Opinie klientów o Ponderosa Aparthotel

3.4 /6
36 
opinii
Atrakcje dla dzieci
1.5
Obsługa hotelowa
3.8
Plaża
4.7
Pokój
2.6
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
3.1
Wyżywienie
3.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

LUKASZ, BIELSKO-BIAŁA 30.11.2017
Termin pobytu: październik 2017

Udany pobyt

Wypoczynek z Rainbow byl bezstresowy, wszystko bylo bardzo dobrze zorganizowane. Jedyny minus to pokoj, wyobrazalismy sobie go na innym standardzie....ale w sumie naszym celem nie bylo siedzenie i odpoczywanie w hotelu tylko korzystanie z uroków Teneryfy😊

4.0/6

Grzegorz, Katowice 09.01.2018
Termin pobytu: styczeń 2018

Może być

Ile osób tyle opni. Więc postaram się opisać fakty obiektywnie. Ogólnie nie najlepszej jakości technicznej hotel z płatną tv wifi, ale zależy kto co lubi. My mało czasu spędzaliśmy w hotelu więc nie był to problem. Blisko do oceanu, w miarę blisko do centrum miejscowości.

4.0/6

W 30.09.2019

Para

Hotel dobrze położony blisko plaży, sklepów, restauracji i dobre miejsce wypadowe i nic poza tym ogólnie brudno, karaluchy, jedzenie monotonne typowo pod angielskich turystów, których tam mnóstwo przez co jest bardzo głośno wieczorami jak i w nocy niestety, sprzatanie pokoji tak tylko żeby było. Ogólnie hotel oceniam góra na 2 gwiazdki nie wiecej swój czas świetności dawno ma za sobą. Ogólnie nie polecam, chyba że jako miejsce wypadowe i jeśli nie przeszkadza nocne hałasy i krzyki Anglików...

4.0/6

Natalia 07.01.2019

Naprawdę OK!

Na początku dodam, że przed wyjazdem byłam przerażona opiniami o tym hotelu. Do tego stopnia, że zastanawiałam się nad odwołaniem wycieczki. Na całe szczęście po rozmowie z pracownikiem Rainbow zdecydowaliśmy, że jednak jedziemy. Hotel jest dobry, spełnia oczekiwania trzygwiazdkowego hotelu. Pokoje nie są najnowsze, ale spokojnie można w nich komfortowo spędzać czas. Sprzątane są co drugi dzień. Nie jest to gruntowne sprzątanie, ale brudne na pewno nie są. Ręczniki są wymieniane co drugi dzień. Dla nas największym minusem były dwa połączone ze sobą łóżka, z których jedno było na kółkach więc podczas snu po prostu się przemieszczało po każdym ruchu. Obsługa hotelowa jest bardzo miła i pomocna. Wielokrotnie pytaliśmy na recepcji o to jak gdzieś dojechać i zawsze witano nas z uśmiechem oraz poradą. Jedzenie jest dobre. Wspaniały barman - jeśli się nie mylę Aleksandro (Włoch), niezwykle miły, można było z nim porozmawiać i pożartować. Zarzut o monotonności śniadań jest dla mnie niedorzeczny - jajka sadzone, jajka na twardo, jajecznica, placki z ziemniaków, fasolka, kiełbaski, naleśniki, 3 rodzaje jogurtu, 3 rodzaje marmolady, ser, szynka, salami, spory wybór drożdżówek). Na lunch/kolację można spodziewać się m.in. ryby, frytek, kurczaka, mięsa wieprzowego (rewelacyjne w tymianku!), sałaty, pomidorów, oliwek. Dania są smaczne, kilka powtórzyło się w trakcie tygodnia, ale spokojnie można było wybrać wtedy coś innego. Hotel jest położony w rewelacyjnym miejscu. Praktycznie wychodzi się z niego na dworzec autobusowy, do plaży jest bardzo blisko. Mimo, że mieliśmy pokój na pierwszym piętrze mieliśmy widok na ocean. Polecam, bo jakość jest adekwatna do ceny. Nie jest to luksusowy hotel, ale całkiem fajne miejsce na wakacje.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem