Opinie klientów o White Olive Premium Cameo

5.1 /6
599 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.8
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

0.5/6

Aga 11.06.2017
Termin pobytu: czerwiec 2017

Tonie Hotel, to budowa

Przyjechaliśmy do Hotelu około godziny 9, mimo iż rezydent zapewniał nas że przysługuje nam śniadanie dostaliśmy jedynie lody! Po kilku godzinnej podróźy z dzieckiem to na prawdę solidny posiłek. Ale to dopiero początek ... na pokój czekaliśmy do godziny 14:30 mimo, że check in powinien się odbyć o 14. Wchodząc do pokoju równocześnie mineliśmy się w progu z robotnikiem, który wychodził z naszego pokoju z skrzynką z narzędziami. Weszliśmy do pokoju (rodzinnego), w którym nie było NIC po za jednym łóżkiem małżeńskim oraz dwoma pojedynczymi - niestety jedno z nich było uszkodzone do tego stopnia, że nie odważyłabym się na tym spać, a co dopiero położyć na nim swoje dziecko. Bliśmy tak zmęczeni, że jedynym naszym pragnieniem było położyć się w łóżku - tak też niestety uczyniliśmy. Dlaczego niestety? Dlatego, że ktoś z obsługi podczas gdy spaliśmy wszedł nam do pokoju i montował lodówkę. Po nie miłym przebudzeniu i dokładnym obejrzeniu pokoju stwierdziliśmy, że nie mieliśmy sejfu, telewizora, krzesła, lampy (wisiał jedynie kabel bez żarówki), w pokojach nie byo Wifi. W łazience nie było kabiny prysznicowej, ani żadnego uchwytu do powieszenia słuchawki prysznicowej. NIe mieliśmy również ręczników, a gdyby były to niemielibyśmy ich gdzie powiesić. Na balkonie było jedynie jedno krzesło, brak stolika. Podłoga była brudna od farby, zreszta w pokoju unosił się smród farby tak jakby pokój był malowany przed chwilą. po licznych sprzeczkach na recepcji obsługa hotelu przyszła do pokoju i przeniosła nam lampkę nocną oraz suszarkę, której również nie było. Z zewnątrz całkiem ok, chciaż w drugim basenie nie polecam się kąpać, bo podłoga farbuje stopy na niebiesko. Jedzenie też ok, niestety nie mogliśmy posmakować dań a'la carte - ponieważ restauracja yła nieczynna - generalnie to jej nie było. Niestety nie możemy polecić tego hotelu, chyba że lubicie się denerwować

0.5/6

Rodzina z GDYNI 15.08.2022

Nie polecam

Hotel przereklamowany, brak standardu 4 gwiazdek, max. 2 gwiazdki, źle zarządzany, brudny do remontu

0.5/6

Paula 10.06.2019

Wakacja

Nie polecam nikomu ten hotel. Co prawda obsługa bardzo miła oraz jedzenie bardzo dobre. Duży wybór, każdy znajdzie coś dla siebie. Natomiast pokoje zostawiają dużo do życzenia. Z mężem jesteśmy z 9 miesięcznym dzieckiem po przyjeździe dostaliśmy pokój 3x3m z mała łazienką, więc na dobrą sprawę nie mogliśmy się ruszyć ani postawić wózka ani toreb, po interwencji dostaliśmy nieco większy pokój. Sprzątanie polega na wyniesieniu śmieci, umyciu podłóg i zmianie ręczników. Od początku nawet nie mieliśmy umytego zlewu. W kątach syf wszędzie syf. Największym hitem jednak okazały się robale... Mrówki jeszcze bylibyśmy w stanie zrozumieć, lecz pogryzły nas najprawdopodobniej pluskwy, myśleliśmy że to komary, lecz prawda okazała się brutalna. Jesteśmy my pogryzieni oraz co najgorsze nasze dziecko 🙁 po powrocie będziemy domagać się odszkodowania. Nikomu nie polecam tego hymmm hotelu? Ja bym określiła bardziej jako podrzędny hostel, za który nie płaci się małych pieniędzy 🙁 czekam tylko na powrót do domu... 🙁
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem