Opinie klientów o LABRANDA Suites Costa Adeje (ex.LABRANDA Isla Bonita)
4.6 /6
199
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.3
Pokój
4.0
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
4.0/6
Robert, Warszawa 26.07.2018 Termin pobytu: lipiec 2018
Ocena pobytu
Bardzo dobre jedzenie, blisko do plaż (dwóch - czarny i biały piasek). Pokoje ok, szczególnie te po remoncie. Minusem jest brak zieleni. Sam hotel to betonowy bunkier z lat (chyba 7--tych). Wymaga odświeżenia, jasnej, przyjemnej kolorystyki oraz trawników, zywej roślinnosci - nie sztucznej wykładziny i zaledwie kilku drzewek w donicach. co do RAINBOW nie mam zastrzeżeń. Wszystko zgodnie z wczesniejszymi informacjami. bardzo dobrze, punktualnie organizowane transfery z lotniska i na lotnisko.
4.0/6
e 15.01.2018
Styczeń w Costa Adeje
Ogólnie wg naszego wrażenia hotel nie zasługuje na 4* i lata świetności ma za sobą. Bezwględnie powinny zostać wyremontowane łazienki. Na szczęście lokalizacja, piękna okolica i obsługa rekompensują niedogodności. Zapłaciliśmy za wycieczkę dośc dobrą stawkę w last minute, o ok 1000 PLN/os niższa od ceny regularnej i wg nas to była cena adekwatna do jakości. Natomiast jeśli zapłacilibyśmy więcej raczej bylibyśmy nieco rozczarowani. Hotel ma 2 baseny, przy których są leżaki. Jesli chodzi o turystów to przewazali Niemcy i Brytyjczycy, emeryci lub rodziny z dziećmi. Duża restauracja i patio z barem.
4.0/6
Zaklina, Sochaczew 22.10.2018 Termin pobytu: październik 2018
Labranda Isla Bonita
Standard Hotelu mocno zawyżony przez zdjęcia w ofercie. Remont zrobiony ostatnio pewnie 25 lat temu. Na plus dobre jedzenie w hotelowej restauracji, czystość oraz ciekawe animacje.
4.0/6
Izabella, KOPANKA 30.03.2017 Termin pobytu: marzec 2017
rozczarowanie pokojem
jedynym plusem hotelu jest jego lokalizacja oraz miła Polka w recepcji