5.6/6 (9 opinii)
Kategoria lokalna 5
2.5/6
Pierwsza ze spraw rozczarowujących to brak kontaktu z rezydentami. Nie odbierali telefonów i nie oddzwaniali. Tylko do jednego Pana udało się dodzwonić i dzięki niemu dowiedziałam się o której odbędzie się transfer na lotnisko. W hotelu totalnie nic nie wiedzieli, dopiero kierownik doszukał się informacji dostarczonej przez Rainbow. Obsługa w hotelu miła. Niestety posiłki na fatalnym poziomie. Codziennie te same owoce, niedojrzałe, za wyjątkiem truskawek. Dania niesmaczne, serwowane śniadania zimne, np.jajecznica. Hotel czysty, nowoczesny, pokój z wyjściem na basen doskonale rozwiązanie. Proponuje zwrócić uwagę na pracowników Rainbow, jeśli przed sezonem nie są w stanie zadbać o gości, nie chciałabym spędzać tam czasu w wysokim sezonie. W przypadku zdarzeń losowych i potrzeby pilnego kontaktu, trzeba liczyć na siebie.
Marta, Warszawa - 03.06.2022
17/23 uznało opinię za pomocną