Opinie o LABRANDA Suites Costa Adeje (ex.LABRANDA Isla Bonita)

Kategoria lokalna: 4

4.6/6
(199 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.3
Pokój
4.0
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
4.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Isla bonita opinia

    Elżbieta, KRAKÓW 29.03.2017 | Termin pobytu: marzec 2017

    ogolnie wrazenie dobre, ale hotel oceniam na 3+ a nie 4 gwiazdki.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    4* to za dużo

    Janusz, Lipno 15.08.2019

    Biuro jak to biuro - pełna profeska, natomiast hotel zatrzymal się w latach 80. A bardzo wielki MINUS to palenie brytolów na basenach wsród dzieci a hotel nic.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Przepiękna wyspa

    Sławek 15.09.2017

    Wyspa przepiękna, jest mnóstwo ciekawych miejsc do zobaczenia, naprawdę wspaniałe wakacje. Hotel dość dobry, jednakże towarzystwo dużo gorsze. Goście, szczególnie z UK zachowywali się poniżej krytyki, rezerwowali leżaki przy basenach już o 6 rano, pomimo zakazu i zamkniętych drzwi. Obsługa hotelowa kompletnie sobie z tym nie radziła, albo nie chciała tego widzieć. Ci sami goście czuli się wszędzie, jakby hotel należał tylko do nich, w restauracji obgadywali gości z innych krajów, a przecież większość z nich rozumiała, przynajmniej z grubsza, o czym mówią. Podobnie na basenie i przy barze, czuli się panami i władcami. Miejsca przy scenie rezerwowali o 18, pomimo, że wieczorki rozpoczynały się o 20. Personel hotelu bardzo przyjazny i miły, naprawdę bardzo się starali. Można sie przyczepić do paru rzeczy, ale porównując do zachowania Brytyjczyków to pomijalne. Słyszeliśmy wiele złego o Polakach na wakacjach, ale przy wyspiarzach Polacy i goście z innych krajów zachowywali się wzorowo.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    TENERYFA Isla Bonita

    Asiek 31.08.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    Witam, ocena raczej średnia. Hotel ani nie zachwyca ani nie jest tragiczny ale przy kolejnym wyjeżdzie wybrałabym raczej inny z wyższym standardem. Plusem jest to, że jest blisko centrum...chwilka do plaży zarówno z ciemnym piaskiem jak i z trochę jaśniejszym. Obsługa miła, pokoje sprzatane, choć raczej by mozna powiedzieć że ogarnięte niż sprzątnięte, ale co tu wymagać. Niestety w jednym z pokoi (a mieliśmy ich 5szt) notorycznie pojawiały się karaluchy :( Zmiana pokoju nic nie dała... chyba problem był w jednym skrzydle gdzie mieliśmy jeden z pokoi. Kolejny minus to niewygodne łóżka... no chyba, że ktoś lubi twarde ;) ale plusem były przestronne pokoje. U nas była nawet lodówka choć nie wszystkie pokoje mają takie szczęście ;) Animacje dla dzieci ok, ale z nich nie korzystaliśmy. Te wieczorne różnie... Wyżywienie ok ale bez wodotrysków. Dużo do wyboru ale mało zmian w różnorodnośći w kolejnych dniach. Baseny ok, choć bardzo szybko zamykane są barki przy basenach i po napoje trzeba chodzić do głownego. Drinki w głównym ok, kolejki zwyczajowo wieczorem ale szybko idzie ;) Polecam kawkę cortado z baru (z ziaren parzona) bo niestety na stołówce marna ;) Pokoje do 12:00 ale można wydłużyć za słoną opłatą 30Euro do 18:00 i 50Euro do 23:00 jeśli ktoś musi czekać na samolot i chce się po plaży jeszcze odświeżyć. Niestety nasze pokoje były już przewidziane dla innych gości więc po dopłacie dostaliśmy w gorszej części hotelu (w suterenie) ale było to do zniesiania bo to tylko kilka godzin a chodziło głownie o miejsce na bagaże i miejsce do przekąpania. Przy braniu dla kilku gości takiego pokoju hotel bez problemu zwiększa ilość ręczników. Duży plus natomiast za to, że nie obcinają opasek i do końca ma się All. i + dla Rainbow, że załatwili za free kolację barbecue. Równiż + dla rezydenki za sposób bycia i nie nakłanianie klientów na wycieczki ale rzetelne przedstawienie co warto odwiedzić samemu wypożyczając auto. Pozdrawiam :)

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Wypoczynek w zimie

    Piotr, NAKŁO ŚLĄSKIE 03.02.2017 | Termin pobytu: styczeń 2017

    Hotel dosyć przeciętny, standard raczej trzy gwiazdki. Pokoje duże ale wyraźnie wymagają już remontu. Standardowe najczęściej przy ruchliwej ulicy, a jeśli ma się pecha tak jak w moim wypadku to w przyziemiu - hałas 24h/dobę. Jedzenie dobre ale bez specjałów. Przez tydzień dla przykładu nie uświadczyliśmy owoców morza. Bardzo dobre położeie hotelu. Blisko centrum, promenady i morza. Animacje na bardzo niskim poziomie.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Ok

    Ewa, Warszawa 20.08.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018

    Wzięłam pokój superior. Bylismy w części A. Meble nowe. Pokój czysty, sprzątany codziennie. Łazienka i aneks kuchenny, w tym lodowka wysłużone, ale czysciutkie i pachnące więc ok. Jedzenie super, ogromny wybor robione przez kilku kucharzy na twoich oczach. Codziennie wieczorem atrakcje dla dzieci i nie tylko. Animacje na basenie w części B też przyjemne. Do plaży blisko. Obsługa hotelu miła. Nie ma do czego się przyczepić.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    POLECAM RAINBOW i MIEJSCE, niekoniecznie hotel , Teneryfa piękna

    PIOTR, ZDZIESZOWICE 15.03.2020

    Na wstępie polecam organizatora firmę RAINBOW za profesionalizm ( bylismy podczas kalimy). Organizator stanął na wysokości zadania i załatwił dodatkową noc w hotelu. Miejsce piękne, Teneryfa zróżnicowana, ma swoje uroki, wieczorem jest gdzie spacerować, odpoczywać. Hotel już znacznie słabszy od reszty. Nastawiony na mało wymagającego klienta. Dużo angoli. Wszedzie kolejki, do posiłku, po drinka... Za mało ludzi do obsługi i miejsc barowych. Popołudniu czynny jeden bar na cały hotel. Basen fajny , podgrzewana woda zimą ale mały. Pokoje super , wygodne, duże, sprzątane codziennie. OGÓLNIE polecam RAINBOW, miejsce ale niekoniecznie Hotel. RAINBOW na duże 5 :-)

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    rozczarowanie warunkami

    Jan Slawomir, OLSZTYN 06.11.2019

    Naszym zdaniem to nieodpowiedni hotel dla osób szukających odrobiny spokoju. Przestrzeń wspólna i baseny są bardzo małe, baseny nie mają wydzielonej strefy dla pływających i bawiących się, dlatego zdarzały się niebezpieczne sytuacje, takie jak 'wrzucanie' dzieci (przez rodziców) do basenu tuż przed osobę pływającą. Personel nie reagował.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    28

    Wakacje w grudniu

    Janusz 11.12.2018 | Termin pobytu: grudzień 2018

    Hotel do odnowienia. Zdecydowanie nie zasługuje na 4 gwiazdki. Aneks kuchenny zamknięty na klucz, łazienki koszmar(pokój superior). Bardzo dobre wyżywienie, animacje. Przy barze i na solarium strasznie śmierdzi. Okolica przepiękna :) Super plaże

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Ocena wakacji na Teneryfie

    ANNA MARIA, WARSZAWA 23.07.2017 | Termin pobytu: czerwiec 2017

    Jestem zadowolona . Klimat bardzo przyjazny , wiatr drobny od oceanu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem