Kategoria lokalna: 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jak dla mnie ten hotel powinien zniknąć z oferty all inclusive zdjęcia pokoi zakłamane w glownym budynku sa inne pokoje niz te co na zdjeciach .Płaci się za jedzenie a mimo to trzeba jeść na mieście żeby nie nabawić się chorób żołądka. Sama okolica na wielki plus blisko morze sklepiki czas oczekiwania na pokoje zbyt długi. Biuro podróży powinno informac o zasadach zakwaterowania jakie tam panują . !!
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Georgina Inn zdecydowanie nie zasługuje na 3 gwiazdki. Formuła all inclusive w tym hotelu to duża porażka. Na posiłki tylko przyjście w godzinach rozpoczęcia gwarantowało możliwość zjedzenia czegokolwiek, przyjście pół godziny później to jedzenie zimnych resztek. W porze przekąsek dostępne jedynie sucharki, herbatniki i kanapki z chleba tostowego, zero owoców (poza podawaną do śniadania marną sałatką owocową) i lodów, a podane ciasto posiadało na sobie pleśń. Z dostępnych alkoholi jedynie piwo, wino (wystawione w karafkach przykrytych folią aluminiową) oraz ouzo, o jakichkolwiek drinkach można zapomnieć. Co więcej jednego dnia obsługa stwierdziła, że ouzo tez się skończyło i nie będzie, pomimo że do godziny 23 miała obowiązywać formuła all inclusive. Pokoje przydzielone wczasowiczom, to również wielkie rozczarowanie. Widoczne na stronie zdjęcia pokojów, to miejsca z odnowionej części, w której żadna z poznanych na miejscu osób nie była zakwaterowana. Pokoje z poplamionymi ścianami, stłuczoną spłuczką w wc, niekompletnym prysznicem. Na plus zasługuje jedynie pani kelnerka - Antonia, miła, uśmiechnięta i życzliwa dla gości.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dostaliśmy dobry pokój i za niego 2 gwiazdki, a nie 1. Poza nim nigdzie nie było klimatyzacji, więc posiłki spożywaliśmy w temperaturze ok. 37 stopni. Ręczniki wymieniane, papier dokładany po zgłoszeniu w recepcji. Pilot do klimatyzacji dostaliśmy po 2 dniach. Dużo wnosi jedzenie w okolicznych restauracjach, polecam - Ole ole i Koukla Beach - przepyszne souvlaki i kalmary, klimat też niesamowity w obu miejscach. Przy basenie nie ma problemu z leżakami, ale jest dość mały. Jest dość blisko do plaży i tam jest bardzo przyjemnie. Do Laganas jest ok. 40 minut pieszo, trasa podana w ofercie jest kamieniami i morzem, nie plażą. Jedzenie było znośne, ale raczej wszystko po najniższej linii oporu, bardzo mały wybór, nie polecam mięs i jajecznicy. All inclusive to 3 posiłki, woda, tania cola i oranżada, 2 baniaki ciepłego wina i piwo, jeśli jest do dyspozycji właścicielka. Czasem kończyło się 45 minut przed czasem. Jeśli jest się przed 12-13 to nie kwaterują w hotelu, ani nie ma możliwości korzystania z All Inclusive, trzeba czekać w upale w ogrodzie lub można zostawić bagaże na widoku i gdzieś pójść, natomiast toaleta jest bardzo zniechęcaja.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sam hotel jest ok. Pokoje duże, łazienka też choć prysznic bez zasłonki, taras obszerny, wygodny. Na sprzątanie nie ma co liczyć. Atmosfera rzeczywiście rodzinna. Wyżywienie bardzo dobre i tylko z tym all incl. to nieporozumienie. Owszem do śniadania woda, soki, kawa (choć cienka) i herbata jest, ale od południa to mamy czerwone i białe wino z kranu, napoje gazowane nie schłodzone oraz piwo z nalewaka tyle, że żeby dostać piwo trzeba znaleźć właścicieli bo tylko oni mają prawo nalewać. Korzystają z tego nalewając do ciepłego 0,3 kufla piwo pół na pół z pianą. Żeby wypić dwa piwa trzeba ich znaleźć sześć razy. Innych trunków brak. Nie posmakujesz lokalnych uzo czy raki, zapomnij o drinku z rumem czy wódką.