5.2/6 (1048 opinii)
Kategoria lokalna 4.5
4.0/6
Jedzenie w miarę,mało atrakcji dla dzieci,blisko morza,ale wszystko.platne.Hotel z 4 basenami Ok i dobrą obsługa.Hotel na 3,5,gwiazdki bo malo atrakcji dla gości z hotelu.Ogolnie pobyt wporzadku i mile spedzony.
4.0/6
Niedograne miejsca na plaży. 20 stanowisk na plaży dla 2 a nawet 3 hoteli to śmieszne potrzebny bar hotelu na plaży.
4.0/6
Zaczynając od położenia i okolicy to hotel położony w centrum miejscowości Laganas ale w bocznej uliczce co jest zaletą bo nie dociera do niego to życie nocne z dyskotek. W okolicy liczne sklepy, plaża bardzo blisko, Leżaki płatne ok 20€ za komplet. Baseny czyste, leżaków dużo, nie było zajmowania ich od 6 rano. Nawet w południe były dostępne. Pokoje również czyste i sprzątane codziennie. Obsługa bardzo miła i przyjemna. I wszystko było by piękne gdyby nie jedzenie i formuła all inclusive. Nie jesteśmy z mężem wymagającymi gośćmi ale nie dało się znieść wszystkich potraw mięsnych, doprawionych jakąś dziwną przyprawą. Wszystko smakowało tak samo. Ryb brak. Raz rzucone paluszki rybne, które były jeszcze gorsze niż te co mamy w Polsce.Mały wybór dań. Ryż w jakiejkolwiek postaci nie nadawał się do jedzenia- wiecznie rozgotowany. Mały wybór owoców i ciast. Generalnie widać było mega oszczędność. Drinki słodkie i słabe. Jednak za cenę 4tys od osoby oraz flagowy hotel Rainbow, który ocenia się na 4.5* można oczekiwać czegoś więcej. Był to nasz 3 raz w Grecji i niestety najgorzej wypadł pod względem jedzenia. Tak źle nie jedliśmy w żadnym innym.
4.0/6
Krytycznie oceniamy przygotowanie recepcji i menadżera hotelu w zakresie obsługi klientów z Polski. Uważamy, że błędem jest ograniczenie się w tym zakresie wyłącznie do języka angielskiego. W ten sposób nie byli oni zainteresowani w wyjaśnianiu problemów związanych z meldunkiem. Skoro hotel zatrudnia w recepcji osobę polskojęzyczną , to w tym momencie powinna ona być dostępna. To można było przewidzieć. Wątpliwości budziła kolejność przydzielania pokoi przed godziną 15 -tą, czego nikt nie umiał lub nie chciał wyjaśnić (osoby czekające dłużej-z Katowic, otrzymywały pokoj później niż te, które czekaly krócej -przyleciały z Poznania). Problemy i zmęczenie oczekujących zbywane były przez personel hotelu wręcz lekceważącym zdziwieniem. Proponowanie zmęczonemu i niewyspanemu wczasowiczowi skorzystania z posiłku w restauracji jako rozwiązania jego problemu zakrawało na kpinę.