Kategoria lokalna 4
6.0/6
Bardzo dobra obsługa pracowników biura Rainbow fachowa , miła i udzielająca pomoc. Na miejscu profesjonalna obsługa rezydenta. Hotel spełnił oczekiwania z bardzo miłą obsługą.
WITOLD, BIBICE - 27.10.2021
3/4 uznało opinię za pomocną
6.0/6
Cudowne wrażenia, przyroda zjawiskowa. Warto na dłużej niż tydzień. Super wycieczki. My byliśmy w miasteczku Masca i na El Teide oraz pływaliśmy katamaranem. Jeden dzień objazdowa do stolicy wypozyczonym autem. Dzieci 10 i 14 lat zachwycone!
ANNA, Zielona Góra - 17.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024
1/1 uznało opinię za pomocną
6.0/6
Przebywaliśmy w tym hotelu 2 tygodnie i nie żałujemy ani jednego dnia. Hotel na wzgórzu z przepięknymi widokami. Teren bardzo rozległy więc nie odczuwa się sporej ilości gości. Na zewnątrz 3 duże baseny ( jeden "cichy"), 2 brodziki oraz basen ze zjeżdżalnią. Przy głównym basenie w każdą sobotę pojawiał się dmuchany zamek ze zjeżdżalnią do basenu. Przy basenach ratownicy. Przy głównym basenie bar serwujący drinki, napoje oraz automat do kawy, przy "cichym" można było zjeść przekąski i napić się piwa . W budynku głównym jeszcze jeden bar czynny od 10.00-24.00. Wieczorem otwierany był kolejny bar w miejscu, gdzie odbywały się wieczorne przedstawienia. Spory wybór alkoholi ( firmowy rum, whisky, gin...). Barmani uśmiechnięci , nie żałowali alkoholu. Na zewnątrz park linowy, gdzie pod nadzorem animatorów można było spróbować wspinaczki. Hotel posiada również: pole do mini golfa, boisko do piłki nożnej, do piłki plażowej, korty tenisowe, stoły pingpongowe... ( sprzęt można było wypożyczyć za darmo u animatorów). W pobliżu głównego basenu budka serwująca hamburgery, hot dogi, sałatki warzywne, frytki , owoce w godzinach od 12.00-18.30. Leżaków nigdy nie brakowało. Ręczniki basenowe wymieniane codziennie ( kaucja 10 € za ręcznik). Hotel posiada również SPA, basen wewnętrzny i dwie restauracje a'la carte: włoska i grillowa ( wymagana wcześniejsza rezerwacja). Wewnątrz hotelu mnóstwo automatów do gier, stołów bilardowych oraz dwa sklepy. Pokoje bardzo przestrzenne, sprzątane codziennie. W pokoju zestaw do parzenia kawy/ herbaty, lodówka, telewizor, w sypialni wygodne łóżko, olbrzymia szafa z mnóstwem wieszaków, sejf oraz telewizor. Łazienka czysta z żelem do mycia ciała oraz rąk. Klimatyzacja w obu pokojach oddzielna. Restauracja główna bardzo duża z mnóstwem jedzenia (każdy znajdzie coś dla siebie). Jedzenie smaczne . Mnóstwo ryb w różnych postaciach, warzyw, mięs... Do obiadu i kolacji kelner podaje napoje. Gdy brakowało miejsc w głównej restauracji otwierano restaurację obok. Polecamy stoliki na zewnątrz z pięknym widokiem na ocean. Dla dzieci foteliki w restauracji. Zespół animatorów bardzo komunikatywny. Mnóstwo animacji; niestety w większości dla dzieci. Maskotka Landi wywoływała uśmiech nie tylko na twarzach dzieci , ale również i dorosłych ( w hotelu znajduje się sklepik Landi gdzie można zakupić różne produkty z wizerunkiem wesołego żółwika jak również w określonych godzinach zrobić sobie z nim zdjęcie). Są również fotografki, które dla chętnych proponują sesję zdjęciową. W recepcji pracuje Polka. Do plaży jakieś 500 m bardzo strome podejście. Plaża czysta z czarnym piaskiem. Bardzo polecamy ten hotel szczególnie dla rodzin z dziećmi, które będą tu mieli mnóstwo atrakcji. Spędziliśmy cudowny czas w Landmar Casta Los Gigantes. Polecamy!
KRZYSZTOF, Rybnik - 21.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023
8/8 uznało opinię za pomocną
6.0/6
Wszystkie nasze wymagania zostały spełnione. Pokój z klimatyzacją i widokiem na ocean, czysty i zadbany. Room service zawsze pokój zostawiał w nienagannym porządku. W restauracji znajdziesz wszystko od a do z, wedle upodobań: od kuchni lokalnej, poprzez owoce morza, czy steka przygotowanego wg upodobań. Drink bary bez zarzutu, między posiłkami dostępny snack bar. Obsługa miła i bezproblemowa, komunikująca się po angielsku, a barmani również po polsku. Dla zainteresowanych animacje, i inne atrakcje sportowe poza basenem.
Monika, Kraków - 02.10.2022
1/1 uznało opinię za pomocną