Opinie klientów o White Olive Premium Laganas

5.2 /6
940 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.2
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Adrian 28.12.2020

Bardzo słaby hotel :(

Tygodniowy pobyt w tym hotelu to rozczarowanie :( Hotel może posiada 3 * ale na budynku obok nazwy hotelu nie ma ani jednej gwiazdki i to by się zgadzało. Jeśli ktoś ma możliwość wylotu do tego hotelu w cenie poniżej 1500 zł to jeszcze można się skusić ale powyżej tej ceny to wyrzucone pieniądze. Do plaży 5 min spacerkiem co nam nie przeszkadzało ponieważ mogliśmy karmić miejscowe koty :) Restauracja ( a właściwie stołówka pracownicza) jest bardo mała z bardzo małym wyborem dań. Jak w Grecji można w sałatce greckiej szukać fety ?, cacyki w ogóle niejadalne więc na kolację chodziliśmy do restauracji Grecos 10 min spacerkiem od hotelu gdzie jedzenie było pyszne. Na duży plus i jedyny w tym hotelu zasługuje obsługa bardzo miła i pomocna w recepcji oraz restauracji. W hotelu jest jeden bar przy basenie oraz Lobby bar w restauracji (nie przypomina nawet baru z plaży przy innych hotelach, pięć butelek alkoholi, piwo i wino nalewane w jak najmniejszej ilości).

2.0/6

niezadowolony 04.06.2016
Termin pobytu: czerwiec 2016

Nie polecam! - ocena 2,0

Kiepskie,zimne i nudne jedzenie. Płacisz za wczasy,a czujesz się jak intruz,który coś od nich chce. Alkohol-Porażka! Jak zmieni się rezydentka,kuchnia i obsługa recepcji,to myślę,że ten hotel będzie godny polecenia. Bardzo fajne miłe barmani. Jak na hotel RAINBOW,to kiepska reklama.

1.5/6

Mateusz, Jasionka 26.08.2019

Wycieczka bardzo nieudana

Ogólnie zaczynając od hotelu, kończąc na wyspie wycieczka nieudana :( Hotel dzieli się na starą i nową część, a to do której części trafimy zależy od szczęścia (płacąc taką samą cenę) - gdzie stare pokoje standardem baaardzo odbiegają od nowej części (wg mnie powinno być to uwzględnione w kosztach wycieczki). Wyżywienie w hotelu również nie do końca dobre, cały czas podobne menu, brak dużego wyboru (czasami trafiało się coś dobrego). All Inclusive w hotelu to niestety najgorszy jego punkt, pomijając średnie jedzenie, mamy do dyspozycji 2 bary przy basenach, gdzie dla gości są dostępne napoje, kawa, herbata, kanapki i lody. Kawa w cenie jest tylko taka niedobra z proszku, za kawę z porządnego ekspresu z ziaren trzeba było zapłacić 2 euro (masakra), napoje (spróbowałem w ostatni dzień, bo piłem tylko wodę, to okazało się, że 4 z nich były po prostu skiśnięte, jak zobaczyłem gdzie one stoją to wszystko było jasne - cały czas świeciło słońce na nich), kanapki były nawet dobre. Kolejna sprawa to brak dobrego WiFi na terenie całego hotelu oraz jego brak w starej części (trzeba było się non stop logować, cały czas urywało zasięg, jak już się połączyłeś to czasami dało się cokolwiek zrobić. Baseny i leżaki przy hotelu były okey. Do plaży było bardzo blisko, ale ciężko to nazwać plażą, w jedną stronę jak się szło to była "dzika plaża" praktycznie zero ludzi, a w drugą było trochę lepiej, ale tak samo cały czas kawałki plaży zawalone leżakami, miejscami nie dało się bezawaryjnie przejść - ogólnie plaża i okolica bardzo brudna/zasyfiona.

1.5/6

Andrzej, ŻYRAKÓW 15.06.2016
Termin pobytu: czerwiec 2016

niezadowolony

Pobyt od 27.05.2016 r. był to pierwszy turnus w hotelu.Hotel nie był przygotowany do przyjecia gości. Przez pierwszy tydzień w hotelu trwały nadal prace remontowe i na basenie słychać było całymi dniami odgłosy wiertarek i szlifierk.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem