Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
0.5/6
Basia 28.06.2019
Wczasy czerwiec 2019
Hotel oceniam bardzo słabo, napewno nie na 4 gwiazdki. Zero rekacji kierownictwa kiesy codziennie młodzież pije drinki w basenie, wylewa je do basenu, rzucaja kubki do basenu. Caly dzień porozwalane kubi są wokół leżaków i w basenie. Codziennie o 3-4 w nocy młodzież drze sie na cały głos na korytarzach nikt nie reaguje, to nie jest głośna rozmowa tylko darcie sie kto głosniej zrywalismy sie na równe nogi. Jedzenie bardzo monotonne codziennie , gorsze niz w innych trzy gwiazdkowych hotelach. Zaleta tego hotelu jest tylko idealna lokalizacja w samym centrum miasta. Nie wynajmujcie quadow ponieważ mimo ze nie mieliśmy żadnej kolizji pracownik na siłę wpierał nam ze ona była ponieważ wypchał przednią lampę ręką i wspierał ze to nasza wina dopiero jak zobaczyliśmy pod quada okazało sie ze lampa jest scisnieta opaską ściskowa i brakuje śrub, pracownik sie zmieszał i zmienił temat i nie widzial problemu.
0.5/6
Elzbieta, Reda 30.11.2018
HOTEL W KTÓRYM GOŚCIE SĄ PROBLEMEM
PORAŻKA, DZIWIĘ SIĘ, ŻE RAINBOW TAK OSZUKUJE LUDZI.All inclusive, który nie istnieje. 4 gwiazki dla tego hotelu maksymalnie 2 gwiazdki!!! Przy rezygnacji z całodziennego wyżywienia brak mozliwości otrzymania tzw. suchego prowiantu !!!!!! Opinia rdzennych greków mieszkających w tej miejscowości jest podobna do mojej. Czytając opinie z mojego terminu pobytu widać, że są podobne. Rainbow natomiast na moją skargę odpisało, że to są tylko moje uwagi !!!!!! Nie jestem trudnym klientem. Przynajmnie 2 razy w roku korzystam z wyjazdów organizowanych przez biura podróży (najczęściej z Rainbow) i nie zdarzyło mi się kiedykolwiek pisać skargę. Ten obiekt i ta reakcja na moje uzasadnione uwagi to ogromny MINUS dla RAINBOW TOURS S.A. Pod koniec pobytu w budynku została wyłączona winda (za mało gości). Uprzątnięto leżaki przy basenie posostawiając maksymalnie dla 25% gości. Śniadanie w dniu wylotu to rzucona paczka chleba tostowego w opakowaniu i micha dżemu (masło i inne rzeczy poszły w zapomnienie). Sniadanie należy zaznaczyć w opcji all inclusive.
0.5/6
Marta, Poznań 03.09.2019
Fatalny hotel
Hotel był tak dobry, że złożyliśmy oficjalną reklamację po powrocie. Zaczynając od jedzenia a kończąc na czystości odradzam to miejsce. Jedzenie jest dramatyczne, jeden owoc-arbuz 10 dni i melon 3 dni. Toaleta przy basenie nie posiada drzwi od kabiny. Napoje podaje barman, który ma chorobę dłoni, z których schodzą paznokcie, a z opuszków palców leci mu krew. Baru przy basenie nie ma, bo jest wewnątrz hotelu, ale nie mogą tam wejść osoby mokre, czyli te, co się kąpały..... Opcja all to są tylko trzy posiłki dzienne nie ma snack baru.