Opinie o White Olive Elite Laganas

5.4/6 (873 opinie)

Kategoria lokalna 5

5.4/6
873 opinie
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.0
Pokój
5.7
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Nasze wakacje w White Olive Elite

    Spędziliśmy w hotelu 12 dni. Jeżeli chodzi o samo położenie, hotel jest oddalony od centrum o jakieś 300m , to dla Nas zaleta, ponieważ nie jest za głośno ale na wieczorny spacer do centrum idealnie. Do plaży ok. 300m- prowadzi brzydka droga przy kanale. My zawsze wybieraliśmy inną trasę, dłuższą ale z lepszym widokiem i zapachem! :) Pokoje nowoczesne, codziennie sprzątane, widok na basen - jak najbardziej na plus, zastanawialiśmy się przed wyjazdem czy dopłacać, aby mieć widok na basen i był to strzał w 10. Widoki z innych stron są fatalne, a z widokiem na basen wieczorkiem chce się posiedzieć na tarasie ( warte tych 100 zł) ;) Ogromny minus - jedzenie. Przez pierwsze dwa dni było nawet ok, ale po tym czasie - nudne, niedobre, monotonne. Jeszcze nigdzie nie spotkałam się z tak niedobrym jedzeniem. Jadłam tam głównie śniadania tj. tosty i owoce. Wszystko inne było bardzo słabe. Na szczęście w okolicy jest dużo restauracji, więc z mężem co wieczór chodziliśmy na pyszne kolacje do lokalnych knajpek - ale nie po to wykupuje się opcję all inclusive, żeby jeść na mieście. Brakowało też wieczornych animacji - hotel jest nudny. Drinki - podawane w plastikowych kubeczkach i raczej dwa czy trzy rodzaje, opierające się jedynie na syropach a nie świeżych owocach. Kolejny dramat to przekąski- myślałam, że chociaż to będzie ok, ale niestety smak taki sam jak obiadów i kolacji.

    A. W. - 05.08.2019

    2/3 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Podróż dla wymagającej grupy

    Podróżowaliśmy w piątkę, w tym osoba na wózku inwalidzkim i malutkie dziecko. Przed wyjazdem pracownik biura kontaktował się ze mną w sprawie transferu z lotniska do hotelu, potwierdzam ze możemy skorzystać z autokaru jeśli będziemy jechać razem. Po wyjściu z lotniska pilotka wycieczki rozdzieliła nas i skierowała do oddzielnych autokarów. Oczywiście autokary były już pełne, ponieważ mimo ze podeszliśmy wcześniej, kazała nam czekać aż „zapakuje” wszystkich innych pasażerów. Pani pilotka, nie zrobiła absolutnie nic żeby rozwiązać sytuacje. Pomogli nam panowie kierowcy, a na koniec okazało się ze w jednym z autokarów były jednak wolne miejsca. Druga uwaga dotyczy pokoju, o ile podczas transferu zostaliśmy rozdzieleni tak już w hotelu nie. Bardzo nas cieszy, ze mamy pokoje obok siebie, ale druga para (nikt w niej nie jest na wózku inwalidzkim) również dostała pokoj z przystosowaniami dla osób niepełnosprawnych. Te pokoje są ok, ale nie dla osób sprawnych (min. za niskie lusterka w łazience, niezamknięty prysznic, brak szafki/półki w łazience itp). Mam nadzieje, ze ten uwagi pomogą Państwu w przyszłości, jeśli kiedyś zdarzy się Państwu organizować wycieczkę dla podobnej grupy.

    Anna, Warszawa - 30.07.2019

    4/5 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Średnio jak na z5 gwiazdek

    Pierwszy raz byliśmy w hotelu 5 gdzie nie było wody butelkowanej co jest problemem bo woda na Zakynthos jest bardzo słona i niesmaczna . Na dzień dobry w recepcji płaci się 10 eur id osoby za klimatyczne Drinki typu Mohito czy nawet dobra kawa po 5 euro … to kolejny przykład jakości usług Hotel położony przy ruchliwej ulicy jedli ktoś ma balkon od ulicy to dramat . Z plusow Hotel ma bardzo przyjemny personel jedzenie jest monotonne ale smaczne .

    Malgosia - 14.08.2023

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Wakacje w White Olive Elite

    +Hotel czysty, nowy +Blisko do plaży +Bardzo mili i pomocni kelnerzy, w szczególności p.Panos i p.Aleksandros +Panie Animatorki zaangażowane w swoją pracę -posiłki w większości o niskich walorach smakowych, ale przede wszystkim przetwarzanie części dań z jednego posiłku na drugi (np. pancake że śniadania podawany na obiad jako deser, polany innym sosem) -manager hotelu - podczas pobytu zatrułem się jedzeniem z hotelowej restauracji (nie jadłem nigdzie indziej). Sprawa została zgłoszona do managera hotelu, który zaproponował pomoc medyczną, ale całkowicie zaprzeczył, że przyczyną choroby jest jedzenie z restauracji hotelowej, a następnie próbował wmówić mi, że to infekcja wirusową oraz nie zrobił nic, żeby sprawdzić stan podawanych posiłków, co uważam, że jest bardzo poważnym uchybieniem, jeśli chodzi o bezpieczeństwo zdrowotne gości hotelowych -słabo działająca klimatyzacja oraz wentylacja w łazience (ciągły zaduch, nieprzyjemny zapach wydobywający się z odpływu) -lunchboxy przygotowywane na wycieczki fakultatywne - 1 kanapka składająca się z suchego chleba tostowego z plastrem szynki i sera, cienki kawałek rozpadającego się ciasta, jabłko, butelka wody - jak na hotel o tym standardzie, to bardzo niski poziom posiłku -cena nieadekwatna do jakości wycieczki - brudny pokój zabaw dla dzieci

    Robert - 05.09.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    1/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem