Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pierwsza ze spraw rozczarowujących to brak kontaktu z rezydentami. Nie odbierali telefonów i nie oddzwaniali. Tylko do jednego Pana udało się dodzwonić i dzięki niemu dowiedziałam się o której odbędzie się transfer na lotnisko. W hotelu totalnie nic nie wiedzieli, dopiero kierownik doszukał się informacji dostarczonej przez Rainbow. Obsługa w hotelu miła. Niestety posiłki na fatalnym poziomie. Codziennie te same owoce, niedojrzałe, za wyjątkiem truskawek. Dania niesmaczne, serwowane śniadania zimne, np.jajecznica. Hotel czysty, nowoczesny, pokój z wyjściem na basen doskonale rozwiązanie. Proponuje zwrócić uwagę na pracowników Rainbow, jeśli przed sezonem nie są w stanie zadbać o gości, nie chciałabym spędzać tam czasu w wysokim sezonie. W przypadku zdarzeń losowych i potrzeby pilnego kontaktu, trzeba liczyć na siebie.