restauracji, usług itp. Jednym słowem warto dopłacić do lepszej oferty bez względu na cenę.