Opinie klientów o Ikaros Hotel

3.9 /6
428 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.4
Obsługa hotelowa
4.3
Plaża
5.2
Pokój
3.6
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
3.4
Wyżywienie
3.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Irena i Jurek 19.06.2024

Nasze odczucie o pobycie w hotelu Ikaros

Mieliśmy okazję korzystać z usług Państwa biura, które nam nam zaproponowało za atrakcyjną cenę pobyt na wyspie Zakinthos w miejscowości Laganos hotel Ikaros. Podczas zakwaterowania wygląd jak i wyposażenie pokoju przywróciło nam wspomnienia z " minionej epoki PRL " - pokój w suterenie - armatura łazienkowa brudna, stara i zaniedbana - wanna pomalowana emalią hahahaha - zasłonka wannowa z ceraty też brudna - brak uchwytu na słuchawkę prysznicową - nie działająca klimatyzacja - zaoferowano nam zwykły wentylator przy temp. 30-35 stopni C - rozlatujące się meble - nie działająca TV i bardzo słaby często zanikający sygnał internetu To podstawowe niedogodności w pokoju z którego korzystaliśmy przez okres 8 dni. Tylko fakt, że przebywaliśmy większość naszego pobytu poza pokojem ( tylko nocleg ) nie stworzył sytuacji kategorycznego żądania jego wymiany . Chciałbym zaznaczyć, że osoba kierująca recepcją stwierdziła, że tego typu pokoje zarezerwowało biuro Rainbow. Poza tym trzeba uczciwie stwierdzić, że obsługa hotelu była zadawalająca, starająca się nam zrekompensować nieudogodnienia swoja pracą ,uśmiechem i dbanie o czystość i porządek naszego otoczenia. Hotelu absolutnie nikomu ze względu na pokoje nie polecamy.... Ale w sumie wakacje zaliczamy do udanych.....

4.0/6

Beata 31.08.2021

Hotel dla nie wymagajacych

Byliśmy z mężem w czerwcu 2021.W hotelu parę ludzi z tego 90%Polaków. Z lotniska 30 min drogi. Pokój skromny, wystarczający dla 2 osób, balkon, codziennie sprzątane. Ręczniki wymieniane co 3,4 dzień. Zdażyło się że mieliśmy zimna wodę pod prysznicem w południe. Posiłki 3xdziennie, zawsze ktoś coś znajdzie dla siebie, codziennie kurczak na różne sposoby, owoce zawsze arbuz, Panie nakładały na talerz, można było przyjść parę razy bez problemu nałożyli. Obsługa różnie to bywało , od humoru, czasem mili czasem za karę tam pracowali, bar bardzo słabiutki, wino białe i czerwone, piwo, drink z uzo. Basen duży wystarczający. Okolica fajna, rozrywkowa, ale hotel na końcu ulicy więc w ciszy, do plaży 5 min spacerkiem. Plaża piękna, piaszczysta i w czerwcu jeszcze czysta, woda marzenie. Ogólnie jest to hotel z niecałe 3 gwiazdki więc nie wymagajcie nic innego, hotel jak napisałam wcześniej dla nie wymagających. Ogólnie dałam bym 3 na 5 gwiazdki.

4.0/6

Aleksandra, Świętochłowice 25.09.2019

Ekonomiczny wybór

Wybór hotelu Ikaros był spowodowany czynnikiem finansowym, więc byliśmy świadomi, iż nasze oczekiwania nie mogą być zbyt wygórowane. Hotel czasy świetności ma już za sobą, ale cześć opinii jest mocno przesadzonych. Dostaliśmy dość spory, zadbany pokój, w którym zgodnie z naszą prośbą mieliśmy podwójne łóżko (wyglądające na nowe). Trochę gorzej było w łazience - mam na myśli mocno zniszczone drzwi, wannę, lustro i ledwo zipiącą słuchawkę prysznica, ale w łazience również było czysto. Pokój był codziennie sprzątany + wymiana ręczników i pościeli co 2 dzień. Ogólnie polecam dla osób z niewygórowanymi oczekiwaniami.

4.0/6

Aga 11.08.2018
Termin pobytu: sierpień 2018

wakacje 2018

Kategorycznie nie polecam.Proszę nie dać się nabrać na fotki,bo są z czasów świetności hotelu,czyli jakieś 10 lat temu.Takich pokoi jak na zdjęciach nie ma w tym hotelu na pewno dla Polaków z Rainbow~a.Jedyne co skłoniło mnie do pozostania to basen,choć lata świetności ma dawno za sobą,obsługa czyni cuda.Zapewniam,że dzięki temu basenowi nie postanowiłem wracać pierwszego dnia pobytu.Pan "Rezydent" to tylko sprzedawca wycieczek,nie mający pojęcia,co oferuje biuro swoim turystom,bezradny i bezużyteczny akwizytor.Pokój,jaki mieliśmy to więzienna cela,dobrze,że działała klimatyzacja i Pani sprzątająca czyniła cuda i było czysto.Opcja "all inclusive" tylko z nazwy,choć to akurat Rainbow sprytnie opisał,Głodnym się nie jest,ale po kilku dniach można znienawidzić kurczaka i frytki i makaron,a w barze poza miłymi młodymi obsługującymi wybór niewielki.Tsipouro-grecki bimberek-ok,ale trzeba się nachodzić,bo zgodnie z ustawą o wychowaniu w trzeźwości tylko jeden plastikowy kubeczek(mały)jednorazowo.Więc trzeba się nachodzić.....dla zdrowia.Czyli to taki MINI ALL.W dniu wylotu nawet pan Rezydent nie pojawił się na lotnisku,chyba w obawie przed linczem.Oferta biura w tym przypadku to typowe nabicie w butelkę,albo po prostu kompletny brak rozeznania o tym co się oferuje.Kategoria lokalna to **,i to się zgadza.Oferta biura jest "zawyżona",ale nie ważne gdzie się jest ale z kim się jest.Nam udało się spędzić piękne wakacje.Wyspa jest cudowna i to jest najważniejsze.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem