Opinie o Georgina Inn

Kategoria lokalna: 3

3.2/6
(108 opinii)
Atrakcje dla dzieci
1.8
Obsługa hotelowa
3.3
Plaża
4.0
Pokój
3.4
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
2.7
Wyżywienie
2.7
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Nie polecam tego hotelu

    AGNIESZKA 15.07.2024 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Jak dla mnie ten hotel powinien zniknąć z oferty all inclusive zdjęcia pokoi zakłamane w glownym budynku sa inne pokoje niz te co na zdjeciach .Płaci się za jedzenie a mimo to trzeba jeść na mieście żeby nie nabawić się chorób żołądka. Sama okolica na wielki plus blisko morze sklepiki czas oczekiwania na pokoje zbyt długi. Biuro podróży powinno informac o zasadach zakwaterowania jakie tam panują . !!

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    49

    Nie polecam

    Marta 11.06.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023 | Tagi: 36-45 lat, ze znajomymi

    Hotel Georgina Inn zdecydowanie nie zasługuje na 3 gwiazdki. Formuła all inclusive w tym hotelu to duża porażka. Na posiłki tylko przyjście w godzinach rozpoczęcia gwarantowało możliwość zjedzenia czegokolwiek, przyjście pół godziny później to jedzenie zimnych resztek. W porze przekąsek dostępne jedynie sucharki, herbatniki i kanapki z chleba tostowego, zero owoców (poza podawaną do śniadania marną sałatką owocową) i lodów, a podane ciasto posiadało na sobie pleśń. Z dostępnych alkoholi jedynie piwo, wino (wystawione w karafkach przykrytych folią aluminiową) oraz ouzo, o jakichkolwiek drinkach można zapomnieć. Co więcej jednego dnia obsługa stwierdziła, że ouzo tez się skończyło i nie będzie, pomimo że do godziny 23 miała obowiązywać formuła all inclusive. Pokoje przydzielone wczasowiczom, to również wielkie rozczarowanie. Widoczne na stronie zdjęcia pokojów, to miejsca z odnowionej części, w której żadna z poznanych na miejscu osób nie była zakwaterowana. Pokoje z poplamionymi ścianami, stłuczoną spłuczką w wc, niekompletnym prysznicem. Na plus zasługuje jedynie pani kelnerka - Antonia, miła, uśmiechnięta i życzliwa dla gości.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Poniżej oczekiwań

    Dagmara 05.09.2024 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Dostaliśmy dobry pokój i za niego 2 gwiazdki, a nie 1. Poza nim nigdzie nie było klimatyzacji, więc posiłki spożywaliśmy w temperaturze ok. 37 stopni. Ręczniki wymieniane, papier dokładany po zgłoszeniu w recepcji. Pilot do klimatyzacji dostaliśmy po 2 dniach. Dużo wnosi jedzenie w okolicznych restauracjach, polecam - Ole ole i Koukla Beach - przepyszne souvlaki i kalmary, klimat też niesamowity w obu miejscach. Przy basenie nie ma problemu z leżakami, ale jest dość mały. Jest dość blisko do plaży i tam jest bardzo przyjemnie. Do Laganas jest ok. 40 minut pieszo, trasa podana w ofercie jest kamieniami i morzem, nie plażą. Jedzenie było znośne, ale raczej wszystko po najniższej linii oporu, bardzo mały wybór, nie polecam mięs i jajecznicy. All inclusive to 3 posiłki, woda, tania cola i oranżada, 2 baniaki ciepłego wina i piwo, jeśli jest do dyspozycji właścicielka. Czasem kończyło się 45 minut przed czasem. Jeśli jest się przed 12-13 to nie kwaterują w hotelu, ani nie ma możliwości korzystania z All Inclusive, trzeba czekać w upale w ogrodzie lub można zostawić bagaże na widoku i gdzieś pójść, natomiast toaleta jest bardzo zniechęcaja.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    hotel Georgina Inn

    Malgorzata Ewa, Warszawa 01.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Sam hotel jest ok. Pokoje duże, łazienka też choć prysznic bez zasłonki, taras obszerny, wygodny. Na sprzątanie nie ma co liczyć. Atmosfera rzeczywiście rodzinna. Wyżywienie bardzo dobre i tylko z tym all incl. to nieporozumienie. Owszem do śniadania woda, soki, kawa (choć cienka) i herbata jest, ale od południa to mamy czerwone i białe wino z kranu, napoje gazowane nie schłodzone oraz piwo z nalewaka tyle, że żeby dostać piwo trzeba znaleźć właścicieli bo tylko oni mają prawo nalewać. Korzystają z tego nalewając do ciepłego 0,3 kufla piwo pół na pół z pianą. Żeby wypić dwa piwa trzeba ich znaleźć sześć razy. Innych trunków brak. Nie posmakujesz lokalnych uzo czy raki, zapomnij o drinku z rumem czy wódką.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wajacje z Zakyntos

    Bogumił, 07.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Tak naprawdę dla mnie ten hotel ma tylko dwie zalety. Pierwsza to bliskość plaży a druga to internet w całym obiekcie. Reszta to koszmar.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    duże rozczarowanie

    Karolina, Lublin 06.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 26-35 lat, ze znajomymi

    Wycieczka kosztowała 2300 od osoby, chcieliśmy budżetowe wakacje, a byliśmy w Grecji już kilka razy na innych wyspach więc znamy standard 3 gwiazdek. Niestety ten hotel bardzo nas rozczarował- jedzenie okropne, niesmaczne, stare. Wino i piwo rozcieńczone do granic możliwości. Nie było tam nic smacznego, nie było oliwek, grecka feta pojawiła się dwa razy na tydzień pobytu. Wisienka na torcie był brak czarnej herbaty i deklaracja, że kierowca już po nią jedzie- nie dojechał przez kolejne 4 dni, więc herbata była jedna zielona, brak kawy sypanej, płynęły jedynie popłuczki z niby ekspresu, ciemność w zewnętrznej restauracji (mają włączyć prąd w kwietniu). Co do części hotelowej tutaj można powiedzieć standard grecki, śmieci wynoszone codziennie, podłoga zamiatana, było dość czysto. Sama okolica taka sielska, wiejska, mała plaża, ale zejście do morza łagodne, woda czyściutka. Kłamstwem powielanym jest, że transfer do hotelu trwa 15 minut- transfer nasz trwał prawie godzinę, po drodze zajeżdżaliśmy po innych do 6 różnych hoteli.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Urlop wrzesień

    Kinga, Zamienie 05.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Pokoje, ktore są na zdjeciach nie są tymi, ktory zastalismy na miejscu. Pokoj stary, nieestetyczny jedyny plus to faktycznie było czysto. Jedzenie caly czas takie samo, z „all inclusive” nie ma to nic wspolnego. Pani właścicielka nie pozwalala brac szklanek/ kubków do pokoju a po pytaniu czy mozemy wziac butelkę wody kazała nam za nią zapłacić.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wrażenia z pobytu w hotelu - negatywne

    Doris 25.10.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Nie polecam hotelu Gorgina Inn na wakacje. Najgorszy hotel, w którym byłam! Nie ma nic wspólnego z formułą all inclusive. Biuro Rainbow mimo wielu negatywnych opinii, klientów wprowadza w błąd i nadal sprzedaje ofertę tego hotelu jako all inclusive, w sezonie wcale to nie jest tanio. Pokoje, które są na zdjęciach, o wiele ładniejsze, nowsze nie są tymi, które zastaliśmy na miejscu. Zapytałam o to rezydenta, pana Jakuba, który stwierdził, że z tymi pokojami biuro nie ma podpisanej umowy. To po co są pokazywane na stronie Rainbow i biuro wprowadza klienta w błąd!! !Pokoje z folderu również należą do właścicielki, tylko nie są dla klientów Rainbow. Pokoje, które zastaliśmy były bardzo skromne, brudne, panie sprzątające nie dbały o czystość. Same niedogodności - ręcznik, który dostałam był BRUDNY - poplamiony, po pilota od klimatyzacji trzeba się było dopominać, gdyż właścicielka od razu przy meldunku go nie dała. Najgorsza była "restauracja" - brudna, nieestetyczna i jedzenie. Ogólnie mówiąc dramat, jedzenie bardzo monotonne, niesmaczne, zimne, ostatniego dnia właścicielka kazała sobie płacić za lunch osobom, które miały wylot do Polski po południu lub wieczorem. Z alkoholi tylko ciepłe wino białe i czerwone oraz piwo, które było wydzielane, sama nalewała je właścicielka, ewentualnie pani z kuchni. Ekspres do kawy często się psuł. Na wykupioną u rezydenta wycieczkę Zakhyntos nocą trzeba było na miejsce zbiórki daleko dojść, a po wycieczce z tego miejsca wrócić do hotelu, o czym rezydent nie do końca powiedział nam wcześniej. Byliśmy niemiło potraktowani, zaskoczeni, gdyż do innych hoteli po wycieczce byli dowożeni klienci, a do Georginy nie. Ogólnie miejscowość jest ciekawa, warto wybrać się na pobliską wyspę Cameo, do portu zobaczyć jak pan karmi żółwie Careta oraz na wycieczki po wyspie, które uatrakcyjniają pobyt. Zakhyntos jest piękną wyspą, chętnie tu wrócę, ale NIGDY NIE DO TEGO HOTELU!

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Zakynthos

    Mateusz, 06.10.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2025 | Tagi: 26-35 lat, samemu

    Wyspa Zakynthos to naprawdę piękne miejsce, zdecydowanie warte odwiedzenia. W czasie pobytu udało mi się również zwiedzić sąsiednią Kefalonię, która zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Malownicze Asos, jaskinia Melissani czy Drogarati – te miejsca zdecydowanie uratowały cały wyjazd i pozostaną we wspomnieniach na długo. Niestety, pozytywne wrażenia kończą się na atrakcjach. Sam pobyt w hotelu Georgina Inn oceniam bardzo negatywnie. Zdjęcia pokoi nie oddają ich rzeczywistego wyglądu. W pokojach brakowało podstawowego wyposażenia – szklanek, krzeseł czy chociażby suszarki na ubrania. Wyżywienie było słabej jakości. Do napojów serwowano produkty najtańszych marek typu Lidl (cola, fanta), a potrawy były monotonne i mało urozmaicone. Brakowało oznaczeń posiłków – dziecko chciało napić się soku, a okazało się, że w karafce było wino. Piwo czy ouzo można było dostać tylko wtedy, gdy znalazło się właścicielkę, ponieważ tylko ona nalewała alkohol. Z owoców dostępny był wyłącznie arbuz. Co gorsza, na naszych oczach kucharka przelewała resztki napojów z karafek do butelek. Byłem też świadkiem sytuacji, w której dziecko musiało prosić właścicielkę o lody – dostało końcówkę z kuwety. Wrażenie popsuła również sytuacja w noc powrotu – winda była wyłączona lub niesprawna, przez co osoba niepełnosprawna miała ogromny problem z wyniesieniem walizki. Podsumowując – wyspa i jej atrakcje są przepiękne, Kefalonia wręcz zachwyca, natomiast hotel Georgina Inn zdecydowanie nie spełnia standardów i wymaga kontroli ze strony biura podróży.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Opinia hotelu

    Daniel, 20.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Opinia o hotelu Georgina Inn Mój pobyt w tym hotelu okazał się ogromnym rozczarowaniem i zdecydowanie NIE POLECAM tego miejsca nikomu, kto liczy na komfort i normalne warunki wypoczynku. Już przy meldunku spotkała mnie szokująca sytuacja – z dachu spadł szczur, co od razu postawiło hotel w bardzo złym świetle. Pokoje również pozostawiały wiele do życzenia – unosił się w nich bardzo intensywny, nieprzyjemny zapach przypominający szambo. Dodatkowo ręczniki były brudne, jakby niedoprane, co absolutnie nie przystoi obiektowi hotelowemu. Jedzenie było monotonne, powtarzalne i niezbyt smaczne. Wybrałem opcję all inclusive, ale niestety okazała się ona kompletną porażką – w praktyce dostępne było jedynie piwo i uzo, i to w ilościach wyliczanych, co mija się całkowicie z ideą „all inclusive”. Basen również nie spełniał podstawowych standardów – woda była mętna i sprawiała wrażenie brudnej, a cała strefa basenowa wyglądała na zaniedbaną i niedbaną. Podsumowując: hotel wymaga gruntownej poprawy pod każdym względem – od czystości, przez obsługę, po ofertę gastronomiczną. Obecny standard nie ma nic wspólnego z tym, czego można oczekiwać po obiekcie reklamującym się jako miejsce wypoczynku. Pobyt tam był bardziej udręką niż wakacjami.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem