3.9/6 (490 opinii)
Kategoria lokalna 2.5
5.0/6
Łazienki nowe. Reszta to lata 80' 90'. Materace wygodne, klimatyzacja sprawna, tv nie działało ale w drugim pokoju było ok. Pani zabiera śmieci codziennie, sprząta co kilka dni. Jeśli chodzi o jedzenie to owoce, warzywa i sery bardzo dobre, wędliny słabe, smakuja jak salami. Powtarzające się jedzenie lub przerobione ze śniadania na coś innego, typu parówki na śniadanie/parówki w cieście francuskim na kolację itp. Generalnie nie jest źle, hotel dla mniej wymagających jak za cenę 3000zł w sezonie wysokim jak najbardziej ok.
5.0/6
Witam. W sierpniu byłam w Hotelu Ikaros i zostałam bardzo miło zaskoczona, mimo że hotel ma tylko 2 gwiazdki. Pokój czysty, z podstawowym wyposażeniem. Panie sprzątały codziennie, co drugi dzień wymieniały ręczniki. Obsługa bardzo miła i przyjaźnie nastawiona, chętna do pomocy. Jedzenie smaczne, nigdy nie zabrakło jedzenia(jak czytałam czasami w opiniach). Hotel ma basen, niedaleko jest też do morza. Niedaleko od centrum, w pobliżu sklepy oraz biura wycieczkowe. Polecam ten hotel.
5.0/6
ogolny pobyt uwazam za bardzo dobry pokoj dobry jednak lazienka wymaga remontu (bywaja wyremontowane) jedzenie chłodne i monotonne polozenie bardzo dobre, blisko plaza i centrum z barami obsluga pomocna
5.0/6
Witam, właśnie wróciliśmy z 7-dniowej wycieczki w hotelu Ikaros w dniach 13-20.07.2018r organizowanej przez biuro Rainbow. Oto nasze spostrzeżenia: Jeżeli chodzi o hotel to rzeczywiście są to 2 gwiazdki. Z zewnątrz wygląda ładnie i czysto, basen ciepła i czysta woda i codziennie wieczorem pielęgnowany przez pracowika, przy basenie dużo leżaków (materace do nich płatne), trzeba wcześniej wstać bo ludzie rezerwują przez położenie ręczników(żenuła). Recepcja-panie bardzo miłe i pomocne. Kuchnia-nie chodziliśmy głodni- dania zróżnicowane więc każdy mógł coś dla siebie wybrać, ale dania się powtarzały bardzo często więc można mieć takie wrażenie , że ciągle jest to samo. Pokoje- czyste, klimatyzacja działa jak należy, panie sprzątają co drugi dzień, ale zdarzyło się , że przez 3 kolejne dni sprzątały codzienie (wyrzucenie z koszy, dołożenie papieru, czy wymiana ręczników). Łazienka- to co ma być to jest, ale niestety nie ma wentylacji i wygląda na to , że wymaga remontu. Rezydent z Rainbow- Pan Daniel- przywitał nas na drugi dzień rano. Bardzo miły i pomocny koleś. W tym czasie co byliśmy był w naszym hotelu: sobota, poniedziałek, wtorek i czwartek. W razie problemu można z nim zawsze pogadać. W dniu wyjazdu przywitał nas na lotnisku i przez cały czas odprawy był przy nas (jakby co). Plaża- około 300m od hotelu piaszczysta (nie trzeba w ogóle mieć butów do wody). Woda czyściutka i cieplutka. Ogólnie jesteśmy bardzo zadowolenie z pobytu w Grecji na Zakhyntos w Laganas. Cała obsługa hotelu włącznie z ekipą sprzątającą widać, że się bardzo starają.