Opinie klientów o White Olive Premium Laganas

5.2 /6
940 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.2
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Magdalena 28.07.2021

W porządku pobyt

Byliśmy w hotelu na początku lipca. W sumie hotel od recepcji do siłowni nowoczesny, potem starsze budynki. Jedzenie smaczne i cały czas uzupełniane. Wielki minus za napoje- w czasie posiłków jedna Pani przy barze, która nalewa, ciągle stanie w kolejce. Jakby nie można było postawić dystrybutora ogólnodostępnego lub rozdawać dzbanki z wodą. Mój partner potrafił zjeść swój posiłek a ja dopiero napoje przyniosłam. Po drugie jakość napoi - dramat wszystkie soki, cole fanty tak chemiczne i przesłodzone. Najlepiej pić tylko wodę. Do hotelu przynależą leżaki na plaży za darmo, choć jest ich bardzo mało. Przy basenie ludzie z rana zrzucają z balkonów ręczniki na leżaki, żeby koniecznie zająć…( po czym przez 3 H nie widzisz na nich nikogo). Ogólnie polecam każdemu wyspę- super- narazie najlepsza wyspa w Grecji, co do hotelu za takie pieniądze rozważcie coś innego

4.0/6

ANNA, BYDGOSZCZ 24.07.2018
Termin pobytu: czerwiec 2018

Zakynthos Laganas

Hotel na obrzeżach Laganas dla osób ceniących sobie spokój. Jedzenie dobre mimo, że sniadania raczej monotonne, bardziej europejskie niż greckie. Szkoda, że Rainbow, który jest właścicielem hotelu nie zororganizował dnia greckiego z topowymi potrawami kuchni greckiej. Pokój na weściu czysty, jednakże dwukrotna interwencja u rezydentek dotycząca odblokowania sejfu skończyła się niczym. Ponadto ciśnienie wody pozostawia wiele do życzenia. Po interwencji u rezydentki oraz przybycia większej ilości gości hotelowych, ciśnienie się poprawiło. Ponadto rezydentka, która 27.06.2018 r. odbierała nas z lotniska nie zainteresowała się faktem i przylecieliśmy z 30 godzinnym opóźnieniem, jesteśmy głodni i chcielibyśmy odpocząć. Dla niej ważniejsze były pogaduchy z miejscowymi. Na zwrócona uwagę kiedy będzie transwer do hotelu i czy dostaniemy jakikolwiek posiłek o godz. 21:00 stwierdziła, iż wszystko jest ogarnięte. Była przy tym nerwowa i chaotyczna i po prostu niemiła. Nie potrafiła wczuć się w zaistniałą sytuację. Jedyne co jak stwierdziła "jest ogarnięte" to była zimna kolacja. W całej sytuacji związanej z 30 godzinnym opóźnieniem przylotu, pobyt okazał się udany, mimo że brakowało straconych dwóch dni.

4.0/6

Michał, Świdnik 16.10.2017
Termin pobytu: wrzesień 2017

Szczera

Fajna i malownicza wyspa, dużo ciekawych wycieczek fakultatywnych zarówno z Biura jak i w greckich agencjach(tańsze i z polskimi przewodnikami), hotel czysty i nowy-dobre warunki, na widoki z balkonów nie ma na co liczyć. Oferta All bardzo słabiutko wino, drinki i piwo w plastikach jednorazowych!!!3 rodzaje drinków i tyle!!!! Pod wzgledem %%% miernizna. Wyżywienie spodziewałem się czegoś więcej za 3200/tydz/os., mimo oferty nie było dnia greckiego w menu, codziennie to samo, słabiutko ale smacznie,desery też bez rewelacji. Hotel nie organizuhe żadnych form rozrywki wieczornej.

4.0/6

xymena, Katowice 27.06.2021

white olive

byliśmy z partnerem, od 21 maja br. na 11 dni -> niestety albo i stety wylądowaliśmy w innym hotelu white olive premium o klasę wyżej albowiem docelowy hotel był zamknięty (rzeczywiście pusty, zakurzony i woda wypompowana za basenów). jak się okazało pierwotny hotel jest znacznie mniejszy od tego w którym nas zakwaterowano. Hotel ogólnie super jeśli ktoś miał szczęście i nie dostał widoku na mur budynku, bo niestety takie pokoje są. my co prawda widoku super nie mieliśmy ale przynajmniej nie był to mur i ciągły cień. Jedzenie super - każdy znajdzie coś dla siebie:) Pokoje też na wysokim poziomie jak i serwis sporzatający - dwa ważne minusy to dojście do plaży, która jest nie przygotowana dla turystów i brak baru hotelowego oraz obsługi na plaży (leżaki/parasol) ale największym nieprzygotowaniem było zmarnowanie ponad 4 godzin przy rejestrowaniu się w recepcji - kompletny brak obsługi i przygotowania na tak wielką grupę osób (2 autokary). Szczerze powiedziawszy wielkie rozczarowanie bo jak ktoś przyjeżdża na 7 dni to generalnie jest 5,5 dnia - jest to zwykłe marnowanie czasu, pieniędzy i energii klientów:(
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem