Opinie o Ikaros Hotel

3.9/6 (490 opinii)

Kategoria lokalna 2.5

3.9/6
490 opinii
Atrakcje dla dzieci
2.3
Obsługa hotelowa
4.3
Plaża
5.2
Pokój
3.6
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
3.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Miejsce super - hotel bardzo słaby

    Wyspa Zakynthos wyjątkowa, Laganas urokliwe szczególnie dla osób, które po za zwiedzaniem chcą się zabawić. Hotel niestety nie najlepszy a nawet bardzo zły!

    Mario - 14.06.2019

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Cisza i spokój

    Hotel dla osób lubiących spokój i ciszę. Trochę zbyt krótki All inclusive spokojnie mógłby trwać choć godzinę dłużej czyli do 23:00. Posiłki smaczne lecz mało urozmaiconej ( mały wybór )

    Marcin, Będzin - 19.08.2020

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    wyjazd że znajomymi

    Mieliśmy większe oczekiwania co do hotelu, pokój dawny PRL, łazienka koszmar. jedzenie monotonne , ograniczona ilość warzyw i owoców. Sama wyspa piękna i warta zwiedzenia ,widoki zrekompensowały jakość hotelu.

    Urszula Danuta, --- - 31.01.2023  | Termin pobytu: czerwiec 2022

    11/19 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    opinia o pobycie

    Hotel w dobrym położeniu niedaleko plaży i centrum miasteczka. Pokoje wymagające remontu włącznie z łazienką. Jedzenie monotonne, często zimne. Codziennie te same owoce, mięso z obiadu podawane na kolacje .Codziennie te same sery i surówki. Drinki mocno rozcieńczone, Tylko p .rezydent zasługuje na plus -bardzo miły p. MAREK .Już na lotnisku w Poznaniu czekała nas niespodzianka -nie mila-nie było mojej córki na liście pasażerów .Po pół godzinie i telefonach do Rainbow personelu lotniska i moim córka została dopisana do listy pasażerów. Już pierwszej nocy w hotelu miał miejsce incydent z zapaleniem się lodówki w jednym z pokojów. .W basenie zimna woda i niedziałające jacuzzi. Ale co tu narzekać, dopisała nam pogoda i towarzystwo .Pozdrawiam

    LIDIA, BYDGOSZCZ - 17.09.2021

    1/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem