Opinie klientów o Landmar Playa La Arena

5.4 /6
444 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.1
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

SŁAWOMIR, ŚWIERKLANY 27.12.2019

Wakacje

Hotel bardzo ładny i duży, dwa duże baseny. Pokoje ładne i czyste, codziennie sprzątane. Ogólnie polecam.

5.0/6

MAREK, TOFTE 20.04.2015

fajny pobyt w Puerto de Santiago

hotel na dobrym poziomie,pokoje przestronne i czyste jedzenie na przyzwoitym poziomie,miła obsługa.Hotel ma dobrą lokalizację dobra baza wypadowa do zwiedzania całej wyspy.

5.0/6

Joanna, Warszawa 04.03.2024
Termin pobytu: luty 2024

Teneryfa Luty

Z hotelu jestem zachwycona - bardzo dobra usługa, jedzenie genialne, luksusowy hotel, wiele atrakcji/rozrywki. Blisko do plaży lub polecam atrakcje w hotelu w tym basen włącznie z masażem wodnym w jednym z nich. Niespecjalnie jednak jestem zadowolona z samego Rainbow. Maile i informacje przesyłane drogą mailową lub sms-ową - spoko. Gorzej z rezydentem i nie chcę krytykować konkretnego, ale organizację jako taką - po przylocie wskazał autobus i tu nie miałam nic przeciwko. Gorzej później. Na spotkaniu opisał dobrze wyjazd na lotnisko - na plus. Potem jak z karabinu opowiadał o wycieczkach - nie dało się zapamiętać niczego. Miał pół godziny dla nas na indywidualne rozmowy. Były trzy pary - jedna zajęła 25 minut, druga pozostały czas i zanim doszło do nas to już minął czas i trzeba było się streszczać. Rezydent ma też wiedzę tylko o wycieczkach fakultaltywnych - pytaliśmy o hotel, kazał pytać w recepcji. Pytaliśmy o inną atrakcję na wyspie - nie wie, bo Rainbow nie ma tego w ofercie. Z jednej strony to zrozumiałe, ale z drugiej płaci się też za usługę takiego rezydenta, który powinien mieć ogólną wiedzę na temat miejsca. Nie chcę nawet mówić o powrocie, gdzie dotarliśy na lotnisko, sami znaleźliśmy numer bramek odprawy i idąc tam spotkaliśmy spóźniongego rezydenta, który machnął gdzie mamy iść - na tym skończyło się wsparcie. Wykupiliśmy jedną wycieczkę - w większości ok, ale nie podoba mi się wprowadzanie klienta/turysty w błąd. Zaplanowana degustacja kawy - czyli wizyta w kawiarni, gdzie trzeba za kawę dodatkowo zapłacić. Wino, które według przewodniczki miało nie być dostępne nigdzie indziej na wyspie znaleźliśmy w kilku innych sklepach i to za pół ceny. Mnie osobiście denerwują takie kłamstewka.

5.0/6

Wojciech, Polanica-Zdrój 27.05.2017
Termin pobytu: maj 2017

Udany wyjazd

Pobyt na Teneryfie uważam za bardzo udany. Organizacja imprezy przez biuro podróży Rainbow bez zarzutu. Hotel oraz jego lokalizacja w pełni spełniły moje oczekiwania. Puerto Santiago jest spokojną miejscowością zapewniającą dobrą bazę do zwiedzania wyspy.Moim zdaniem wyjazd tygodniowy wydał się za krótki. Chętnie powróciłbym w to miejsce do tego samego hotelu.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem