Opinie klientów o Ponderosa Aparthotel

3.4 /6
36 
opinii
Atrakcje dla dzieci
1.5
Obsługa hotelowa
3.8
Plaża
4.7
Pokój
2.6
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
3.1
Wyżywienie
3.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.5/6

ANIA 11.09.2018
Termin pobytu: maj 2019

Odrzadzam hotel

Absolutnie nie jestem typem narzekacza, wybierając hotel 3* na wiele nie liczę, tylko na czyste łóżko i brak robactwa. Czego nie można powiedzieć o tym hotelu. W sumie po raz pierwszy spotkałam się z tak zaniedbanym hotelem i pokojami. Autentycznie chodziły karaluchy a z sufitu sypała się farba od grzyba. Łazienka nie miała brodzika, co było kolejnym nonsensem biorąć prysznic cała podłoga była zalana, wszystko pływało, nie było progu ani szyby żeby zamknąć prysznic. Jedzenie na pewno wielu osobom by nie smakowało i jak na all było bardzo monotonne . All po śniadaniu to tosty z wędliną że śniadania, które można było odgrzać w tosterze. Drinki wydawane do godziny 22,potem płatne. Ogólnie hotel odwiedzany przez patologię angielską, która od rana do wieczora chodziła napruta. W hotelu są dwa baseny, nie było problemu z leżakami, ale byłam w grudniu. Obsługa była w porządku nie ich wina że hotel zaniedbany przez właściciela. Ten region Teneryfy jest ogólnie super, wracam na bank ale do innego hotelu.

1.0/6

RYSZARD, Jaworze 13.04.2019

Totalna porażka

Pracownicy biura Rainbow w Bielsku-Białej jedyną informacje prawdziwą jaką podali to było położenie hotelu.Nie jestem człowiekiem,który jest roszczeniowy.Zdawałem sobie sprawę,że jedziemy do hotelu 3 gwiazdkowego,ale przygotowany byłem na podstawie informacji otrzymanych przez pracownika biura podróży na minimum standardu jaki obowiązuje w krajach europejskich.Niestety bardzo się zawiodłem.Hotel ogólnie brudny,odpadające tynki z elewacji zewnętrznej,wystające rury,przewody elekryczne niezabezpieczone oraz wszechobecni turysci z Angli napici,naćpani prowokujący bijatyki między sobą.Większość turystów w moim wieku omijało taras przy barze oraz przy basenie ze względów bezpieczeństwa.Brak jakiejkolwiek reakcji ze strony personelu hotelowego.Sprzątanie pokoji polegało tylko na wymianie ręczników.Meble zwiezione chyba z wystawek.Hotel czasy swietności ma dawno za sobą.Uciekaliśmy codziennie jak najdalej,żeby tylko przetrwać te 7 dni w normalności o którą było nietrudno 500 metrów od hotelu.Odradzam wszystkim ten hotel bo według mojej opini nie zasługuje nawet na jedną gwiazdkę.Jest tylko położony w bardzo dobrym miejscu na wypady poza hotelem.Jedzenie przez 7 dni codziennie takie same .Czy nikt z kierownictwa biura Rainbow nie zadał sobie trudu,żeby sprawdzić warunków jaki panują w tym miejscu? Wyspa piękna,położenie hotelu bardzo dobre napewno tam wrócimy,ale nigdy do Ponderosy. Ryszard

0.5/6

Ewa 06.02.2018
Termin pobytu: luty 2018

ZEROWA KATEGORIA HOTELU!

Najgorszy hotel w jakim kiedykolwiek byliśmy. Bród, karaluchy i inne robactwo. Myśleliśmy, że Pan Darek przesadził z negatywną opinią o hotelu, ale nie - w 100% się z nim zgadzamy. Drugi raz nawet za darmo nie skorzystalibyśmy z tej oferty. ODRADZAMY WSZYSTKIM TEN "HOTEL".

0.5/6

darek 19.06.2017
Termin pobytu: czerwiec 2017

NĘDZA BRÓD SMRÓD

Obiekt ten nie powinien się nazywać hotelem tylko skansenem jest to chyba najgorszy hotel na Teneryfie. To jeden wielki smród , robactwo i brud. Pokoje sprzątane raz na tydzień pościel zmieniona raz na 2 tygodnie, wszędzie rdza odpadające kafelki i kurz. Karaluchy to norma w tym obiekcie(specjalnie nie używam słowa hotel żeby nie ubliżać hotelom) trzy gwiazdki to paranoja może jedna .Jedzenie pod psem ciągle to samo w niewielkim wyborze a szczytem było podanie na kolacje nie zjadliwych hamburgerów. Windy zardzewiałe a przegląd techniczny nie aktualny co widać na naklejonych kartkach. Dziwi mnie że biuro turystyczne które chce mieć dobrą opinie coś takiego zamieszcza w swojej ofercie to jest dyskwalifikacja dla biura turystycznego. Przecież ktoś to oglądał i zaakceptował to dla turystów ( w mojej firmie ta osoba by już nie pracowała) LUDZIE UCIEKAJCIE PRZED TĄ OFERTA
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem