5.4/6 (918 opinii)
3.0/6
Podróżowaliśmy w piątkę, w tym osoba na wózku inwalidzkim i malutkie dziecko. Przed wyjazdem pracownik biura kontaktował się ze mną w sprawie transferu z lotniska do hotelu, potwierdzam ze możemy skorzystać z autokaru jeśli będziemy jechać razem. Po wyjściu z lotniska pilotka wycieczki rozdzieliła nas i skierowała do oddzielnych autokarów. Oczywiście autokary były już pełne, ponieważ mimo ze podeszliśmy wcześniej, kazała nam czekać aż „zapakuje” wszystkich innych pasażerów. Pani pilotka, nie zrobiła absolutnie nic żeby rozwiązać sytuacje. Pomogli nam panowie kierowcy, a na koniec okazało się ze w jednym z autokarów były jednak wolne miejsca. Druga uwaga dotyczy pokoju, o ile podczas transferu zostaliśmy rozdzieleni tak już w hotelu nie. Bardzo nas cieszy, ze mamy pokoje obok siebie, ale druga para (nikt w niej nie jest na wózku inwalidzkim) również dostała pokoj z przystosowaniami dla osób niepełnosprawnych. Te pokoje są ok, ale nie dla osób sprawnych (min. za niskie lusterka w łazience, niezamknięty prysznic, brak szafki/półki w łazience itp). Mam nadzieje, ze ten uwagi pomogą Państwu w przyszłości, jeśli kiedyś zdarzy się Państwu organizować wycieczkę dla podobnej grupy.
3.0/6
Pierwszy raz byliśmy w hotelu 5 gdzie nie było wody butelkowanej co jest problemem bo woda na Zakynthos jest bardzo słona i niesmaczna . Na dzień dobry w recepcji płaci się 10 eur id osoby za klimatyczne Drinki typu Mohito czy nawet dobra kawa po 5 euro … to kolejny przykład jakości usług Hotel położony przy ruchliwej ulicy jedli ktoś ma balkon od ulicy to dramat . Z plusow Hotel ma bardzo przyjemny personel jedzenie jest monotonne ale smaczne .
3.0/6
+Hotel czysty, nowy +Blisko do plaży +Bardzo mili i pomocni kelnerzy, w szczególności p.Panos i p.Aleksandros +Panie Animatorki zaangażowane w swoją pracę -posiłki w większości o niskich walorach smakowych, ale przede wszystkim przetwarzanie części dań z jednego posiłku na drugi (np. pancake że śniadania podawany na obiad jako deser, polany innym sosem) -manager hotelu - podczas pobytu zatrułem się jedzeniem z hotelowej restauracji (nie jadłem nigdzie indziej). Sprawa została zgłoszona do managera hotelu, który zaproponował pomoc medyczną, ale całkowicie zaprzeczył, że przyczyną choroby jest jedzenie z restauracji hotelowej, a następnie próbował wmówić mi, że to infekcja wirusową oraz nie zrobił nic, żeby sprawdzić stan podawanych posiłków, co uważam, że jest bardzo poważnym uchybieniem, jeśli chodzi o bezpieczeństwo zdrowotne gości hotelowych -słabo działająca klimatyzacja oraz wentylacja w łazience (ciągły zaduch, nieprzyjemny zapach wydobywający się z odpływu) -lunchboxy przygotowywane na wycieczki fakultatywne - 1 kanapka składająca się z suchego chleba tostowego z plastrem szynki i sera, cienki kawałek rozpadającego się ciasta, jabłko, butelka wody - jak na hotel o tym standardzie, to bardzo niski poziom posiłku -cena nieadekwatna do jakości wycieczki - brudny pokój zabaw dla dzieci
3.0/6
Hotel pomimo swoich pięciu gwiazdek zasługuje co najwyżej na 4, pokoje od strony ruchliwej ulicy ciemne i bardzo głośno nie można wyjść na balkon, sprzątanie pokoi na średnim poziomie, brak wody pitnej w pokojach. Obsluga bardzo miła, jedzenie dobre. Praktycznie żadnych animacji