Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
2.0/6
Ania 24.07.2019
Nie polecam
Jedzenie masakra! Zimne monotonne i bardzo mały wybór . Pokoje ładne lecz niedokładnie posprzątane po malowaniu ślady fugi w łazience i farby na oknach i drzwiach. Obsługa miła szczególnie barmani poza 1 dziewczyną która przychodziła na zastępstwo do baru.
2.0/6
R. S. 10.08.2019
Wakacje lipiec 2019
Niestety pięć gwiazdek jest zdecydowanie na wyrost. Mala - ograniczona do basenów, część wspólna, mocno betonowa, brak naturalnej zieleni. Wyżywienie zdecydowanie poniżej oczekiwań. Z pewnością nie pięciogwiazdkowy. Bardzo monotonne i wyraźnie "oszczędnościowe". Wystarczy poczytać opinie na Trioadvisor i podobnych wiarygodnych portalach
1.5/6
Dominika, Rybnik 22.07.2019
Nowy hotel z bardzo przeciętnym jedzeniem
Położenie: na samym skraju Laganas, dosłownie pare kroków od pierwszych sklepików i restauracji. To był plus pod warunkiem, ze pokój mieścił sie od wewnętrznej strony hotelu z widokiem na basen. To gwarantowało spokój i nocną ciszę, spaliśmy przy otwartym oknie. Turyści mieszkający w pokojach od stron ulicy narzekali na hałas. Do plazy ok. 200 metrów, niestety idzie sie nad morze wzdłuż wyschniętego i cuchnącego kanału, pełnego śmieci. Zresztą cała okolica i najbliższe otoczenie hotelu tonie w śmieciach! Plaza jest publiczna, piaszczysta, długa, idealna na wieczorne spacery, niestety także niezbyt czysta, za to woda w morzu kryształowa.Standard hotelu: obiekt jest nowy co widac na każdym kroku. Pokoje bardzo nowoczesne, świetnie działająca klimatyzacja, bardzo wygodne łóżka i pościel pierwszej klasy. Sprzątane codziennie ( niestety nie pod łóżkiem i szafkami, tam koty kurzu). Hotel w niskiej, kameralnej zabudowie. Duży basen, czysty, wyłożony dookoła antypoślizgową płytką. Leżaków sporo jednak wraz z napływem turystów robiło sie dosyć tłoczno. Mało zieleni, mizerne roślinki w jedynie doniczkach. W pokoju bardzo brakowało choćby najmniejszej suszarki balkonowej, na basenie stolika przy leżaku, wszystkie napoje trzeba było trzymac na podłodze. Wyżywienie: bardzo słabe by nie powiedzieć fatalne. Tutaj hotel absolutnie nie zasługuje na 5 gwiazdek, co najwyżej 3+. śniadanie angielskie ( jajka sadzone, bekon, fasola) jajecznica z proszku, francuskie ciastka, marmolady, trochę warzyw, serów. Zawsze to samo. Po tygodniu ktos sie zorientował, ze w hotelu jest armia dzieci i co drugi dzień Polska kelnerka piekła małe naleśniki, kolejka do nich czesto na 15-20 minut. Obiad i kolacja to zimne i niedogotowane makarony, ryż, sałatka grecka ( dobra) z mięs oczywiście kurczak we wszystko możliwych odsłonach , odmrażane ryby. Z owoców dominował najtańszy arbuz, trochę truskawek i czereśni, melon, jabłka, gruszki.calkowity brak owoców morza ( zaledwie raz w znikomej ilości w makaronie) ryb z grilla czy smażonych w całości. Alkohole cieniutkie. Opcja all inclusive to kompletne nieporozumienie: miedzy końcem obiadu 14:30 a początkiem kolacji 19:30 hotel serwował w plastikowym chlebaku bułki z sałatą, majonezem lub tuńczykiem czy czymś na kształt kotleta, ewentualnie tortillę oraz lody ba falki w 4 smakach.Żadnych sałatek, frytek, nuggestow, ciast czy sałatek! W efekcie o 19:30 głodni turyści po prostu szturmowali stołówkę by znowu zjeść zimny makaron. Ogólna ocena hotelu to max. 4 gwiazdki.
1.0/6
Agata, Sosnowiec 25.06.2024 Termin pobytu: maj 2024
Betonoza + narodowa kultura
Wybraliśmy inny hotel, ale się nie otworzył więc Rainbow polecił nam ten obiekt. Sam hotel bardzo na plus, czysto i nowocześnie. Barmani super ludzie, manager również bardzo fajny człowiek. . Niestety na basenie betonoza - jak można w Grecji, słynącej z pięknych kwiatów i zieleni, urządzić tak szaro i buro strefe basenową?! Tragedia. Drugi minus to niestety kulutra gości. Zajmowanie leżaków już o 7 i brak reakcji rodziców na dziwne zachowanie swoich pociech. Basen czynny od 10, polskie dzieci już w basenie od 8:30. Ciagłe darcie się i bieganie dzieciaków na jadalni. Szczytem było małżeństwo które tak miało dość swojgo 3-4 latka, który ryczał jakby go ktoś ze skóry obdzierał, że zjedli i wyszli sobie, zostawiając go płaczącego przy stoliku. A co tam? Niech się drze innym do kotleta… nigdy więcej nie pojadę na urlop do obiektu polecanego i prowadzonego przez Rainbow. Upychają tam Polaków bo kasa się musi zgadzać. Polecam im również polecieć na wyspę Kos do hotelu Natura Village hotel & spa - niech zobaczą sobie jak powinien działać hotel godny polecenia.