Kategoria lokalna 4
2.5/6
Hotel wymaga poważnego remontu. Posiłki (oceniam tylko śniadania) przez tydzień niezmienne, w dodatku ciągle czegoś brakowało i nie śpieszono się, by te braki uzupełniać (tylko arbuz był dobry). Siłownia jest tylko z nazwy- nic nie działa. Basen mały, nie starcza leżaków. Bus jeździ na plażę 3 razy w ciągu dnia i zabiera max 8 osób! Dzień wcześniej (w połowie dnia) trzeba się zapisać, co graniczy z cudem. Z dachu ( przy basenie) nie ma ładnego widoku. Zamiast dwóch pokoi otrzymaliśmy bardzo duży apartament z kuchnią ale bez naczyń, z zepsutym czajnikiem i z lodówką bez chłodzenia. Na balkonie żadnych mebli! Te w salonie oplamione. Po kąpieli pod prysznicem trzeba całą wodę zebrać z podłogi. Hotel bardzo blisko stacji metra. I to chyba jedyny plus. Absolutnie nie są to 4*
Klientka - 12.04.2023
1/1 uznało opinię za pomocną
2.5/6
Wybór tego hotelu to wielki, a zarazem i jedyny błąd, który popełniliśmy kupując wycieczkę Egzotyka Light - Emiraty Arabskie. Podczas rejestracji w hotelu recepjonistka długo nie mogła znaleźć naszego zamówienia (raczej Rainbow zamówienia), więc zaczęła potrzebować od nas voucher, którego oczywiście nie mieliśmy. Było trochę stresu, że zostaniemy bez hotelu. Hotel, także i w booking w swoim opisie, informuje, że ma bezpłatny autobus na plażę. Niestety nie podkreśla, że prawo skorzystać z tego autobusu jak się okazało ma tylko 8 mieszkańców tego dużego hotelu… Wyżywienie… Mieliśmy kupione śniadania i kolacje. Coś tam próbowaliśmy jeść, ale bardzo apetycznie niestety nie było. Na kolacje nie ma wyboru napojów, jedynie tylko woda (nie ma kawy, nie ma herbaty, nie ma soku na kolacje). Jednego dnia w pokoju zostawiono tylko jeden ręcznik, drugiego dnia w ogóle nie zostawiono ręczników.
Ewelina - 02.05.2023 | Termin pobytu: kwiecień 2023
0/0 uznało opinię za pomocną