Opinie klientów o Majestic Hotel

4.1 /6
88 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.1
Obsługa hotelowa
4.2
Plaża
4.3
Pokój
4.4
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
3.0
Wyżywienie
3.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.0/6

Turysta z Łodzi 18.02.2019

Zakynthos 11.05-18.05.2018

Wyjazd na Zakynthos w termienie 11.05-18.05.2018 Hotel Majestic- zdecydowanie nie polecam. Wakacje te były Nasz podróżą poślubną. Chcieliśmy spędzić ja, jak najlepiej dlatego wybraliśmy autoryzowane biuro podróży, jednak po wyjeździe śmiało możemy stwierdzić, że hotel wraz z rezydentka był jedną wielką pomyłka. Pokoj: brudny, sanitaria w łazience całe w kamieniu i dziwnym nalocie. Podczas kąpieli z podłóg i wychodziła piana, cala podłogę w łazience była zalana, w związku z czym każde wyjście z wanny wiązało się z ryzykiem skręcenia bądź złamanie nogi. Pomimo prośby o łóżko małżeńskie dostaliśmy 2 oddzielne. Zglosilismy na recepcji Nasze uwagi jednak uzyskaliśmy odpowiedź, że teraz nie mają wolnych pokoi( byliśmy w okresie, w którym nie było jeszcze otwartego sezonu, a liczba gości w hotelu nie przekraczała 80 osób, więc bez problemu znalazloby sie kilkanaście wolnych pokoi). Jedzenie: tłuste i monotonne przygotowane pod turystów z Wielkiej Brytanii. Okres serwowania posiłków skrócony z 2 godzin do 1. Pomimo opcji all inclusive, brak przekąsek między posiłkami przy barze, pomimo gwarancji w ofercie. Zastawa stołowa brudna. Śniadanie w dniu wyjazdu- również zagwarantowane w umowie, to suche ciasto z dnia poprzedniego. Odległość do plaży najkrótsza droga, wynosiła 800 metrów, zamiast 400 wpisanych w umowie. Wszystkie uwagi zgłoszone rezydentce, która nic w tym temacie nie zrobiła. Dodatkową zasugerowała, że mogliśmy nie wykupowac tej wycieczki. Podróż poślubna, która miała wiązać się ze wspaniałymi wspomnieniami, pozostawiła w Naszej głowie niesmak i fatalny obraz tego hotelu oraz biura.

0.5/6

Basia 28.06.2019

Wczasy czerwiec 2019

Hotel oceniam bardzo słabo, napewno nie na 4 gwiazdki. Zero rekacji kierownictwa kiesy codziennie młodzież pije drinki w basenie, wylewa je do basenu, rzucaja kubki do basenu. Caly dzień porozwalane kubi są wokół leżaków i w basenie. Codziennie o 3-4 w nocy młodzież drze sie na cały głos na korytarzach nikt nie reaguje, to nie jest głośna rozmowa tylko darcie sie kto głosniej zrywalismy sie na równe nogi. Jedzenie bardzo monotonne codziennie , gorsze niz w innych trzy gwiazdkowych hotelach. Zaleta tego hotelu jest tylko idealna lokalizacja w samym centrum miasta. Nie wynajmujcie quadow ponieważ mimo ze nie mieliśmy żadnej kolizji pracownik na siłę wpierał nam ze ona była ponieważ wypchał przednią lampę ręką i wspierał ze to nasza wina dopiero jak zobaczyliśmy pod quada okazało sie ze lampa jest scisnieta opaską ściskowa i brakuje śrub, pracownik sie zmieszał i zmienił temat i nie widzial problemu.

0.5/6

Elzbieta, Reda 30.11.2018

HOTEL W KTÓRYM GOŚCIE SĄ PROBLEMEM

PORAŻKA, DZIWIĘ SIĘ, ŻE RAINBOW TAK OSZUKUJE LUDZI.All inclusive, który nie istnieje. 4 gwiazki dla tego hotelu maksymalnie 2 gwiazdki!!! Przy rezygnacji z całodziennego wyżywienia brak mozliwości otrzymania tzw. suchego prowiantu !!!!!! Opinia rdzennych greków mieszkających w tej miejscowości jest podobna do mojej. Czytając opinie z mojego terminu pobytu widać, że są podobne. Rainbow natomiast na moją skargę odpisało, że to są tylko moje uwagi !!!!!! Nie jestem trudnym klientem. Przynajmnie 2 razy w roku korzystam z wyjazdów organizowanych przez biura podróży (najczęściej z Rainbow) i nie zdarzyło mi się kiedykolwiek pisać skargę. Ten obiekt i ta reakcja na moje uzasadnione uwagi to ogromny MINUS dla RAINBOW TOURS S.A. Pod koniec pobytu w budynku została wyłączona winda (za mało gości). Uprzątnięto leżaki przy basenie posostawiając maksymalnie dla 25% gości. Śniadanie w dniu wylotu to rzucona paczka chleba tostowego w opakowaniu i micha dżemu (masło i inne rzeczy poszły w zapomnienie). Sniadanie należy zaznaczyć w opcji all inclusive.

0.5/6

Marta, Poznań 03.09.2019

Fatalny hotel

Hotel był tak dobry, że złożyliśmy oficjalną reklamację po powrocie. Zaczynając od jedzenia a kończąc na czystości odradzam to miejsce. Jedzenie jest dramatyczne, jeden owoc-arbuz 10 dni i melon 3 dni. Toaleta przy basenie nie posiada drzwi od kabiny. Napoje podaje barman, który ma chorobę dłoni, z których schodzą paznokcie, a z opuszków palców leci mu krew. Baru przy basenie nie ma, bo jest wewnątrz hotelu, ale nie mogą tam wejść osoby mokre, czyli te, co się kąpały..... Opcja all to są tylko trzy posiłki dzienne nie ma snack baru.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem