Opinie klientów o Zapach wina i lawendy

4.8 /6
450 
opinii
Intensywność programu
4.6
Pilot
5.1
Program wycieczki
5.1
Transport
5.2
Wyżywienie
4.3
Zakwaterowanie
4.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Zdzisław, Wrocław 14.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

skarga na pilota wycieczki

sama wycieczka była ciekawa choć kolejność zwiedzanych miejsc zmieniona względem przedstawionego planu na wstępie. To spowodowało , że przekraczana była granica między państwami wielokrotnie w danym dniu. Ponadto do hoteli przez to wracaliśmy po 20 a nawet 21.00 na posiłek, co jest zdecydowanie późno gdy śniadanie było miedzy 7.00- 8.00. Wszyscy narzekali na pilota wycieczki Pana Grzegorza, za słabą organizację , brak wiedzy zarówno o miejscach odwiedzanych, jak nie radził sobie z w autokarze w kwestiach porządkowych. Również sposób odpowiadania na pytania , przemilczanie niewygodnych dla siebie pytań , czasami miało się wrażenie, że był pod wpływem alkoholu. Kierowca Josip nie słuchał do końca jego ani nas ,że klimatyzacja jest ustawiona za nisko 18 st. i działała z jednej strony autokaru mocniej co odbiło się na pasażerach. Wyglądało to jakby kierowca robił to złośliwie. Przewodnicy lokalni byli profesjonalni w przeciwieństwie do pilota. Miejsca odwiedzane ciekawe. Wycieczkę można by było uznać za udaną gdyby nie pilot Pan Grzegorz i uparty kierowca z wadliwą klimatyzacją. Standard hoteli nierówny, mimo , że jechały małżeństwa to nie zawsze były łóżka małżeńskie np. w Medjugorie. Najgorszy był Hotel Zenit moloch w którym nr klucza nie odpowiadał ( pierwsza cyfra 4 ) piętru na które należało jechać windą a na dodatek dotarcie do pokoju też było utrudnione. Posiłki dobre choć za mało było miejscowych owoców i przysmaków. Nazwa wycieczki " Zapach wina i lawendy" jest chyba na wyrost bo to co było to niewiele miało związku z winem i lawedą, poza jedną degustacją wina. Miejsce degustacji to nie była żadna winnica, co najwyżej "sklepik " z winami.

4.0/6

WŁODZIMIERZ ZDZISŁAW, KALISZ 10.07.2022

Mieszane uczucia

Ponizej napisamem co mnie najbardziej “bolalo” na tej objazdowce. Najwiekszym mankamentem byl niesprawiedliwy przydzial miejsc w autokarze.

4.0/6

teresa 26.06.2017

Transfer na wypoczynek i powrót.

Po objeździe wykwaterowanie nastąpiło o godz. 8.20 rano, a zakwaterowanie w hotelu Adria na Korczuli o godz. 20.00. Wożenie nas w te i z powrotem po Chorwacji, uważamy za bezsensowne. Do tego przenoszenie bagażu z autokaru do autokaru, a później na prom i z promu do autokaru, było zbędną atrakcją. Taki transfer to naszym zdaniem porażka.

4.0/6

Ryszard, Kielce 14.08.2022

Kolejna objazdówka z problemami.

Podczas objazdu bardzo dużo czasu spędza się w autokarze. Według mnie przejazdy źle zaplanowane. Np. wyjazd o 8-ej i zwiedzanie to 3 godziny, a w autokarze po 8-10 godzin. Były przyjazdy do hotelu ok. 21-ej. Kto konsumuje kolację o tej porze, może prezes Rainbow. Sam program imprezy zadawalający. Ciekawe obiekty imprezy. Jak zwykle brak rozliczenia z tzw. "opłaty dodatkowej" (brak dowodu wpłaty dla klienta - nie można sumy wliczyć w koszty, poza dwoma wejściami brak biletów dla klienta, czy picie wina, degustacja serów i likierów to też z tej puli?). Nie wymieniono autokaru po awarii klimatyzacji po wyjechaniu z Mostaru gdy ujechaliśmy ok. 20 km i można było wrócić i zmienić autokar (150 km bez "klimy") przy temp. na zewnątrz 40 stopni (zemdlała uczestniczka). Dobrze, że nie zemdlał kierowca!!! W ostatni dzień w Ploce osoby, które nie wyjeżdżały w nocy zamiast śniadania otrzymały boxy żywieniowe - doba trwała do 12-tej. Jakość box-ów tragiczna (do wykorzystani tylko 0,5 l wody i banan, coś co wyglądało jak kanapki to porażka, dysponuję zdjęciami). W innej grupie Rainbow (albańska) pilotka załatwiła uczestnikom, którzy później wyjeżdżali, ranne śniadanie. Tragiczny transfer na lotnisko. Ok. 100 km. z Gracu do lotniska za Dubrownikiem jechaliśmy 5 godzin (lot trwał 2 godz.!!!). Podczas transferu oprócz uczestników z innych hoteli (norma) rozwoziliśmy po hotelach uczestników, którzy przylecieli do Chorwacji. Transfer na lotnisko stawał się transferem z lotniska (autokary zbaczały z trasy głównej do tych hoteli). W efekcie przyjechaliśmy na odprawę spóźnieni ponad godzinę. Nawet nie usłyszeliśmy słowa "przepraszamy".
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem