Opinie o Zante Village

Kategoria lokalna: 3

4.7/6
(592 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.2
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
4.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    36

    Całkiem nieźle

    Małgorzata 03.08.2014

    Opinie o hotelu są przeróżne, więc lecieliśmy z duszą na ramieniu. Generalnie hotel był w porządku, aczkolwiek nie mam porównania z innymi. Istotną wadą jest tam jednak brak internetu - miał być bezpłatny w pokojach i na terenie -lub jego tragiczna szybkość, jak już dało się zalogować do sieci. Śniadania monotonne, obiady i kolacje ok. Brakowało naprawdę drobnostek, które mogłyby umilić pobyt dzieciom, jak choćby dodatkowe muesli lub czekoladowe płatki na śniadanie. Hotel moim zdaniem na faktyczne 3 i pól gwiazdki. Polaków 85 procent. Więcej w komentarzach szczegółowych.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Jakość odpowiednia do ceny

    Aleksandra 06.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Udany urlop. Dobry, trzygwiazdkowy hotel. W tej cenie odpowiednia jakość. Byłam przygotowana na wszystkie niedogodności, więc podjęłam decyzję świadomie. Rzeczywiście w czasie przedkolacyjnym brak ciepłej wody w łazience. Jedzenie rzeczywiście smaczne i świeże ale monotonne. Potwierdzam, że duży basen jest dużą zaletą hotelu. Fajnie wydzielony basenik dla dzieci, brak zjeżdżalń i fontann, jak w opisie. Plac zabaw przyjemny, do tego komórka z zabawkami typu kręgle czy piłka. Obsługa profesjonalna i miła, ale Pani Ani w barze nie nazwałabym wybitnie sympatyczną. Po prostu odpowiednio wykonywała swoją pracę, rozumiem, że dla osób niemówiących po angielsku może być dużą pomocą. Ja akurat tego nie potrzebowałam. Busik na plażę jeżdzi 4 razy dziennie, ale kierowca ma bardzo "niegrecki" styl pracy i odjeżdża spod hotelu czasami przed czasem, więc warto być wcześniej. Dodam, że mimo faktu, że hotel ma już swoje lata, jest bardzo czysto. Pokoje sprzątane codziennie poza niedzielą. Przy hotelu mały sklepik z najpotrzebniejszymi produktami typu woda butelkowa, przekąski, czy pieluszki do wody. Inne sklepy w odległości ok 10 min spaceru. Warto wybrać się na spacer na tyły hotelu poprzez gaje oliwne. Piękna okolica. Dla mnie zaletą była miła, nienachalna muzyka puszczana przy basenie i w restauracji. Ktoś dobrze wybiera playlisty na youtubie :D Niestety hotel oddalony od lotniska i tak jak przy przyjeździe dostaliśmy osobny busik, który zawiozł nas bezpośrednio do hotelu w pół godziny tak w drodze powrotnej zbiórkę mieliśmy ponad trzy godziny przed odlotem i potem przed półtorej godziny krążyliśmy po wyspie zbierając innych urlopowiczów. Ostatecznie spędziłam w autobusie z dwójką małych dzieci prawie tyle samo czasu co potem w samolocie. Myślę, że Rainbow mógłby to lepiej rozwiązać, bo autobus był na koniec tak przepełniony, że dla odbieranych jako ostatnich zabrakło miejsc siedzących. Można by było też popracować nad podejściem rezydentów. Nie spotkałam się nigdzie z taką nonszalacją w kierunku klientów. "Na plażę na piechotę nie będę Wam mówił jak się idzie, sami sobie zobaczycie", "Na tą wycieczkę nie powiem Wam o której jest zbiórka, żeby Was nie zniechęcić do zakupu", "Sklepy to sami sobie zobaczycie gdzie są", "Jakieś pytania? Nie? Świetnie." Korzystałam już z usług innych biur podróży i rezydenci byli zawsze bardzo pomocni. Podróżowałam sama z dwójką dzieci, bardzo by mi się przydało dowiedzieć się kilka przydatnych rzeczy, których potem nie musiałabym odkrywać sama. Niestety nie było ani chęci podzielenia się informacją, ani odpowiadania na pytania. Reasumując, hotel przyjemny, odpowiadający opisowi i wcześniejszym komentarzom. Polecam urlop na przełomie maja i czerwca, bez najgorszych upałów, a już można popływać w basenie czy w morzu, Morze cieplejsze od basenu :)

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wakacje udane

    Mateusz, Wioska 23.06.2024

    Hotel dla mało wymagających, jedzenie takie same praktycznie codziennie, ale głodnym nie chodzisz :D basen fajny, woda cieplutka.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Pozytywna

    Grazyna, Lubin 05.06.2023 | Termin pobytu: maj 2023

    Oceniam pobyt pozytywnie spokojnie wypoczylismy .Woda w basenie czysta ilość leżaków wystarczajaca .Obsługa mila.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje na Zakynthos

    Monika 02.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Okolica cicha , duże pokoje, świetny basen, jedzenie mało urozmaicone i powtarzalne. Ale urlop bardzo udany!

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Miły pobyt ale bez rewelacji

    Jarosław, Katowice 09.09.2014

    Byliśmy w hotelu 2 sierpniu 2014 z dwójką dzieci. Generalnie pobyt zaliczamy do udanych. Niemniej jednak pierwsze wrażenie po obejrzeniu łazienki i śniadaniu nie było najlepsze. Basen na duży plus. Generalnie wszystko pod ręką. Natomiast wyspa... No cóż byliśmy w Grecji 4 raz i tutaj chyba jest za mało Grecji w Grecji. Za to widoki wyspy podczas wycieczek morskich - marzenie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    50/50

    Mateusz, Gliwice 24.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    pokój rodem z lat 90tych, łazienka tragiczna, stare kafle, brudne baterie, żeby się wykompać trzeba brać prysznic w wannie. jedzenie ok ale mało zróżnicowane, do głównej plaży ok 1200m. fajny basen na terenie obiektu.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje 2025

    Kamila, Rybnik 26.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Sam pobyt na wyspie Zakynthos uważamy za bardzo udany, widoki piękne. Wypożyczając samochód można zwiedzić wyspę w własnym zakresie, jest to o wiele lepsza opcja niż wycieczki fakultatywne z biura podróży. Plaża w miasteczku jest piaszczysta, ale niestety dużo na niej śmieci i zniechęca do plażowania, dłuższego pobytu. Woda w morzu czysta, ciepła, łagodne opadające dno. Hotel znajduje się w dobrej lokalizacji, w cichej i spokojnej okolicy, z dala od głównej drogi. Obsługa hotelu bardzo miła, pomocna. Części wspólne t.j. recepcja, stołówka, basen zadbane, czyste i bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Woda w basenie czysta, dużo miejsca do pływania. Natomiast pokoje urządzone w minimalistycznym stylu, łazienki stare - nadają się do odświeżenia. Sprzątanie pokoju to tylko z nazwy, pościelenie łóżka i wyniesienie śmieci. Ręczniki wymieniono nam przez tydzień tylko raz. Jeżeli chodzi o jedzenie było monotonne. Wybór dań był mały i powtarzalny, codziennie suchy makaron, ryż, ćwiartki ziemniaków. Mięsa z wyglądu mało apetyczne, często intensywnie przyprawione. Brakowało chociażby frytek czy innych fast foodów, z których każdy by się ucieszył. Bardzo mało owoców: na śniadania brzoskwinie z puszki, na obiady i kolacje arbuz, czasami jabłka i pomarańcze. Desery podawane tylko do kolacji, bardzo słodkie ciasta. Przekąski z baru niezbyt zachęcające, codziennie bułka z szynką i serem. Napoje, jak i alkohole nieschłodzone, rozcieńczone, mały wybór. Pobyt w hotelu Zante Village oceniamy na przyjemny, lecz warto zmienić parę rzeczy (np. jedzenie), żeby każdy milej wspominał wypoczynek.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Opinia na temat hotelu Zante Village oraz ogólnie obsługi Rainbow

    Klara 11.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Sam hotel robi dobre pierwsze wrażenie bo basen jest naprawdę cudowny,hotel z zewnątrz wygląda nieźle Chociaż pokoje nie zachwycają- typowe greckie pokoje z jedną szafą,biurkiem łóżkiem i łazienką. Także wnętrze ze tak powiem są puste. Jedzenie jest bardzo dobre , dużo wegetariańskich opcji ale uważam że dla osoby która nie przepada za warzywami albo nie lubi urozmaicenia w kuchni to może być duże rozczarowanie. A teraz o tych złych rzeczach i kłamstwach w ofercie rainbow - pierwsze oszukanie nas nastąpiło kiedy okazało się że nie ma przekąsek w ciągu dnia, drugie rozczarowanie to Pan rezydent który nie raczył poinformować nas że zjawi się spóźniony i czekaliśmy 1,5h a ostatnie to kwestia płatnej klimatyzacji od września o której nikt nam nie wspominał a w ofercie była bezpłatna a klima to było 6 euro za dzień - uważam że to drobna przesada.A w pokojach przez to była spora wilgoć Oczywiście sprzątali ale omijając wymianę ręczników.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Zante Village (lipiec/sierpień)

    Michał 20.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Hotel trochę na uboczu, w spokojnej okolicy, idealny dla rodzin. Spacerkiem do miasteczka 6 minut, nad morze około 10. Nad morską plażę kursuje hotelowy bus, dość komfortowy. Hotel to kilka budynków, zgrupowanych wokół basenu, jeden jest trochę na uboczu. Pokoje przestronne, łóżka dość wygodne. Łazience przydałoby się odświeżenie. Pokoje sprzątane, ręczniki i pościel wymieniane, oczywiście nie każdego dnia, bo tego już się od hoteli raczej nie oczekuje. W domu pościeli czy ręcznika też codziennie nie wymieniamy. Jedzenie dość smaczne, różnorodne. Jasne, co jakiś czas się powtarza, ale to nie jest problem. Jeśli na obiad czy kolację będziemy jedli jeden rodzaj mięsa a nie każdego po kawałku, to przez tydzień możemy jeść co innego. Do śniadania woda, soki (jabłkowy i pomarańczowy), herbata, kawa i czekolada na gorąco. Do obiadu woda, do kolacji woda i napoje gorące. Od 10.00 działa bar przy basenie, więc można sobie zamówić napoje z baru zarówno do obiadu jak i kolacji. Do śniadania i kolacji ciasto. O dziwo mało owoców. Jedynie arbuz. Bar przy basenie od 10 rano. Wybór napoi alkoholowych i bezalkoholowych zdecydowanie wystarczający. Od 12.30 do 16.30 lody. Przez cały nasz pobyt zawsze 4 smaki (czekolada, wanilia, banan i truskawka). W barze pracuje Polka, pani Ania. Od kilku lat mieszka w Grecji. Dzięki niej część obsługi stara się używać polskich zwrotów w rozmowie z Polakami. Pani Ania jest bardzo pomocna w wielu sprawach. Polski animator w hotelu to dodatkowy plus. Jeśli chodzi o rezydentów to mieliśmy kontakt z Panem Jakubem. Kompetentny, miły, chętny do pomocy i naprawdę zainteresowany. Wiem o czym piszę, bo mieliśmy - niestety - także kontakt z miejscową służbą zdrowia i Pan Jakub bardzo nam pomógł.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem