Opinie klientów o LABRANDA Suites Costa Adeje (ex.LABRANDA Isla Bonita)

4.6 /6
199 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.3
Pokój
4.0
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Maciek 03.09.2018
Termin pobytu: czerwiec 2018

średnio

Hotel remontowany chyba 30 lat temu i wtedy chyba otrzymał 4*. Posiłki ok - duży wybór potraw, deserów, owoców, piwo, wino do posiłków. Dobre drinki, alkohole wieczorem w barze. Animacje ok - w ciągu dnia przy basenie różne zajęcia (joga, zumba, gry) dla dzieci i dorosłych, wieczorem zabawy dla dzieci, potem dla dorosłych (koncert, kabaret, występ taneczny, gra bingo). Niestety po powrocie do pokoju - odruch wymiotny. W pokoju śmierdziało stęchlizną i kanalizacją. W łazience: dziury w kaflach połatane silikonem, boki wanny poklejone jakąś gładzią, nad lustrem lampa - stara jarzeniów bez obudowy. Plamy na suficie w pokoju. Nie domykające się drzwi balkonowe - od zewnątrz można było normalnie je otworzyć. Wiekszość zdjęć na stronie dotyczy pokoi superior, które nie obejmują tej oferty. Te pokoje dostają inni goście. Za te pieniądze nie polecam!

3.0/6

MM 30.05.2017
Termin pobytu: czerwiec 2017

Przeciętność ....

Hotel w doskonałej lokalizacji (blisko do oceanu, promenady, autostrady i wsystkich udogodnień dla turystów). Niestety sam wygląd hotelu zdecydowanie wpływa negatywnie na odczucia z pobytu w tym hotelu. Miałem wrażenie, że jestem w więzieniu (strasznie przytłaczające rozmieszczenie budynków). Hotel wymaga remontu, a salon zabaw dla dzieci to kompletny dramat (zdjęcia ze srony Rainbow nie mają nic wspólnego ze stanem faktycznym. stare zużyte maty, zniszczone wyposażenie (jeden z samochodzików-chodzików dla dzieci miał urwane koło i przez to wystawały bardzo ostre elementy). Czystość względnie ok, jedzenia sporo choć czasami trzeba było chwilę poczekać aż doniosą - nie było to jednak uciążliwe. baseny czyste. Animacje ok - chociaż niemal codziennie te same. Plusem hotelu są naprawde duże pokoje, spore balkony.

3.0/6

Anna, Ustroń 10.10.2017
Termin pobytu: wrzesień 2017

Średni hotel

Dobra lokalizacja. Obsługa na recepcji oraz sprzątająca w porządku, miła i pomocna. Obsługa w barze i na stołówce już trochę gorzej. Hotel stary, zdecydowanie wymagający remontu, karta otwierająca pokój co chwile nie działała. Pokoje sprzątane codziennie, ale kilka razy świeżo wymienione ręczniki były poplamione, co nie robiło dobrego wrażenia. Pokój z widokiem na morze od strony ulicy, więc od godz.6. taki hałas, że nie dało się spać. Nawet zamknięte okna nie pomagały. Klimatyzacja stara, niby działała, ale w ogóle nie chłodziła. Jedzenie różne, raz lepiej, raz gorzej. Dużo warzyw, owoców, mięsa zazwyczaj twarde, porównując do innych miejsc to bywało lepiej. W okolicach baru na zewnątrz często był nieprzyjemny zapach. Hotel posiada 2 małe baseny pomiędzy budynkami z małą ilością miejsca - trochę za małe jak na taki duży hotel i taką ilość ludzi. Niedogodności w hotelu rekompensują widoki na wyspie. Hotel na pewno nie zasługuje na 4 ***, co najwyżej 3 *** . Ogólnie średnio.

3.0/6

Maria 27.06.2018
Termin pobytu: maj 2018

Hotel dla mało wymagających

Hotel z pokojem w wersji bez doplaty jest dla osob niewymagajacych. Uklad apartamentu skladajacego sie z pokoju z TV i sypialni jest bardzo wygodny. Minusem jest sprzatanie. W ciagu 2 tyg.pobytu reczniki wymieniono nam tylko 1 raz i to na moja prosbe. Zostawianie ich na podlodze skutkowalo ponownym ulozeniem i zawieszeniem przez Panis sprzatajaca. Restauracja zle zorganizowana. Nawet bedac poza sezonem wakacyjnym stalismy w kolejkach po jedzenie. Rozwiazaniem byloby zorganizowanie naczyn z goracymi daniami w ukladzie wyspy jak maja to inne hotele. Jedzenie "przemyslowe". A to cos przypalone a to przesolone. Kelnerzy bardzo "humorzasci", zwlaszcza starsi. Nawet prosba o przygotowanie fotelika dla dziecka, ktory byl zasypany jedzenie przez poprzednie dziecko, spotkala sie z komentowaniem tej prosby za parawanem do innego kelnera i ogarnieciem "co z grubsza". Ostatecznie sama posprzatalam fotelik serwetkami ze stolu zeby dalo sie do niego wsadzic dziecko. To tylko przyklad zachowan z jakimi mozna sie spotkac. Brak placu zabaw dla dzieci jest minusem dla rodzin. Animatorka z PL bardzo fajna, stara sie i jest lubiana przez dzieci. Polecalabym ten hotel osobom, ktore nie nastawiaja sie na spedzanie czasu glownie w nim. Dla tych, ktorzy beda raczej jezdzic i zwiedzac wyspe.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem