Opinie o En Armonia

Kategoria lokalna 3

5.3/6
(136 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.7
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.7
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
4.7

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Położenie super, obsługa bardzo miła, basen OK. Reszta gorzej

    KATARZYNA, Warszawa 29.07.2021

    Jak w tytule - położenie, basen i obsługa bez zarzutu. Z pozytywów jeszcze balkon i wygodne łóżka. Poza tym kiepsko: brak miejsca na bagaże, brak stolika w pokoju i jedno (w trzyosobowym pokoju!) krzesło, szafa bez półek. W łazience (czysto, ale wyposażenie tak na oko z lat osiemdziesiątych) nie ma gdzie odłożyć ubrania. Na 11 dni pobytu 3 małe mydełka, resztę kosmetyków trzeba sobie załatwić we własnym zakresie. Śniadania skromne i codziennie to samo, wędlina i zółty ser (1 rodzaj) z najniższej półki cenowej, ciepłe napoje w zasadzie nie nadają się do picia. No i fundamentalna niezgodność z opisem z oferty: miał być aneks kuchenny, a była lodówka i 3 szklanki do napojów.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    Bardzo ladny obiekt

    Alicja Krystyna, Szczecin 21.06.2018 | Termin pobytu: czerwiec 2018

    Obiekt rodzinny, bardzo ladny czysty, polozony 250m od plazy, ale tej drogi sie nawet nie czuje. Zlokalizowany z dala od gwaru ulicznego, gospodarze bardzo mili, przy hotelu basen, lezaki. Jak najbardziej polecam

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Slabiutko

    Anna, Piotr, Łódź 28.06.2022

    Niepolecamy. Poprosiłam o dodatkowy ręcznik, za który chętnie bym zapłaciła, ale okazało się, że nie dostanę. Poinformowali mnie o tym poprzez wydruk przyklejony do drzwi pokoju. Bylismy z małym dzieckiem i musielismy kupić ręcznik w mieście. Nie położyliśmy ręczników na podłodze i nie wiem, dlaczego otrzymaliśmy taką naganę. Na kartce zaznaczyli, ze klienci Rainbow Tours maja wyznaczona liczbe recznikow. Personally tez niemozna poprosic o sprzatniecie, po prostu traktuja ludzi tutaj jako gorszego sortu.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Nie polecam

    Beata 10.07.2021

    Hotel ogólnie sprawiał dobre wrażenie, do momentu, w którym nie zobaczyliśmy łazienki, prysznic składał się z brodzika, zasłonki lepiącej się do ciała i zepsutej zawieszki na prysznic. Śniadania monotonne, lepsze produkty, typu oliwki czy owoce, gdy się skończyły, nikt nie dokładał, kawa gorsza od zbożowej, sok to zabarwiona woda, najtańsza mielonka, jajka na twardo i tak codziennie. Personel stale obserwujący gości, czy aby ktoś nie nałoży sobie za dużo. Niby basen ładny, zadbany, co z tego, jak nie można było swobodnie korzystać, z powodu uporczywych uwag personelu odnośnie sposobu pływania. Zgodnie z ich zasadami można tylko powoli pływać, spożywać jedynie napoje zakupione w hotelowym barze, trzy razy droższe. Z tego powodu byliśmy jedyną rodziną, która odważyła się wchodzić do basenu. Pokoje skromne, ale czyste, za klimatyzację trzeba dodatkowo zapłacić 7 euro za dobę. Bardzo niewygodne, twarde materace, co w połączeniu z komarami wchodzącymi przez klimatyzację, sprawiało, że nocy nie dało się przespać. Jestem zaskoczona, że biuro podroży proponuje pobyt w tym hotelu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem