Kategoria lokalna: 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel pięknie położony w ogrodzie z cudownymi papugami. Wymaga remontu. Pierwotnie przydzielony pokój był nie do zaakceptowania. Taras wychodził na śmietnik lub składowisko niepotrzebnych rzeczy obok baru. Szaro, ponuro, trudno nazwać to apartamentem. Zamieniono nam po interwencji na mniejszy, ale do zaakceptowania. Niestety trzykrotnie prosiłam o mydło, nie doczekałam się do końca pobytu. Było głośno wieczorami, prawdopodobnie animacje przy basenie. Nie polecam tego hotelu osobom, które będą chciały skorzystać z wycieczek fakultatywnych, ponieważ hotel nie dysponuje pakietami śniadaniowymi, możliwe jest wejście do restauracji po uprzednim anonsie w recepcji, ale przed godz.8 dostępne są tylko ciastka i kawa. Po interwencji u rezydenta przysyłano po nas taksówkę do miejsca zbiórki, ale to nadal było za wcześnie na śniadanie, które rozpoczynało się o ósmej, a nas zabierano o tej porze. Wyżywienie ujdzie, ale owoce były z uszczerbkiem na świeżości ( niektóre nadgnite), a potrawy bez przypraw. W zasadzie nie jestem wymagająca, ale te gwiazdki to mocno przesadzone. W hotelu brak windy. Obsługa miła, mimo to nie można doprosić się rozwiązania problemu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Tak jak w tytule. Nie można oceniać tego obiektu jako hotelu. Jeśli by tak zrobić, byłby poniżej skali. To po prostu ośrodek turystyczny. Nieremontowany, zaniedbane pokoje i otoczenie, niedoinwestowany. Generalnie pierwsze wrażenie po przybyciu to "masakra, jak Rainbow może oferować takie warunki". Meble stare, rozlatujące się. W pokoju TV z lat 90 tych raczej, ale z tego i tak nie korzystaliśmy. Mebli bardzo mało w pokoju. Miało się wrażenie , że pokój jest pusty. Pokój składał się z salonu i małej sypialni. Najlepiej zadbanym miejscem była łazienka. Czysta, i odnowiona. To plus. Łóżka bardzo małe, pojedyncze chyba 70cm, nie sposób dobrze się wyspać chociaż materace miękkie i wygodne. Brak klimatyzacji, ale można się przyzwyczaić. Rozlatujące się płytki na podłodze miejscami. Szafki naprawdę już do wymiany. Lodówka też ale działała i to na plus. Żadnej wody w pokoju. Dużym plusem była czystość pokoju. Generalnie pokój czysty i schludny. Panie również dbały o czystość, codziennie pokoje były sprzątane, a co drugi lub trzeci dzień wymiana ręczników i zasłane łóżka. Również duży plus. Mały sejfik w sypialni. Jednak życzono sobie 15euro za tydzień plus kaucja kolejne 15 euro. Kaucja także za pilota do TV 10 euro. Z internetu nie korzystaliśmy. Budynki widać że zaniedbane. Otoczenie miejscami zaniedbane miejscami OK. Tereny zielone mało zagospodarowane. Teren basenu raczej nie odświeżany. Zaniedbany. Jedzenie- kiepskie śniadania. Jajecznica niestety z proszku, nie pachniała nawet minimalnie jajkami. Naprawdę gdyby nie to że obok było stanowisko gdzie smażono na bieżąco jajka sadzone, omlety i pancake to byłby problem aby cokolwiek dobrze zjeść. Obiady lepsze, można było powybierać dobre dania. Kolacje chyba najlepsze. Minus to taki, że czasami na stołówce gdzie smażono świeże dania, była osoba która nakładała mikroskopijne dania albo usmażone przed chwilą mięsa, które nie nadawały się do zjedzenie (sam tłuszcz). Nie powinno być takich rzeczy, przecież to widać gołym okiem co jest nakładane na talerz. Trzy rodzaje wina, piwo, i owoce to na plus. Napoje też na plus. Kawa średnia. All inclusive słabe. Pomiędzy posiłkami, napoje nalewane do bardzo małych plastików - to było skąpe, bardzo skąpe. Trzeba było chodzić po kilka razy aby się napić czegoś zimnego. Bez sensu. Poza tym jakieś kanapki, lody i jakaś naprawdę drobnica. Słabiutkie ogólnie all inclusive. Obsługa raczej miła, ale niekiedy chyba przemęczona bo w barze przy basenie to obsługiwali czasem tak jakby mieli już dość lub im się nie chciało już robić. Obiekt widać , że część pokoi była w rękach prywatnych, nie wiem czy właściciel sprzedaje je czy wynajmuje bo na oknach były oferty ich zakupu. Te sprzedane były nowe, i każdy na swój styl, bo prawdopodobnie każdy sobie po swojemu urządzał. Te hotelowe różniły się znacznie, odróżniały się zdecydowanie. Generalnie, po 2 dniach przestaliśmy zwracać uwagę na klasę i warunki turystyczne bo pokój generalnie duży, przestronny, i czysty oraz sprzątany.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
POLECAM 75%
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu byliśmy początkiem września. Sam hotel jest bardzo stary i z pewnością przydałby mu się remont. Jednakże, sam hotel był dla nas obiektem gdzie tylko spaliśmy i jedliśmy więc owe warunki aż tak nam nie przeszkadzały. Co zasługuje na uwagę ? Na pewno to , że mając wylot z Warszawy o 18 nie liczcie na kolację po dotarciu do hotelu, ani na jakiekolwiek posiłek. Sam pokój czysty, bez klimatyzacji. Jedzenie w hotelu monotonne. Po kilku dniach już miałem dość ciągłych posiłków na tłuszczu. Generalnie porównując cenę wycieczki i tego co oferuje hotel z wycieczkami do wycieczek jakie mielismy z Rainbow na Fuercie czy Majorce to tutaj niestety tutaj wyzsza cena i gorsza jakość w porównaniu z dwoma wczesniejszymi wypadami. A były to LAST MINUTE
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony w cichym miejscu niedaleko małego miasteczka Las Galletas. Pod względem wyglądu widać że nie mamy tutaj do czynienia z najnowszym hotelem ale można przymknąć na to oko, pokój jaki mieliśmy był duży, zadbany z aneksem kuchennym i to na pewno było na plus. Na minus stare skrzypiące dzwi wejściowe oraz stare dzwi balkonowe które przydałoby się już wymienić na nowe. Telewizor z lat 90 tych ale mi osobiście nie był do niczego potrzeby, jeśli chodzi o wyżywienie to jedzenie w moim odczuciu było bardzo przeciętne i monotonne, często brakowało sztućców a już najgorszy był fakt iż hotel równocześnie oferuje osobom z zewnątrz możliwość skorzystania z restauracji co skutkuje tym że momentami był bardzo duży ścisk. W kwestii personelu to personel był miły i tutaj nie mam nic do zarzucenia z kolei animacje były bardzo słabe i sam nie wiem czy w ogóle można nazwać je animacjami i niestety ale były one zrobione głownie pod Brytyjczyków.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie polecam na wypoczynek jeżeli hotel ma służyć tylko jako baza noclegowa to jak najbardziej za rozsądną cenę Basen zimny nawet przy gorszej pogodzie Słaby wybór dań powtarzające się
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Standard hotelu potwierdzam na 3*. Pokoje przestronne, słabo wyposażone, np. brakuje suszarki do włosów. Smaczna kuchnia, różnorodne posiłki. Bogaty program animacyjny i duże zaangażowanie animatorów. Nie polecam tego miejsca, nie ze względu na obiekt, ale na położenie. Miejscowość nieciekawa. Najbliższa plaża portowa (ok 1,5 km), my nie odważyliśmy się tam kąpać. Do plaży dojeżdzaliśmy do Las Americas.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w miare swego czasu , obsługa w recepcji super a to zasługa PANI ANI bardzo miła jeżeli o restauracje to Pani SOFIA super kobietka ,miałem z żoną apartament .Animacja taka tam sobie jedynieEDMUNDO a taka animatorka co trudno JĄ tak nazwać skakała i cieszyła się aż sobie klaskała co chwilę biegła do baru do barmana
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Tak jak w tytule. Nie można oceniać tego obiektu jako hotelu. Jeśli by tak zrobić, byłby poniżej skali. To po prostu ośrodek turystyczny. Nieremontowany, zaniedbane pokoje i otoczenie, niedoinwestowany. Generalnie pierwsze wrażenie po przybyciu to "masakra, jak Rainbow może oferować takie warunki". Meble stare, rozlatujące się. W pokoju TV z lat 90 tych raczej, ale z tego i tak nie korzystaliśmy. Mebli bardzo mało w pokoju. Miało się wrażenie , że pokój jest pusty. Pokój składał się z salonu i małej sypialni. Najlepiej zadbanym miejscem była łazienka. Czysta, i odnowiona. To plus. Łóżka bardzo małe, pojedyncze chyba 70cm, nie sposób dobrze się wyspać chociaż materace miękkie i wygodne. Brak klimatyzacji, ale można się przyzwyczaić. Rozlatujące się płytki na podłodze miejscami. Szafki naprawdę już do wymiany. Lodówka też ale działała i to na plus. Żadnej wody w pokoju. Dużym plusem była czystość pokoju. Generalnie pokój czysty i schludny. Panie również dbały o czystość, codziennie pokoje były sprzątane, a co drugi lub trzeci dzień wymiana ręczników i zasłane łóżka. Również duży plus. Mały sejfik w sypialni. Jednak życzono sobie 15euro za tydzień plus kaucja kolejne 15 euro. Kaucja także za pilota do TV 10 euro. Z internetu nie korzystaliśmy. Budynki widać że zaniedbane. Otoczenie miejscami zaniedbane miejscami OK. Tereny zielone mało zagospodarowane. Teren basenu raczej nie odświeżany. Zaniedbany. Jedzenie- kiepskie śniadania. Jajecznica niestety z proszku, nie pachniała nawet minimalnie jajkami. Naprawdę gdyby nie to że obok było stanowisko gdzie smażono na bieżąco jajka sadzone, omlety i pancake to byłby problem aby cokolwiek dobrze zjeść. Obiady lepsze, można było powybierać dobre dania. Kolacje chyba najlepsze. Minus to taki, że czasami na stołówce gdzie smażono świeże dania, była osoba która nakładała mikroskopijne dania albo usmażone przed chwilą mięsa, które nie nadawały się do zjedzenie (sam tłuszcz). Nie powinno być takich rzeczy, przecież to widać gołym okiem co jest nakładane na talerz. Trzy rodzaje wina, piwo, i owoce to na plus. Napoje też na plus. Kawa średnia. All inclusive słabe. Pomiędzy posiłkami, napoje nalewane do bardzo małych plastików - to było skąpe, bardzo skąpe. Trzeba było chodzić po kilka razy aby się napić czegoś zimnego. Bez sensu. Poza tym jakieś kanapki, lody i jakaś naprawdę drobnica. Słabiutkie ogólnie all inclusive. Obsługa raczej miła, ale niekiedy chyba przemęczona bo w barze przy basenie to obsługiwali czasem tak jakby mieli już dość lub im się nie chciało już robić. Obiekt widać , że część pokoi była w rękach prywatnych, nie wiem czy właściciel sprzedaje je czy wynajmuje bo na oknach były oferty ich zakupu. Te sprzedane były nowe, i każdy na swój styl, bo prawdopodobnie każdy sobie po swojemu urządzał. Te hotelowe różniły się znacznie, odróżniały się zdecydowanie. Generalnie, po 2 dniach przestaliśmy zwracać uwagę na klasę i warunki turystyczne bo pokój generalnie duży, przestronny, i czysty oraz sprzątany.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy tutaj późnym latem 2019 roku, w formule all-inclusive. Nie warto. Hotel bardzo biedny i stary. Wyposażenie i meble w naszym pokoju z lat 90-tych ubiegłego wieku, brak klimatyzacji, niewygodne łóżka. Ogólnie kiepska jakość infrastruktury, wszystko stare ale przynajmniej czyste. Jedzenie w hotelowej restauracji bardzo kiepskie, tłuste i ogólnie niskiej jakości. Tylko smażone na bieżąco ryby były dobre. Bar hotelowy ok, napoje alkoholowe smaczne, bezalkoholowe mały wybór i brak prawdziwych soków. Obsługa hotelowa uprzejma i pomocna, tutaj bez zarzutu. Atrakcji dla dzieci prawie że brak, były jednak jakieś animacje dla dorosłych wieczorami. Jeden basen, w miarę ok. Na plus dużo zieleni na terenie hotelu. Największa wadą jest położenie hotelu, na krawędzi podupadającego miasteczka, z dala od plaży i w sumie z dala od czegokolwiek. W okolicy brak atrakcji turystycznych i piaszczystej plaży, korzystaliśmy z wypożyczonego auta i lokalnej komunikacji autobusowej (całkiem ok). Rezydentka miła i pomocna, ale nie kupiliśmy nic od biura, wszystkie wycieczki po wyspie organizowaliśmy sobie sami. Podsumowując, hotel i jedzenie kiepskie, nadaje się chyba tylko jako baza noclegowa do zwiedzania wyspy.