Opinie klientów o White Olive Premium Laganas

5.2 /6
940 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.2
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Tomasz 07.09.2019

Zaskoczony

Witam, to nasza piąta podrôż z rainbow stąd tytuł ponieważ do tej pory nie zdażyło się nam narzekać . Może dla destynacji poza Europą jest inaczej. Ale po kolei, na małej przestrzeni zostało wciśnięte kilka budynków co spowodowało że wiele pokoi jest usytuowanych na przeciwko siebie okna w okna, nawet w strefie jedynej restauracji można zaglądać komuś do wnętrza pokoju. Najbardziej uciążliwym jednak mankamentem była jednak restauracja, a właściwie nie tyle menu, a jakość wykonania potraw. Zimna jajecznica z proszku, takie same jajka sadzone i boczek to wyzwanie dla żołądka i podniebienia. Nie ma sensu dalej się rozpisywać , ponieważ reszta posiłków była na podobnym poziomie. Z kolei dla amatorów mocniejszych trunków oferta baru była taka , że najlepiej było zamówić czystą z lodem i samemu coś dalej pokombinować. Cena 5 euro za np. mohito to mała przesada bo w pobliskiej restauracji było za 3. W efekcie machnęliśmy ręką i stołowaliśmy się w restauracjach, których w pobliżu jest bardzo dużo. Teraz plaża, jeżeli Ktoś myśli że dostęp do leżaków jest łatwy , to się myli. Dosyć trudno znaleść strefę należącą do hotelu- brak oznaczeń , a ilość nie jest wystarczająca . Za to za opłatą 6 lub 7 euro nie ma z tym problemu. Podsumowując Nikomu nie polecam tego hotelu, ponieważ trudno oprzeć się wrażeniu , że wyrzuciło się pieniądze w błoto. Pozdrawiam

2.0/6

Katarzyna, Zgierz 26.08.2015

President Premium Complex

Spedziłam wrazz rodziną 12 dni w hotelu PPC. W terminie od 7 do 18 sierpnia. Nasz turnus otwierał działalność hotelu po remoncie. I niestety było to widoczne. Hotel absolutnie nie spełnia wymogów 4 gwiazdek . Łazienka ( z zardzewiałą wanną!) pamięta czasy naszego "Gierka". W żadnej z łazienek nie ma gniazdek elektrycznych, o suszarkach do włosów można zapomnieć! Pani pokojowa niestety nie wie, że do jej obowiązków należy sprzątanie łazienek i pokoi oraz wymiana ręczników co dwa dni. Dopiero po naszej interwencji pokój został posprzątany ( łazienka umyta jeden raz podczas naszego pobytu!). Skorzystaliśmy z wycieczek organizowanych przez Rainbow. Wyjazd na prom na wyspę Kefalonię zaplanowany był na godzinę 7.00. Wcześniej obecano nam śniadanie ( dla nas było to istotne, mamy małe dziecko). Śniadania nie otrzymaliśmy ( choć rezydentka zapewniała nas, że będzie choćby miała sama nam je przygotować). Otrzymaliśmy jedynie lunch box, a w nim : jajo na twardo, pomidor i kanapka. Wyjechaliśmy o 7.00 bez śniadania !!! Na minus zasługuje również często psująca się winda. W opisie hotelu istnieje zapewnienie o parasolach przy basenach. Pojawiły się i owszem ale w dniu naszego wylotu do Polski.Baseny bardzo małe. Wokół nich ciasno, niewielka ilość leżaków. Jeśli ktoś chciał z nich skorzystać musiał rezerwować o 6.00 rano !!!! Obiecano nam animacje dla dzieci. Podczas naszego pobytu nie odbyła się ani jedna! Nasze dziecko się nudziło!!!!!! Pani rezydent pojawiała się jak huragan i bardzo niechętnie wysłuchiwała narzekań gości. Ogromny i niestety jedyny plus dla kucharza Alexa i całej obsługi restauracji i baru. Tu było czysto, smacznie i bardzo sympatycznie.

2.0/6

Dariusz 07.09.2019

Piękne Zante i fatalny hotel

Piękne plaże, piękna wyspa, super wycieczki fakultatywne. To tyle z pozytywów. Dostaliśmy pokój z widokiem na jakąś ruderę (patrz zdjęcia), pokój bardzo słabo sprzątany, zdarzało się że wracaliśmy z wycieczki i był w ogóle nieposprzątany (konieczne interwencja w recepcji). Sejf nie działał, mimo dwukrotnego zgłoszenie problemu nie został uruchomiony. Jedzenie po prostu fatalne, codziennie to samo, letnie lub zimne, jajecznica z proszku czy odgrzewane frytki z poprzedniego dnia, codziennie sałatka grecka ze sfermentowanymi pomidorami które zostały z poprzedniego posiłku, ciasta nie do zjedzenia, owoce często nadpsute. Naprawdę nie rozumiem osób piszących o pysznym jedzeniu (czyżby czysta polska złośliwość?). Dodatkowo stoliki w restauracji z poplamionymi obrusami, które nie były wymieniane. Bezpłatne leżaki to fikcja ok 20-25 kompletów dostępnych bezpłatnie dla kilku hoteli, reszta płatna, i te bez problemu można znaleźć. Hotel to mury i baseny, zero zieleni. Alkohol to piwo i niewielka ilość drinków - nic specjalnego. Podsumowując piękne Zakynthos i bardzo ale to bardzo słaby hotel nie zasługujący nawet na 3 gwiazdki. Nigdy więcej White Olive.

2.0/6

Karolina, Warszawa 13.05.2019

Tydzień na ZAKYNTHOS

Tylko dwie gwiazdki, bo niestety pokoje w hotelu White Olive Premium są różnej jakości. Jeśli trafisz do nowo wybudowanej części , to pewno jesteś zadowolony. Ale jeśli trafisz do starej odpacykowanej części, gdzie jest uszkodzona, stara instalacja elektryczna i w związku z tym klima nie działa i nie grzeje, to marzniesz w kwietniową noc. I najlepsze na koniec, otóż w hotelu, reklamowanym jako nowy, po generalnym remoncie 4 Gwiazdkowy, zużyty papier toaletowy zbiera się w kubełku obok sedesu, nie wolno wrzucać go do toalety, bo się zapycha. Widocznie Rainbow podczas generalnego remontu zapomniał wyremontować rur kanalizacyjnych.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem