Opinie o White Olive Premium Laganas

5.2/6 (1048 opinii)

Kategoria lokalna 4.5

5.2/6
1048 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.2
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.5/6

    White Olive Premium

    Uważam nasz pobyt za bardzo udany.Hotel w cichym miejscu Laganas to ważne dla osób chcących odpocząć ponieważ samo miasteczko bardzo głośne i imprezowe .W stołówce duży wybór dań, natomiast moim zdaniem za mało osób do obsługi .3 baseny,ostatni otwarty w ubiegłym tygodniu (sprzątane codziennie)

    Rzepecki - 13.06.2018

    5/7 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    White olive premium Laganas

    - Hotel w porządku, - miejscowość typowo turystyczna, - wycieczki fakultatywne super, - blisko wypożyczalnia samochodów (obsługa mówi w języku polskim), - plaża czysta - widoki niezapomniane

    Damian, Warszawa - 30.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Hotel super, jednak są pewne zastrzeżenia...

    Bardzo ładne miejsce, duża możliwość wycieczek/spędzania czasu wolnego. Hotel czysty i pięknie położony. Pokój dokładnie taki, jak wybrałam. Jedzenie również godne uwagi, tak samo jak wszelka oferta alkoholi/napojów. Obsługa również bardzo rzetelna i dobrze mówiąca po angielsku. Minus za brak własnego skrawka plaży/nieciekawy fragment plaży wychodząc z deptaku od hotelu prosto na nią oraz to, że przyjeżdżając o 6 rano pokoje dostaliśmy dopiero około 12-13 i musieliśmy siedzieć w holu - za to 1,5 gwiazdki w dół.

    Marcelina, Wrocław - 16.09.2023  | Termin pobytu: maj 2023

    1/2 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    WAKACJE LIPIEC 2017

    Hotel w bardzo fajnej lokalizacji. Blisko plaży, w niedalekiej odległosci od lotniska, od centrum Lagansa ale na tyle "daleko", że nie zmusza do uczestniczenia w życiu nocnym miejscowości, które w przypadku Laganas jest bardzo ożywione ;-) Plaża bardzo fajna, piaszczysta, z płytkim brzegiem. Leżaki płatne. Pokój de luxe bez zarzutu, z fajnym dużym balkonem, dodatkowo oświetlanym włącznikiem z pokoju. Do samego pokoju naprawde trudno mieć jakiekolwiek uwagi. Wyżywienie średnie, tragedii nie ma ale szału też nie. Z pewnością nikt głodny nie będzie wychodził z posiłku ale w tym zakresie jest pole do samodoskonalenia Rainbow. Obsługa w recepcji bardzo pomocna natomiast problemem jest profesjonalizm obsługi na jadalni. W mojej ocenie niedopuszczalne jest mycie i wykorzystywanie ponownie naczyń jednorazowych. Ale do napisania tej opinii zmotywowała mnie obsługa rezydencka. Pomimo, że jestem długoletnim klientem Biura to jest moja pierwsza opinia. W mojej ocenie Biuro powinno przeprowadzić p. Beacie Tymoszuk indywidualne szkolenie z podziałem na zadania rezydenta i akwizytora wycieczek. Dla Pani Rezydent funkcja rezydenta jest oparta tylko i wyłacznie na sprzedaży jak największej liczby wycieczek natomiast pozostałe zadania rezydenta są Jej zupełnie nieznane. Osoby, które nie znaja j. angielskiego czy też j. greckiego z pewnością na pomoc p. Rezydent nie mają co liczyć. W tym hotelu są również goście z biura czeskiego albo słowackiego, nie pamietam. Natomiast pamietam bardzo dobrze Rezydentke tego biura chodzącą w czasie posiłku pomiedzy stolikami, pytajacą klientów tamtego biura czy wszystko w porzadku, czy mają jakies uwagi, problemy. Ja podczas całego swojego pobytu, pomijając spotkanie organizacyjne, które było w całosci poświęcone ofercie wycieczek fakultatywnych, widziałam Rezydentkę raz. Potrzebowałam małej pomocy i Pani Rezydent poświęciła mojej skromnej osobie 2 min. przy wejściu na obiekt, ponieważ będziła odebrać osoby na wycieczkę. Konkluzja z naszego spotkania była taka, żebym poszła sobie do recepcji i załatwiła to z czym zwróciłam sie o pomoc do p. Rezydent. Na całe moje szczęście znam j.angielski ale pragnę zwrócić p. Rezydent uwagę na ten drobny fakt, że w cenie wczasów MAM OPŁACONĄ pomoc rezydenta.

    Monika - 10.09.2017

    3/3 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem