Kategoria lokalna 4
4.0/6
Bardzo dobre jedzenie, blisko do plaż (dwóch - czarny i biały piasek). Pokoje ok, szczególnie te po remoncie. Minusem jest brak zieleni. Sam hotel to betonowy bunkier z lat (chyba 7--tych). Wymaga odświeżenia, jasnej, przyjemnej kolorystyki oraz trawników, zywej roślinnosci - nie sztucznej wykładziny i zaledwie kilku drzewek w donicach. co do RAINBOW nie mam zastrzeżeń. Wszystko zgodnie z wczesniejszymi informacjami. bardzo dobrze, punktualnie organizowane transfery z lotniska i na lotnisko.
Robert, Warszawa - 26.07.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018
3/4 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Ogólnie wg naszego wrażenia hotel nie zasługuje na 4* i lata świetności ma za sobą. Bezwględnie powinny zostać wyremontowane łazienki. Na szczęście lokalizacja, piękna okolica i obsługa rekompensują niedogodności. Zapłaciliśmy za wycieczkę dośc dobrą stawkę w last minute, o ok 1000 PLN/os niższa od ceny regularnej i wg nas to była cena adekwatna do jakości. Natomiast jeśli zapłacilibyśmy więcej raczej bylibyśmy nieco rozczarowani. Hotel ma 2 baseny, przy których są leżaki. Jesli chodzi o turystów to przewazali Niemcy i Brytyjczycy, emeryci lub rodziny z dziećmi. Duża restauracja i patio z barem.
e - 15.01.2018
16/18 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Standard Hotelu mocno zawyżony przez zdjęcia w ofercie. Remont zrobiony ostatnio pewnie 25 lat temu. Na plus dobre jedzenie w hotelowej restauracji, czystość oraz ciekawe animacje.
Zaklina, Sochaczew - 22.10.2018 | Termin pobytu: październik 2018
3/3 uznało opinię za pomocną
4.0/6
jedynym plusem hotelu jest jego lokalizacja oraz miła Polka w recepcji
Izabella, KOPANKA - 30.03.2017 | Termin pobytu: marzec 2017
7/12 uznało opinię za pomocną