Opinie o White Olive Premium Cameo

5.1/6
(608 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.8
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
4.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Wakacje

    Katarzyna Balicka 10.07.2019

    Pierwsze to standard hotelu ,w pokój brak wody do picia ,pokój nie do sprzątany podczas pobytu sprzątany co dziennie ale na sucho :-(podłogę umyliśmy sobie sami ręcznikiem bo się się nie dało inaczej ,Byłam w pokoju 3 osobowym na starcie brak ręczników dla 3 osoby i tak było przez cały tydzień .Na plaże reczniki bez możliwości wymiany przez tydzień jak to pani w recepcji oznajmiła maja tylko 30 sztuk :-( Łazienka to koszmar ,śmierdząca ,wszędzie leciała woda jak braliśmy prysznic stojąc na czubkach palców to u naszych koleżanek pod nami leciał strumień wody po suficie . Jedzenie beznadziejne ...Grecją a na śniadanie owoce z puszki brak oliwy kawa rozpuszczalna z automatu .Obsługa dająca odczuć ze lepiej stad uciekać ,przyznaję ze chodziliśmy na śniadanie do kawiarenki obok gdzie podawali pyszna kawę owoce z jogurtem greckim i do tego uśmiech Pani bezcenny .😊 Serwis all inclusive masakra jeden bar jeden pan który raz był 100 razy go nie było ,przypadkowe osoby obsługują które nie potrafią niczego i nadzorująca pani z obsługi która kontrolowała czy aby za dużo alkoholu nie leją Polakom...:-( Białe wino najgorszej jakości to naprawdę trzeba się postarać żeby w Grecji lać takie świństwo i do tego Cieple !!!!Wieczorem kolejka do baru dla zniechęcenia czegoś takiego nigdy nie doświadczyłam a jeżdżę sporo po hotelach.Mogłabym dużo pisać jeszcze ale szkoda mi czasu .Ogólnie hotel w ładniej lokalizacji z dużym potencjałem ale do dużej poprawki ,widać ze brakuje tam profesjonalisty który by to poprowadził. ludzie którzy tam pracują jakby z łapanki się tam znaleźli.Szkoda myśle ze wakacje z biurem Rainbow to byli moje ostatnie ...:-( Plusem położenie i cisza wokół oraz mała restauracyjka ze sklepem w której Pani robi piękne rękodzieła oraz pyszne jedzonko i kawę którego niestety nie było w naszym hotelu . Dzięki wspaniałej ekipie z która tam byliśmy wyjazd uważam za udany jednak hotel i jego serwis oraz obsługa oceniam bardzo nisko .

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Tonie Hotel, to budowa

    Aga 11.06.2017 | Termin pobytu: czerwiec 2017

    Przyjechaliśmy do Hotelu około godziny 9, mimo iż rezydent zapewniał nas że przysługuje nam śniadanie dostaliśmy jedynie lody! Po kilku godzinnej podróźy z dzieckiem to na prawdę solidny posiłek. Ale to dopiero początek ... na pokój czekaliśmy do godziny 14:30 mimo, że check in powinien się odbyć o 14. Wchodząc do pokoju równocześnie mineliśmy się w progu z robotnikiem, który wychodził z naszego pokoju z skrzynką z narzędziami. Weszliśmy do pokoju (rodzinnego), w którym nie było NIC po za jednym łóżkiem małżeńskim oraz dwoma pojedynczymi - niestety jedno z nich było uszkodzone do tego stopnia, że nie odważyłabym się na tym spać, a co dopiero położyć na nim swoje dziecko. Bliśmy tak zmęczeni, że jedynym naszym pragnieniem było położyć się w łóżku - tak też niestety uczyniliśmy. Dlaczego niestety? Dlatego, że ktoś z obsługi podczas gdy spaliśmy wszedł nam do pokoju i montował lodówkę. Po nie miłym przebudzeniu i dokładnym obejrzeniu pokoju stwierdziliśmy, że nie mieliśmy sejfu, telewizora, krzesła, lampy (wisiał jedynie kabel bez żarówki), w pokojach nie byo Wifi. W łazience nie było kabiny prysznicowej, ani żadnego uchwytu do powieszenia słuchawki prysznicowej. NIe mieliśmy również ręczników, a gdyby były to niemielibyśmy ich gdzie powiesić. Na balkonie było jedynie jedno krzesło, brak stolika. Podłoga była brudna od farby, zreszta w pokoju unosił się smród farby tak jakby pokój był malowany przed chwilą. po licznych sprzeczkach na recepcji obsługa hotelu przyszła do pokoju i przeniosła nam lampkę nocną oraz suszarkę, której również nie było. Z zewnątrz całkiem ok, chciaż w drugim basenie nie polecam się kąpać, bo podłoga farbuje stopy na niebiesko. Jedzenie też ok, niestety nie mogliśmy posmakować dań a'la carte - ponieważ restauracja yła nieczynna - generalnie to jej nie było. Niestety nie możemy polecić tego hotelu, chyba że lubicie się denerwować

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Nie polecam

    Rodzina z GDYNI 15.08.2022

    Hotel przereklamowany, brak standardu 4 gwiazdek, max. 2 gwiazdki, źle zarządzany, brudny do remontu

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Wakacja

    Paula 10.06.2019

    Nie polecam nikomu ten hotel. Co prawda obsługa bardzo miła oraz jedzenie bardzo dobre. Duży wybór, każdy znajdzie coś dla siebie. Natomiast pokoje zostawiają dużo do życzenia. Z mężem jesteśmy z 9 miesięcznym dzieckiem po przyjeździe dostaliśmy pokój 3x3m z mała łazienką, więc na dobrą sprawę nie mogliśmy się ruszyć ani postawić wózka ani toreb, po interwencji dostaliśmy nieco większy pokój. Sprzątanie polega na wyniesieniu śmieci, umyciu podłóg i zmianie ręczników. Od początku nawet nie mieliśmy umytego zlewu. W kątach syf wszędzie syf. Największym hitem jednak okazały się robale... Mrówki jeszcze bylibyśmy w stanie zrozumieć, lecz pogryzły nas najprawdopodobniej pluskwy, myśleliśmy że to komary, lecz prawda okazała się brutalna. Jesteśmy my pogryzieni oraz co najgorsze nasze dziecko 🙁 po powrocie będziemy domagać się odszkodowania. Nikomu nie polecam tego hymmm hotelu? Ja bym określiła bardziej jako podrzędny hostel, za który nie płaci się małych pieniędzy 🙁 czekam tylko na powrót do domu... 🙁

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem