Opinie klientów o Gardelli Resort

5.0 /6
172 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.8
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.4
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Marek 01.08.2022

W greckim stylu

Hotel ma 4 "słoneczka" Rainbow, natomiast na pewno nie są to 4 "gwiazdki" na jakie można by liczyć. Obiekt jest w miarę nowy i zadbany, jednak nie da się uniknąć wrażenia, że całość nie funkcjonuje dobrze. Na podstawie relacji innych gości ustaliłem, że skrajne opinie na temat obiektu wynikają z tego, że poza wysokim sezonem nie oferuje on wszystkich udogodnień. I tak na przykład nie załapałem się na animacje, za to miałem szczęście skorzystać z mebli na tarasie, których jeszcze na kilka dni przed moim przyjazdem nie było. Największym plusem Gardelli jest jego położenie nad samą plażą. Minusów jest jednak długa lista. Największym jest kwaterowanie części pracowników w warunkach niegodnych żadnego kraju, a na pewno nie europejskiego. Niemoralny biznes.

1.5/6

Paweł, Ząbki 30.07.2022

rozczarowanie

Po przyjeździe otrzymaliśmy niewykończony pokój z dziurami w ścianach po odkręconych zagłówkach, bez nocnych szafek, bez wieszaków na ubrania, z wystającymi metalowymi elementami ze ściany (prawdopodobnie po oświetleniu) oraz wyrwanym ze ściany panelem prysznicowym. Na naszą prośbę następnego dnia pokój został wymieniony na inny, w którym jednak wyposażenie było również bardzo skromne (jedynie trzy łóżka, wisząca półka pod lustrem, półka z drążkiem zamiast szafy oraz na naszą prośbę wieszaki ubraniowe) i w dalszym ciągu brakowało szafek nocnych. Aby nie spać z telefonem pod poduszką byliśmy zmuszeni zastąpić szafki walizkami postawionymi przy łóżkach. Leżaki/łóżka nad basenem były dopiero rozstawiane i czyszczone, nie było jednak przy nich parasoli ani jakiejkolwiek innej ochrony przed słońcem. Dopiero przedostatniego dnia naszego pobytu pojawiły się przy kilku baldachimy. Na terenie hotelu przez większość pobytu nie było koszy na śmieci, a basen był czyszczony dopiero przedostatniego dnia naszego pobytu. W ogólnodostępnych toaletach przy basenie i przy restauracji nie było możliwości zamknięcia drzwi. W toaletach przy basenie drzwi się nie domykały wcale, zaś we wszystkich brakowało zamków. Oferta ALL INCLUSIVE niestety także odbiegała od opisu – przekąski były jedynie w godzinach 11-12 i 15-17. Do wyboru były zawsze takie same kanapki lub tosty (bez możliwości wyboru składników), przy czym kanapki różniły się od tostów jedynie tym, że kanapki były trzywarstwowe, przekrojone na ćwiartki i zawierały sałatę, zaś tosty były dwuwarstwowe, bez sałaty i przekrojone na 2 części. Po raz pierwszy spotkałam się również w hotelu 4-gwiazdkowym z brakiem wody butelkowanej w pokojach i brudnymi naczyniami w restauracji (zwłaszcza butelki, w których serwowano wodę do kolacji). Wybór dodatków podczas posiłków był również bardzo skromny i był dopiero rozszerzany w kolejnych dniach na prośby gości (pojawiło się masło, płatki śniadaniowe i mleko oraz warzywa do śniadania, zupa do kolacji). Owoców albo nie było, albo przez kilka dni były te same – początkowo jabłka i pomarańcze, a potem cały czas jedynie arbuz. Wybór dań został dopiero zwiększony, gdy zaczęli się pojawiać turyści z innych krajów. Zabrakło jednak typowych greckich produktów - takich jak wspaniałe greckie sery i jogurt. Potrawy w bemarach nie były podpisane. Aby dowiedzieć się co danego dnia jest serwowane trzeba było się mocno nagłówkować lub każdorazowo pytać kucharza jaki to rodzaj mięsa. Ma to zwłaszcza znaczenie w przypadku alergii i nietolerancji pokarmowych. Faktem jest, że lokalizacja hotelu jest rewelacyjna, a obsługa w hotelu (zwłaszcza recepcjoniści/recepcjonistki) jest przemiła i bardzo pomocna. Stara się spełnić wszystkie prośby gości i nadrobić hotelowe niedociągnięcia. Nie mają oni jednak wpływu na wiele rzeczy i nie są w stanie zrekompensować pewnych braków w hotelu. Myślę, że goście hotelowi zamiast designerskiego wykończenia lobby sprowadzanego specjalnie z Aten bardziej by docenili pełne wyposażenie pokoi i wyżywienie godne 4* hotelu. Największym rozczarowaniem była jednak odpowiedź Rainbow na złożoną reklamację. Wynikało z niej, że "sposób umeblowania poszczególnych pomieszczeń nie stanowił w ogóle przedmiotu zawartej umowy" i "umowa nie gwarantowała, że do dyspozycji Gości będą leżaki oraz parasole zlokalizowane przy basenie". "Ponadto przedmiotem zawartej umowy nie była dostępność owoców w trakcie posiłków, jak również lokalnych produktów". Tak więc drodzy Państwo nie sugerujcie się zdjęciami obiektu, nie wyobrażajcie sobie, że opcja ALL INCLUSIVE zapewni Wam obfite i dobre posiłki, a 4* wodę butelkowaną w pokoju i czysty basen, ale czytajcie podpisane umowy, które w zasadzie niczego wam nie gwarantują.

1.0/6

Grzegorz, Kraków 29.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

12k za pobyt bez klimy to żart

Reklamacja wysłana, 6 z 10 dni brak klimatyzacji, zbywanie problemu ze strony Rainbow oraz Hotelu. Pobyt w pokojach o obniżonym standardzie widok na zaplecze hotelu i zakład produkcji mebli, sprzedawane jako "standard".

1.0/6

Patrycja M. 09.08.2022

NIE POLECAM

Byliśmy w hotelu w lipcu, 12 dni z 3 letnim dzieckiem. Jedynym atutem była lokalizacja i to też nie do końca bo tak brudnej plaży do jeszcze nie widzieliśmy. Jedzenie- monotonne do tego stopnia, że 8 dnia przestaliśmy się w nim żywić. Snack bar nie istnieje, nie ma wyboru - tosty, hamburger, pizza. Nie wszystko jednego dnia oczywiście. Każdego dnia była tylko jedna przekąska i to wydawana przez obsługę w okienku z zamykaną roletą, często przed godziną 12.30 nie można już było zamówić bo zamykali okienko albo np. tosty się skończyły. Śniadania, obiady, kolacje - nic specjalnego, bardzo mały wybór, 4 bemary z ciepłym a reszta to dodatki typu brukselka, ziemniaki. Frytki były raz i to tylko w tym pseudo snack barze. Baseny: brudne, stroje kąpielowe zniszczone zielonym nalotem z basenu. Jeden basen czynny do 18, drugi do 19. Znajomi mieszkający w starszej części hotelu nie mieli działającej klimatyzacji przez bodajże 6 dni. Były dwa incydenty z kradzieżą. Pokoje: tragedia, małe, niby sprzątane ale jakoś nie było tego widać poza złożonymi ładnie ręcznikami. Była sytuacja, że córce wylał się sok na ręcznik, pani niby wymieniła ręczniki, patrzę a w łazience dokładnie ten sam ręcznik (z plamą od soku oczywiście) jest ułożony na półce na którą pani przynosiła czyste ręczniki. Jednego dnia pani sprzątająca zapukała do naszego pokoju mówić, że mamy wyjść bo ona będzie sprzątać. Z całym szacunkiem ale pani nie będzie mi czasu organizować. Pokoje bardzo małe, w ofercie jest 17 metrów ale chyba liczone z balkonem, brak szafy!! umywalka w dziwnym przedsionku, jeśli ktoś korzystał z toalety to musiał informować osobę np myjącą zęby żeby się odsunęła bo zostałaby uderzona drzwiami. W pokoju mrówki. Łóżko pod samymi drzwiami, hałas z korytarza. Mieliśmy wózek dla dziecka wiec jak go postawiliśmy to nie było przejścia. Walizki trzymaliśmy pod łóżkiem. Jedna winda, która często się psuła. Czekając na windę nie było pewności, że się nią pojedzie bo z tej samej windy koszy korzystała obsługa, np./ panie sprzątające ze swoim wózkiem, pan konserwator ze sprzętem i narzędziami w skrzyniach. Część personelu to Polacy, Pani Wiola - super kobieta, bardzo pomocna, uśmiechnięta. All inclusive kończyło się o godzinie 23, później drinki płatne. Animacje praktycznie żadne, wieczorem tylko 25 minut tańców dla dzieci, dla dorosłych wieczorem nic. Niestety to moja pierwsza negatywna opinia o hotelu jaką napisałam, zdecydowanie nie polecam.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem