Opinie klientów o Zante Village

4.6 /6
373 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.2
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
4.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Maria, Poznań 18.07.2021

Uwaga fatalne wyżywienie

Z plusów mogę wymienić duży basen ze zróżnicowaną głębokością oraz przemiłą obsługę hotelu (w tym polskiego pochodzenia barmankę). Niestety do minusów zaliczyć trzeba zdecydowanie jedzenie serwowane w hotelu. Bardzo mało zróżnicowane potrawy i codziennie powtarzające się dania przy jednoczesnym małym wyborze do tego wszystko niezbyt smaczne. Sam budynek hotelu wymaga remontu, szczególnie łazienki. Bus hotelowy zapewnia transport z i na najbliższą plażę. Plaża piaszczysta ale mało oczyszczona, sama woda i wybrzeże ok. W hotelu zapewnione były animacje poprzez polską animatorkę - przesympatyczną Panią Julię, która świetnie i profesjonalnie zapewniała atrakcje dla dzieci. Hotel położony na uboczy co dla mnie było atutem. Można przejść do pobliskiego miasteczka na zakupy czy też do restauracji. Moja niska ocena wynika z relacji ceny do jakości - mocno rozczarowało mnie wyżywienie.

2.0/6

Marcin, Gdańsk 19.06.2019

Zdecydowanie najgorszy hotel w jakim byłem

Standard hotelu dużo po niżej przeciętnej. Jedzenie tak dobre ze po dwóch dniach zrezygnowałem z posiłków w hotelu.

2.0/6

Julia, Krapkowice 17.07.2021

Hotel masakra niestety..

Wróciliśmy niedawno z wakacji spędzonych w tym hotelu. Nie polecamy! Za takie pieniądze śmiało można się pokusić o 4 gwiazdkowy hotel. Ten na pewno na 3 nie zasłużył. Basen super, ale reszta totalna masakra. Podobno przed pandemią było zupełnie inaczej, opinie sprzed paru lat tego dowodzą. Niestety na naszym wyjeździe staraliśmy się jak najczęściej przebywać poza nim. Jeżeli chodzi o jedzenie, to totalny wstyd!

2.0/6

Anna, --- 31.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Niestety się zawiodłam

Myślałam, że będzie lepiej. Nie jestem osobą wymagająca ale się mega zawiodłam. Niestety hotel nie zasługuje na 3 gwiazdki. Jedzenia ogólnie mało, dość smaczne. Mały wybór - śniadania ciągle takie same, nie było dla dzieci naleśników ani innych smakołyków, tylko jajka w 2-3 postaciach, fasola, bekon, najgorsza wedlina i ser, warzywa. Na obiad makaron, ziemniaki pieczone, ryż i 2 rodzaje mięsa (w sosie) czasem ryba. Do obiadu i kolacji nie było innych napojów niż woda, o alkoholu np winie można było pomarzyć. Pokój oskurny, bez miejsca na ciuchy- same wieszaki (a przy rodzinie 2+2) było trudno utrzymać porządek. Ciuchy mieliśmy w walizkach. Sprzątany pokój na 7 dni był chyba z 2 razy, 1 raz wymienione ręczniki (co jest skandalem przy takich wakacjach). Woda w kranie praktycznie zimna cały czas (brałam prysznic ok godz 14- wtedy była większa szansa na wodę ciepłą) rano i wieczorem o ciepłej wodzie można było pomarzyć. Brak przekąsek na barze - dawali tylko kanapki zrobione pewnie po śniadaniu z tego co zostało Alkohole jak wszędzie, czyli nic specjalnego. Basen całkiem ok, choć to było w porządku. Leżaków wiele przy basenie czyli też na plus. Plusem było to, że było dużo Polaków, animator także Polak i na barze Polka (rano) wieczorem Grek mówiący po Polsku. Ogólnie wyspa piękna, ale do hotelu nie wróciłabym za darmo nawet. Do tego biuro ranibow źle nam przydzieliło bilety (płatne miejsca dodatkowo), przez co córka 10 lat miała siedzieć sama daleko od nas (my i dziadkowie). Nie polecam biura bo takich błędów nie powinni popełniać. Za co w końcu się im płaci?
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem