5.2/6 (1048 opinii)
Kategoria lokalna 4.5
4.5/6
Uważam nasz pobyt za bardzo udany.Hotel w cichym miejscu Laganas to ważne dla osób chcących odpocząć ponieważ samo miasteczko bardzo głośne i imprezowe .W stołówce duży wybór dań, natomiast moim zdaniem za mało osób do obsługi .3 baseny,ostatni otwarty w ubiegłym tygodniu (sprzątane codziennie)
4.5/6
- Hotel w porządku, - miejscowość typowo turystyczna, - wycieczki fakultatywne super, - blisko wypożyczalnia samochodów (obsługa mówi w języku polskim), - plaża czysta - widoki niezapomniane
4.5/6
Bardzo ładne miejsce, duża możliwość wycieczek/spędzania czasu wolnego. Hotel czysty i pięknie położony. Pokój dokładnie taki, jak wybrałam. Jedzenie również godne uwagi, tak samo jak wszelka oferta alkoholi/napojów. Obsługa również bardzo rzetelna i dobrze mówiąca po angielsku. Minus za brak własnego skrawka plaży/nieciekawy fragment plaży wychodząc z deptaku od hotelu prosto na nią oraz to, że przyjeżdżając o 6 rano pokoje dostaliśmy dopiero około 12-13 i musieliśmy siedzieć w holu - za to 1,5 gwiazdki w dół.
4.5/6
Hotel w bardzo fajnej lokalizacji. Blisko plaży, w niedalekiej odległosci od lotniska, od centrum Lagansa ale na tyle "daleko", że nie zmusza do uczestniczenia w życiu nocnym miejscowości, które w przypadku Laganas jest bardzo ożywione ;-) Plaża bardzo fajna, piaszczysta, z płytkim brzegiem. Leżaki płatne. Pokój de luxe bez zarzutu, z fajnym dużym balkonem, dodatkowo oświetlanym włącznikiem z pokoju. Do samego pokoju naprawde trudno mieć jakiekolwiek uwagi. Wyżywienie średnie, tragedii nie ma ale szału też nie. Z pewnością nikt głodny nie będzie wychodził z posiłku ale w tym zakresie jest pole do samodoskonalenia Rainbow. Obsługa w recepcji bardzo pomocna natomiast problemem jest profesjonalizm obsługi na jadalni. W mojej ocenie niedopuszczalne jest mycie i wykorzystywanie ponownie naczyń jednorazowych. Ale do napisania tej opinii zmotywowała mnie obsługa rezydencka. Pomimo, że jestem długoletnim klientem Biura to jest moja pierwsza opinia. W mojej ocenie Biuro powinno przeprowadzić p. Beacie Tymoszuk indywidualne szkolenie z podziałem na zadania rezydenta i akwizytora wycieczek. Dla Pani Rezydent funkcja rezydenta jest oparta tylko i wyłacznie na sprzedaży jak największej liczby wycieczek natomiast pozostałe zadania rezydenta są Jej zupełnie nieznane. Osoby, które nie znaja j. angielskiego czy też j. greckiego z pewnością na pomoc p. Rezydent nie mają co liczyć. W tym hotelu są również goście z biura czeskiego albo słowackiego, nie pamietam. Natomiast pamietam bardzo dobrze Rezydentke tego biura chodzącą w czasie posiłku pomiedzy stolikami, pytajacą klientów tamtego biura czy wszystko w porzadku, czy mają jakies uwagi, problemy. Ja podczas całego swojego pobytu, pomijając spotkanie organizacyjne, które było w całosci poświęcone ofercie wycieczek fakultatywnych, widziałam Rezydentkę raz. Potrzebowałam małej pomocy i Pani Rezydent poświęciła mojej skromnej osobie 2 min. przy wejściu na obiekt, ponieważ będziła odebrać osoby na wycieczkę. Konkluzja z naszego spotkania była taka, żebym poszła sobie do recepcji i załatwiła to z czym zwróciłam sie o pomoc do p. Rezydent. Na całe moje szczęście znam j.angielski ale pragnę zwrócić p. Rezydent uwagę na ten drobny fakt, że w cenie wczasów MAM OPŁACONĄ pomoc rezydenta.