Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
3.0/6
Adrian, Jastrzębie-Zdrój 31.07.2023 Termin pobytu: lipiec 2023
En Armonia hotel
Sami organizowaliśmy sobie czas i atrakcje. Zwiedzaliśmy wyspę i okoliczne plaże wynajętym samochodem. W hotelu na szczęscie tylko nocowaliśmy, a sprzątanie obsługi ograniczało sie do pozmywania podłogi, ręczniki stare, pościel zmieniona tylko raz. Co do jedzenia to monotonne.
2.5/6
KATARZYNA, Warszawa 29.07.2021
Położenie super, obsługa bardzo miła, basen OK. Reszta gorzej
Jak w tytule - położenie, basen i obsługa bez zarzutu. Z pozytywów jeszcze balkon i wygodne łóżka. Poza tym kiepsko: brak miejsca na bagaże, brak stolika w pokoju i jedno (w trzyosobowym pokoju!) krzesło, szafa bez półek. W łazience (czysto, ale wyposażenie tak na oko z lat osiemdziesiątych) nie ma gdzie odłożyć ubrania. Na 11 dni pobytu 3 małe mydełka, resztę kosmetyków trzeba sobie załatwić we własnym zakresie. Śniadania skromne i codziennie to samo, wędlina i zółty ser (1 rodzaj) z najniższej półki cenowej, ciepłe napoje w zasadzie nie nadają się do picia. No i fundamentalna niezgodność z opisem z oferty: miał być aneks kuchenny, a była lodówka i 3 szklanki do napojów.
2.0/6
Alicja Krystyna, Szczecin 21.06.2018 Termin pobytu: czerwiec 2018
Bardzo ladny obiekt
Obiekt rodzinny, bardzo ladny czysty, polozony 250m od plazy, ale tej drogi sie nawet nie czuje. Zlokalizowany z dala od gwaru ulicznego, gospodarze bardzo mili, przy hotelu basen, lezaki. Jak najbardziej polecam
1.0/6
Anna, Piotr, Łódź 28.06.2022
Slabiutko
Niepolecamy. Poprosiłam o dodatkowy ręcznik, za który chętnie bym zapłaciła, ale okazało się, że nie dostanę. Poinformowali mnie o tym poprzez wydruk przyklejony do drzwi pokoju. Bylismy z małym dzieckiem i musielismy kupić ręcznik w mieście. Nie położyliśmy ręczników na podłodze i nie wiem, dlaczego otrzymaliśmy taką naganę. Na kartce zaznaczyli, ze klienci Rainbow Tours maja wyznaczona liczbe recznikow. Personally tez niemozna poprosic o sprzatniecie, po prostu traktuja ludzi tutaj jako gorszego sortu.