Opinie o White Olive Elite Laganas

Kategoria lokalna: 5

5.4/6
(1073 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.0
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Udany pobyt

    Paulina, Warszawa 17.10.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Wakacje uważamy za udane. Hotel super, bardzo ładny, nowy. Jedyne na co można narzekać to mały wybór jedzenia.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel ok ale nie zasługuje na 5 gwiazdek

    Monika, Krzemienica 16.09.2022

    Hotel i pokoje bardzo ładne i czyste ale moim zdaniem na 5 gwiazdek nie zasługuje , animacje prawie żadne wiecxorem nuda i jeszcze raz nuda, muzyka która gra od rana przy basenie nadaje sie do spa a nie na wakacje, jedzenie ok ale bez zachwytu, drugi raz bym nie wybrała tego hotelu:( bo w niższym standardzie i za mniejsze pieniądze było o wiele ciekawiej

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Pobyt na dobrą 4.

    Karolina, Tymianka 07.08.2021

    Nowoczesny hotel sieci Rainbow położony ok 350 m od plaży w Laganas. Obiekt średniej wielkości z dwoma basenami (brak wypłycenia, głębokość 1,5m) oraz przestronną restauracją. Pokoje hotelowe standardowej wielkości, sprzątane codziennie. Jedzenie smaczne, świeże, dość duży wybór dań. Niewielka siłownia na poziomie -1, z mocno zużytym sprzętem nie zachwyca. Duże ukłony i wyrazy uznania dla obsługi restauracji, baru, recepcji oraz osób odpowiedzialnych za czystość obiektu. Praca rezydentki - p. Natalii bez zarzutu. Obiekt dla osób szukających odpoczynku. Nie polecałabym hotelu dla rodzin z dziećmi ze względu na głębokie baseny, miniaturowy brodzik (1x1.5m) i brak innych atrakcji dla najmłodszych.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Liczyłem na więcej

    Krzysztof, Lublin 09.07.2023

    Nie bardzo rozumem zachwyty związane z pobytem w hotelu. Przypominam że jest to obiekt 5- gwiazdkowy co powinno do czegoś zobowiązywać. Rzeczywiście pokój przestronny , nowocześnie urządzony, sprzątany codziennie , ale kosmetyki skończyły nam się już po trzech dniach i nie zostały uzupełnione . Przy pobycie dwu tygodniowym musieliśmy zakupić własne - taka sytuacja nie miała miejsca nigdy wcześniej. Kwestia braku hotelowych leżaków na plaży też budzi nasze zdziwienie bo inne hotele je zapewniały. Jeśli chodzi o wyżywienie to także nie było fajerwerków . Catering powodował że często było chłodne ,zupy przesolone a dania pływały w tłustej brei , nie napiszę o monotonii serwowanych potraw bo zrobili to inni ,ale zmuszony byłem pokochać owsiankę. Nawet przechodząc obok innych hoteli o niższym standardzie widzieliśmy występy i animację ,ten temat w naszym hotelu nie istniał w ogóle. Na koniec trochę pozytywów dostrzeżonych również przez innych gości : obsługa , piękna plaża i ciepła woda w morzu. Zamiast iść na plażę obok zielonego , brudnego ścieku warto przejść nieco dalej drogą przez piękny park. Reasumując liczyłem na więcej.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    przyzwoicie

    k 09.09.2024

    Hotel bardzo czysty, jedzenie dobre,obsługa hotelu cudowna, jedynie wieczorami do 23 gra muzyka i przez to, ze odbywa się na to „dziedzińcu” to jest dosyć głośno. Oba baseny 1,5m, więc dosyć głębokie, brodzik niewielki. Dojście na plażę kiepskie, koło ścieku… Plaża zaniedbana, leżaki ok 20euro, bez prysznica. Zejście do morza łagodne, nawet bardzo. Najbardziej niemiło było na lotnisku, ogromna kolejka, nie uwzględniająca priorytetu dla dzieci do 2rz do oddania bagażu (podobno decyzja biura) duszno.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Pobyt we wrześniu 11dni

    Dariusz, Częstochowa 14.09.2021

    Obsługa bardzo miła i uprzejma. Hotel ładny ,pokoje czyste i duże,tylko jeden bar przy basenie,drinki i buły i to wszystko.Animacje zero.Otoczenie hotelu to raczej jarmark niż kurort.Jedzenie dobre, dość duży wybór ale bez fajerwerków.Może piękne ,ciepłe ,płytkie,cudowne.Bezplatne lezaki na plaży to teoria jest ich za miało a kto pójdzie wcześnie rano 300m by je zająć, to minus.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    wypoczynek

    Halina, Warszawa 16.10.2019

    Polecam.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    hotel white olive elite

    Basia Warszawa 01.06.2023

    Hotel nowy z dbałośćą o czystość ,obsługa miła uśmiechnięta,mieliśmy pokój od strony basenu, w barze głośna muzyka nie pozwalała odpocząć do godz 23, leżaki o każdej porze dostepne,jedzenie all spory wybór ale wszystko w sosach ,plus za owoce i desery, samemu sie nalewa napoje, do każdego posiłku można zrobić ciepłą herbatę,Grecy nie dbają o czystość,zaledwie kila metrów od hotelu wysypisko śmieci,droga na plaże tez nie zachęca do spacerów wzdłuż zielonej brudnej rzeki, warto wybrać się plażą na wyspę Cameo ,prawdziwa atrakcja w okolicy, żeby zobaczyć więcej ciekawych miejsc pozostają wycieczki.Warto wybrać się do stolicy Zante,do portu i do jednej z wielu tawern na prawdziwe greckie jedzenie , ceny w restauracjach jak obecnie w Polsce.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Dobry hotel, ale w słabej lokalizacji

    Przemysław, Poznań 10.09.2021

    Nowy hotel, ale w kiepskiej lokalizacji (przy trzech ulicach) z dobrym jedzeniem i miła obsługą, z niewielkimi wpadkami

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Iluzja pięciu gwiazdek.

    Katarzyna, Wrocław 08.06.2021

    Pobyt tygodniowy na przełomie maja i czerwca okazał si e umiarkowany w ocenie. Hotel faktycznie nowy, zadbany i codziennie sprzątany wraz ze zmiana ręczników i raz pościeli, to koniec plusów. // Rejestracja w recepcji po przylocie objawiła absolutną nieudolność 5 rezydentów. Czekaliśmy w długiej kolejce stojąc prawie 4 godziny. W tym czasie p.p. Natalia, Monika, Dawid, Lesław, Sławomir rozmawiali na uboczu. Po dwukrotnym moim monicie w sprawie choćby podania napoi oczekującym usłyszałam, że rano wydawano a teraz możemy pójść bo baru basenowego. Pojawił się po jakimś czasie kelner, stanął na uboczu i kolejka nie została poinformowana po co on tak stoi, nikt ze stojących rezydentów nie skalał się podaniem czegokolwiek do picia stojącym w upale wiele godzin klientom. Nie pomyślano również nad sposobem przyśpieszenia rejestracji, argumentując tylko COVIDEM. W pokoju nie było czajnika i naczyń, bar przy recepcji był zamknięty a w jedynym przy basenie stała bezustannie kolejka. Oddzielną sprawą była obsługa w niby restauracji, raczej barze. Zbyt mała ilość kelnerów skutkowała bardzo częstym gromadzeniem brudnych naczyń na stołach, gdy się wreszcie pojawiali to jedzącym posiłki towarzyszyły wózki brudnych naczyń i czyszczenie resztek tuż przy stolikach z klientami, to był horror estetyczny i higieniczny. Oferta żywieniowa jednostajna, nieciekawa. Na plaży przy morzu klienci całego hotelu mieli do dyspozycji 20 parasoli przy leżakach, co oznaczało niedostępność lub jakieś zajmowanie miejsca najlepiej ze wschodem słońca. Właściciel hotelu Rainbow nie potrafi nawet zadbać o widoczne oznakowanie przy recepcji swego punktu informacyjnego, natomiast promuje hotel jako 5 gwiazdkowy, który faktycznie może być uznany najwyżej za 4 gwiazdkowy, a właściwie rzetelne 3 gwiazdki.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem