Kategoria lokalna 4
4.0/6
Krytycznie oceniamy przygotowanie recepcji i menadżera hotelu w zakresie obsługi klientów z Polski. Uważamy, że błędem jest ograniczenie się w tym zakresie wyłącznie do języka angielskiego. W ten sposób nie byli oni zainteresowani w wyjaśnianiu problemów związanych z meldunkiem. Skoro hotel zatrudnia w recepcji osobę polskojęzyczną , to w tym momencie powinna ona być dostępna. To można było przewidzieć. Wątpliwości budziła kolejność przydzielania pokoi przed godziną 15 -tą, czego nikt nie umiał lub nie chciał wyjaśnić (osoby czekające dłużej-z Katowic, otrzymywały pokoj później niż te, które czekaly krócej -przyleciały z Poznania). Problemy i zmęczenie oczekujących zbywane były przez personel hotelu wręcz lekceważącym zdziwieniem. Proponowanie zmęczonemu i niewyspanemu wczasowiczowi skorzystania z posiłku w restauracji jako rozwiązania jego problemu zakrawało na kpinę.
Renata, JASTRZEBIE-ZDROJ - 10.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023
2/2 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Hotel świeżo po remoncie - to jego najmocniejsza strona. Oceniamy go na dobre trzy gwiazdki. Jego aspiracje do czterech gwiazdek wydają się być zawyżone. Szczegóły poniżej.
Ryszard - 10.07.2016 | Termin pobytu: lipiec 2016
12/19 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Hotel czysty, zadbany , ładne baseny, obsługa bardzo miła zwłaszcza Panie z Polski które miały praktyki oraz rezydenci bardzo uprzejmi i życzliwi. Drinki ?? zależy kto robił, ale w miarę. Porażka to leżaki na plaży które były daleko od hotelu połamane i tylko 40 szt. na dwa duże hotele. O 7 rano już pozajmowane porażka! Plaża ogólnie bardzo ładna piaszczysta woda kryształ.. no i atrakcją są niewątpliwie żółwie które tam można spotkać .
BENON, ŚRODA WIELKOPOLSKA - 22.09.2021
3/4 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Chyba bylismy przyzwyczajeni do innego standardu hotelu 4+. Brakowalo w nim na 100% animacji wieczornych i wiele do zyczenia mialy godziny otwarcia barow. Byly stanowczo za wczesnie zamykane. Do tej pory w wiekszosci hoteli bary byly otwarte do 0:30 a w tym przypadku tylko do 23. podawanie wina do obiadu czy kolacji jak rowniez kawy czy herbaty w plastikowych kubkach to chyba nie standard hotelu 4+ a przynajmniej nie dla mnie. Hotel na pewno nadrabial te minusy dzieki ludziom tam pracujacym bo personel byl super.... a zapomnialam o lunch boxach ktore byly oplakane: sucha kanapka z pieczywa tostowego, jablko, cieniutki kawalek ciasta i butelka wody... przy wycieczce na caly dzien. Minusem rowniez bylo to, ze siedzac wieczorem w barze nie grala zadna muzyka....bylo bardzo cicho.
Ewa, Warszawa - 12.09.2021
1/3 uznało opinię za pomocną