Opinie o MD Hotel by Gewan (ex. Cassells Al Barsha)

4.6/6 (18 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.6/6
18 opinii
Atrakcje dla dzieci
2.5
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.0
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    MD hotel by Gewan

    Sam hotel średnio nam przypadł do gustu. Lokalizacja -do plaży daleko na nogach nie do przejścia Galeria i sklepy blisko

    MONIKA, JASTRZĘBIE-ZDRÓJ - 06.02.2023  | Termin pobytu: styczeń 2023

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    pobyt z rodziną

    Jak na tę kwotę, pobyt i zakwaterowanie ok

    PIOTR, BIELSKO-BIALA - 27.01.2020

    1/2 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    hotel bez widoku na Palmę

    Nie wiem, czy ktoś z Rainbow był na dachu tego hotelu, ale żadnego widoku na palmę nie ma, jest za to wysoki mur , przez który widać tylko dachy budynków i dźwigi. obsługa w recepcji nieprzyjemna, szczególnie pani azjatka, zero uśmiechu i wielka łaska, pokoje sprzątane od niechcenia, facet w barze na dachu nie mający pojęcia co sprzedaje, tego nie ma, tamtego nie ma, nie rozróżnia baccardi od wódki, na rachunku zamiast piwa widniał smirnoff, twierdził że to obojętne bo cena taka sama, poza tym w pobliżu kilka knajp, do galerii 10 minut pieszo pani tzw rezydent pokazała się tylko jak sprzedawała wycieczki , nie pomogła przedłużyć doby hotelowej śnidania to pozostałości po wieczornej kolacji plus trochę śniadaniowego jedzenia typu ser żółty, mortadela , jajka, pomidory, ogórki itp

    Joanna - 24.11.2018  | Termin pobytu: grudzień 2018

    33/41 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Hotel powinien przejść remont

    Hotel ma już swoje lata, dlatego powinien już dawno temu przejść remont. Pleśń w pokoju i w łazience, co dało się odczuć na samym wejściu. Stare kontakty, które po wpięciu żelazka się spinały. Jedzenie raz dobre raz nie za bardzo, ale to już kwestia gustu.

    Jean-Baptiste, Warszawa - 09.01.2020

    2/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem