Opinie klientów o White Olive Elite Laganas

5.4 /6
788 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.8
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.0
Pokój
5.7
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Błażej 12.07.2024

Nie wrócę, reklamuję imprezę turystyczną

Hotel położony w fatalnym miejscu - w sąsiedztwie cuchnącego kanału, który w sezonie, przy wysokich temperaturach, śmierdzi okropnie. Nie daje to komfortu wypoczynku - smród nie do zaakceptowania, jak na pobyt w topowym 5* hotelu własnym biura podróży. Czystość powierzchowna, natomiast gdy zajrzy się głębiej, syf nie do przyjęcia w takim hotelu - podkład oraz materac w plamach po poprzednich gościach. Materac w pokoju 2008 wraz z podkładami do wymiany (do reklamacji załączam zdjęcia). Ponadto w łazience pokojowej prysznic to jedynie kran ze słuchawką w rogu pomieszczenia - bez przesłonki/kabiny, a nawet uchwytu do słuchawki. Komfort kąpieli -1, cała łazienka zalana wodą. Wielkość stołówki/restauracji bufetowej także pozostawia wiele do życzenia - pierwszy raz widziałem, żeby goście jedni na schodach tarasu przynależącego do restauracji (nie chciało im się już dłużej czekać na miejsca).

2.5/6

Agnieszka, Łódź 23.05.2023
Termin pobytu: maj 2023

Tak jak wspaniale, jak mówili

Hotel - położenie bardzo słabe, na końcu miasteczka, okolica brudna, dojście do plaży wzdłuż brudnej zielonej rzeki, plaża również dość zaniedbana. Obsługa miła, uśmiechnięta, oprócz jednej z recepcjonistek, która miała pretensjonalny głos. Jedzenie typowe All Inclusive, mały wybór, bez przypraw, bardzo często powtarzające się. W hotelu wielu Anglików, którzy skutecznie uniemożliwiają odpoczynek, zwłaszcza w nocy. Podróżowaliśmy z małym dzieckiem, mieliśmy wykupiony pokój rodzinny, a z obu stron mieliśmy głośnych anglików, którzy w nocy mega mocno imprezowali. Hotel nie interweniował w ogóle... Drzwi do pokoi za kazdym razem trzaskały, bez możliwości cichego domknięcia, w nocy nie dało się nie słyszeć jak ktoś wraca do pokoju. Rezydenci - kompletnie niepomocni... Wynajeliśmy samochód z wypożyczalni rekomendowanej przez Rezydenta. Zapłaciliśmy dodatkowo za fotelik dla (rocznego) dziecka, otrzymaliśmy tylko siedzisko, nadające się dla 10-12 latka.... Prosząc o pomoc rezydenta, skomentowała, pewnie nie mają dziś innego...Po naszej reklamacji fotelik został tylko wstawiony do samochodu, bez jego montażu... Zapłaciliśmy dodatkowo za miejsca w samolocie, pomimo tego na lotnisku w Warszawie i Grecji otrzymaliśmy inne miejsca, rezydentka również nie pomogła... Podsumowując, raczej nie wrócimy do tego hotelu, ani do tour operatora. Jest to nasza kolejna wycieczka z Rainbow i za każdym razem jestem bardziej rozczarowana. To był nasz ostatni raz.

2.5/6

Renata, Lublin 05.09.2022

To nie jest 5 gwiazdkowy hotel!

Hotel kawałek od morza, bez ogrodu, bez jakiejkolwiek zieleni. Pokoje zasługują na 4 gwiazdki ( panel sterowania, duże wygodne łóżko, lodówka) . Jednak cisza nocna nie jest przestrzegana, jak sąsiedzi zamykają drzwi trzęsie się cała ściana, w czasie kąpieli pół łazienki jest zalanej ( uszczelki w prysznicu przepuszczają), po sprzątaniu w pokoju na podłodze jest więcej długich włosów niż przed...Wi-Fi tragedia, jedyny polski kanał ciągle zacina. Jedzenie jak w hotelu 3 gwiazdkowym, nawet przystawki w fantazyjnych pojemnikach tego nie ratują. Siłownia to stare, zużyte sprzęty nie nadające się do ćwiczeń. Jedyny plus to obsługa baru- mili i kompetentni Panowie. Na pewno nie jest to 5 gwiazdkowy hotel, dałabym 3,5. Nic szczególnego. Okolica piękna ale ocena dotyczy hotelu.

2.5/6

Paweł, Lublin 06.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Same fakty

Od razu chciałbym napisać , że hotel nie ma 5* ‚ max 3,5*, ale to nie jest najważniejsze . Zacznę od pierwszego wrażenia po zameldowaniu , mrówki w całym pokoju , ale to tez nie jest największy problem , tak czasem się zdarza. Najgorzej było w łazience , spleśniała słuchawka od prysznica oraz prysznic . Z dziewczyną , po zameldowaniu , poszliśmy do marketu kupić środki czystości żeby to usunąć . Kobieta z recepcji , pani Iris, nie ukrywam zrobiła co mogła proponując inny pokój, ale tam tez nie było za , dobrze czuć było stęchliznę. Wróciliśmy do pierwszego pokoju . Klimatyzacja była tak brudna i zagrzybiała, ze sam ją ile mogłem przeczyściłem . Sprzątanie pokoju na 3, pościel nie była zmieniana. O jedzeniu nie wiem co napisać , kto co lubi , nie chce mówić ze było niesmaczne , było poprawnie , ale za to stołówka brudna , poduszki na krzesłach w stołówce aż prosiły się o upranie , klima również zagrzybiała w jadalni , bywało , ze śmierdziało i nie mówię tu o szambie , bo cały czas ten zapach unosił się w strefie basenowej. Drinki to hit dramatu , sam cukier, za coś normalnego musisz płacić . Chciałbym jeszcze dodać , ze internet w pokojach nie działa jeśli chcecie żeby działał musicie zapłacić ,RAINBOW powinniscie to wpisać w ofertę bo to jest wprowadzanie klienta w błąd. internet działa na stołówce i w strefie basenowej, ale nie w pokojach ! Wyspa fajna , plaża fajna , Grecy fajni , jedzenie w tawernach super, cała wyspa zwiedzona . Wakacji nie mieliśmy zepsutych , bo nie chcieliśmy się denerwować hotelem . Mam nadzieje , ze ta opinia się komuś przyda, jeśli zależy mu na dobrym standardzie . Ja nie polecam , ale to moje zdanie posiadamy kilka fotek tego brudu , ale nie zamieszczam bo nie oto chodzi . Stosunek jakości do ceny to jakieś nieporozumienie. Mamy kolejna wycieczke zakupiona na Kos z RAINBOW i sie zastanawiamy czy nie zrezygnować .
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem