Opinie o Z butelką rumu po karaibskich wodach, Memories Varadero Beach Resort

4.7/6 (187 opinii)

4.7/6
187 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.8
Intensywność programu
3.8
Obsługa hotelowa
4.6
Pilot
5.6
Plaża
5.5
Pokój
4.1
Położenie i okolica
5.2
Program wycieczki
5.8
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.8
Transport
5.5
Wyżywienie
4.2
Zakwaterowanie
4.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Varadero

    Miejsce bardzo atrakcyjne. Pokoje hotelowe niestety nie są eleganckie i dobrze sprzątane ale wzięliśmy to pod uwagę przed wykupieniem pobytu. Jedzenie słabe i mało. Basenyp ok. Obsługa średnia. Wycieczki do Trynidadu i Havany udane. Ogólnie pobyt oceniam pozytywnie

    MIROSLAW, LESNICA - 31.08.2023  | Termin pobytu: luty 2023

    0/1 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Hotel dla niewymagających

    Hotel dla niewymagających i nie szukających spokoju. Codziennie głośne imprezy przy basenie do 1-2 w nocy (zatyczki do uszu nie pomagały). Jedzenie monotonne, codziennie to samo, ciężko było coś wybrać (mimo, że nie mam dużych oczekiwań). Jadąc na Kubę trzeba zdawać sobie sprawę z problemów jakie mają chociażby z dostawami żywności. Dlatego też trzeba się spodziewać, że może braknąć coli, kawy, soli itp. Obsługa bardzo nastawiona na napiwki. Poziom ich pracy uzależnieniony od napiwków i pochodzenia gości. Jeśli jesteś Kanadyjczykiem możesz być pewny, że zostaniesz zauważony na stołówce, jeśli nie, to możesz jeść posiłek bez napoju (samemu nie można nalewać). Animacje w hotelu jakieś są. Natomiast nigdy nie wiadomo co, gdzie i kiedy. Na duży plus możliwość skorzystania z darmowych rowerków wodnych i katamaranu za darmo. Dodatkowy plus pani Aleksandra rezydentka oraz pan Jakub pilot wycieczki do Havany.

    Ewa, Tuliszków - 29.03.2024  | Termin pobytu: marzec 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Wrażenia po drugim wyjeździe na Kubę.

    Był to nasz drugi wyjazd na Kubę, poprzedni 3 lata temu. Dlatego oceniamy go z perspektywy pierwszego wspaniałego pobytu. Wracamy rozczarowani, gdyż hotel pomimo ładnego położenia, zadbanej przyrody i pięknej plaży okazał się delikatnie mówiąc denerwujący. I nie chodzi o duże odległości między obiektami, jakąś zardzewiałą baterię w łazience, czy niezwykle trudne do przesunięcia drzwi na balkon, to są drobiazgi z którymi należy się liczyć na Kubie i które nam nie przeszkadzają. Natomiast fatalna, niezwykle głośna muzyka z ciągłym biciem bębna niosącym się na setki metrów, marnotrawstwo produktów w źle sporządzonych gotowych potrawach, brud na stołach w "stołówce", ciągły brak lub długie czekanie na napoje do posiłków, niedziałające automaty do napojów, sporządzanie drinków w barach na składnikach zastępczych, notoryczny brak łyżeczek, brak możliwości wypożyczenia kajaka na plaży przez cały tydzień, pod pretekstem "dużej fali", pomimo że w obu sąsiednich hotelach prze większość dni pływały. To tyko niektóre minusy. Na szczęście obsługa Pilotów Rainbow była wyśmienita, a zwłaszcza Pana Dawida, niezwykle kompetentnego, sprawnego i pomocnego. Wycieczka z nim do Hawany była zorganizowana perfekcyjnie. Kolacje "a' la carte" były natomiast poniżej krytyki. Mieliśmy dwie w "restauracji" kubańskiej i meksykańskiej. I nie chodzi tu o skromność potraw, lecz o aranżację. Brak obrusa na stole to atrybut speluny a nie restauracji. Brak łyżeczki do lodów wymagał jedzenia ich łyżką od zupy albo widelcem...Karta w restauracji meksykańskiej brudna i wymiętoszona o ponieważ stara , to w połowie nieaktualna. Napiwki zabiera starszy kelner, pomimo , że wcale nie chcieliśmy go obdarzyć napiwkiem. Był nieuprzejmy przy zamawianiu potraw, ale i tak wiedział ,że to on będzie decydował co zrobi z napiwkiem. I generalnie im niższy szczebel personelu , tym grzeczniejszy i bardziej przyjazny. Sprzątaczka w naszym pokoju była niezwykle sympatyczna i przyjazna, jej szefowa odwrotnie, no ale to jest typowe w komunizmie - wiadomo jaki jest klucz do awansu. Podsumowując , jeśli ktoś jest odporny na opisane niedogodności to TAK, jeśli nie, to niech szuka gdzie indziej.

    Andrzej, Kraków - 01.02.2020

    5/9 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    opinia

    Hotel fajny, aczkolwiek zaniedbany. Pokoje niedomyte , sprzątane niedokładnie. Ciągle się cos psulo, drzwi nie chcialy się otwierać . Byliśmy w styczniu 18roku w 6 osób (grupa znajomych).Z jednego pokoju zginęly perfumy i buty, nalezy więc uważać na swoje rzeczy i dobrze zmykać drzwi i balkon. Świetne animacje dla malych i dużych , obsługa sympatyczna , życzliwa. Ogólnie fajna atmosfera w hotelu, na plaży. Jedzenie dobre.

    anna - 16.01.2018  | Termin pobytu: marzec 2018

    14/18 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem