5.1/6 (7 opinii)
Kategoria lokalna 4
5.0/6
Hotel ok, jednak 4* zawyżone w porównaniu do innych tej klasy. Widać, że lata beż remontu. Na duży plus oferta i obsługa Rainbow.
4.5/6
Pobyt w hotelu ogólnie był przyjemnością, codziennie sprzątane pokoje,obiekt zadbany, kuchnia i sam szef kuchni to prawdziwa uczta dla podniebienia: różnorodnie,smacznie i prawdziwie po hiszpańsku. Jedyny minus za zbyt mały basen na tą ilość gości hotelowych i codzienna „walka” o leżaki basenowe,przy wodnych atrakcjach które się odbywały niewiele miejsce zostawało na swobodne korzystanie, mało miejsca na arenie na której odbywały się wieczorne animacje. poza tym wszystko na plus. Polecam
3.0/6
Hotel mimo wielu pozytywnych opinii rozczarował. Pierwszego dnia ratownik zabronił córce pływać w basenie dla dzieci w średniej wielkości dmuchanym flamingu. Po zgłoszeniu w recepcji odpowiedź była, że takie maja zasady. Po kilku dniach pobytu w pokoju natknęliśmy się na chodzącego karalucha oraz zadomowiły się mrówki w łazience . W pokoju nie trzymaliśmy jedzenia. Zgłoszone na recepcji czymś spryskali i w pokoju już się nie pojawiły. Natomiast nikt nie zaproponował zmiany pokoju. Niestety karaluch był też na stołówce (aż dziw że nikt się nie zatruł) i na terenie hotelu szczególnie wieczorem były widoczne. Rano w pokojach od strony placu zabaw codziennie jest szambiarka. Smród z tym związany uniemożliwia otwarcie okien. Wieczorne animacje dla dzieci trwają 20 min codziennie puszczana muzyka bez żadnych zabaw. Sala zabaw dość skromna po za tym co na zdjęciach nic nie ma. Natomiast pod dywanami plamy i dziwne przypalenia. Pokój czysty sprzątany codziennie. Jednak zdarzało się, że piasek przyniesiony z plaży lądował w kątach łazienki zamiast być sprzątnięty. Hotel głównie pod anglików i hiszpanów (niektórzy dość krzykliwi). Polacy to rzadkość. Jeśli rano przed śniadaniem nie zajmiesz sobie leżaków to potem pozostaje marny wybór. Jeśli ktoś był w hotelach resortowych takich jak są w Turcji czy Bułgarii to tym hotelem może się rozczarować. Szczególnie, że jest to bardzo drogi hotel.W mojej ocenie 4* są dość naciągnięte. Przed wylotem Rainbow dał możliwość wyboru 2 voucherów na taxi. Niestety po przylocie nastąpiło opóźnienie w wydawaniu bagażu za co operator taxi naliczył dodatkową opłatę, która pomimo reklamacji nie została uwzględniona przez Rainbow. Tym większe rozczarowanie gdyż jestem wieloletnim klientem tego biura podróży. Na plus smaczne jedzenie i animacje dla starszych dzieci i dorosłych. Rezydent chętnie przyjedzie ale po gotówkę na wycieczki fakultatywne. Wydaje się być dość zabiegana osobą.